Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg gmail, men sitter med noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med...

1. Jeg vil ikke legge den innunder Outlooken, da det er flere som bruker den og jeg vil ha denne for meg selv...;), men vil gjerne kunne legge en snarvei på skrivebordet - går det?

2. Klarer ikke slette mail. Klarer overføre til "papperskorgen", men det finnes ingen slette/delete-knapp. Har også forsøkt å merke mailen og trykke på delete på tastaturet...:riste:

3. Ellers noen tips dere har...?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Fantus
Skrevet (endret)

For å slette mail helt må du merke dem og trykke på knappen hvor det står delete. Da flyttes de til "trash". Så må du åpne "trash"-mappa og merke dem igjen og trykke på knappen hvor det står "Delete forever"

Endret av Fantus
Skrevet

Det er det som er noe av poenget med gmail, at man har så stor lagringsplass at man aldri trenger å slette mail. Alt bare arkivers.... Så kan man bare søke opp senere..

Skrevet

Fant slette-muligheten...

Og, ja men det blir så mye "dritt" etterhvert som jeg ikke vil spare på uansett lagringsmulighet. ;)

Dessuten sto det på "papperskorgen" at mail som har ligget i 30 dager slettes automatisk...?

Gjest Fantus
Skrevet

Dessuten sto det på "papperskorgen" at mail som har ligget i 30 dager slettes automatisk...?

Det stemmer :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes/fantes et lite program som lager en snarvei til skrivebordet eller hva man skal kalle det. Gmail notifyer eller noe sånt. Dessuten (?) kan du ordne det via chatfunksjonen, tror jeg - gå inn på gmail sine sider og sjekk. Bare pass på at ikke programmet logger deg på automatisk om du ikke er der/bruker passordet om du vil ha mailen for deg selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...