AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:20 #1 Del Skrevet torsdag kl 21:20 Plages med vondter? Jeg får noen ganger ekstremt vondt i magen, da etter sex (når jeg egentlig ikke har lyst, får jeg vanvittig vondt i flere dager etterpå) klarer nesten ikke bevege meg, og kunne trengt trøst egentlig, men mannen kunne ikke brydd seg mindre. Jeg plages noen ganger med sterk migrene, klarer ikke lyder, lys eller noe nesten, ser regnbue også. Han tar ikke hensyn, og prater høgt og forstår ikke at jeg sliter, ønsker egentlig å bli holdt rundt og få trøst, men han snuser ikke på meg en gang. i går har jeg for første gang i år vondt, og fikk både magesmerter og migrene, og han støtter ikke, viser ingen tegn til omsorg for meg. Er det normalt, hva er normalen her? må nevnes at jeg har gitt opp for mange år siden å mase etter trøst de få gangene jeg trenger det i løpet av året. Kjenner jeg savner omsorg på en eller annen måte, og føler meg så fortapt om du skjønner Anonymkode: 5eca3...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:22 #2 Del Skrevet torsdag kl 21:22 Med trøst og omsorg. Det er normalen. Å ha lyst på sex for å ha det, er også normalen. Anonymkode: e041c...13a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:26 #3 Del Skrevet torsdag kl 21:26 Har noen kroniske lidelser, og mannen trår alltid til. Handler inn mat og noe godt, ordner og steller. Helt normal oppførsel vil jeg tro. Anonymkode: 0213b...26c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:37 #4 Del Skrevet torsdag kl 21:37 Så heldig dere er ♥️ jeg savner virkelig omsorg på noe vis. Så er begynt å tenke om dette er normalt, har vært med mannen siden videregående Anonymkode: 5eca3...18c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:38 #5 Del Skrevet torsdag kl 21:38 Skulle ikke komme et så stort hjerte 🫣😂 Anonymkode: 5eca3...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:38 #6 Del Skrevet torsdag kl 21:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så heldig dere er ♥️ jeg savner virkelig omsorg på noe vis. Så er begynt å tenke om dette er normalt, har vært med mannen siden videregående Anonymkode: 5eca3...18c Tror ikke det er normalt i det hele tatt. Har vært med mannen siden 18-års alderen selv, og han har alltid vært snill og god. Hvorfor finner du deg i sånn oppførsel? Anonymkode: 0213b...26c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:43 #7 Del Skrevet torsdag kl 21:43 En sånn fyr bør du ikke holde hus med. Finn deg en som er empatisk og snill i stedet for. Dette er IKKE normal oppførsel. Jeg synes det er rart at du har greid å holde ut med en sånn fyr. Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: abae0...d87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:53 #8 Del Skrevet torsdag kl 21:53 Jeg har helt seriøst tenkt at sånn er bare menn, at kanskje noen er heldige å få en ekstra kjærlig, men ikke at det skulle være normalen. vi har vært sammen i 22 år, 4 barn😏 Anonymkode: 5eca3...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:54 #9 Del Skrevet torsdag kl 21:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har helt seriøst tenkt at sånn er bare menn, at kanskje noen er heldige å få en ekstra kjærlig, men ikke at det skulle være normalen. vi har vært sammen i 22 år, 4 barn😏 Anonymkode: 5eca3...18c Da tenker du dessverre helt feil om menn. De aller fleste i min krets er kjærlige, omtenksomme og oppegående ektemenn/kjærester. Det er din kjæreste som er unormal, tror jeg. Anonymkode: 0213b...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet fredag kl 07:30 #10 Del Skrevet fredag kl 07:30 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Plages med vondter? Jeg får noen ganger ekstremt vondt i magen, da etter sex (når jeg egentlig ikke har lyst, får jeg vanvittig vondt i flere dager etterpå) klarer nesten ikke bevege meg, og kunne trengt trøst egentlig, men mannen kunne ikke brydd seg mindre. Jeg plages noen ganger med sterk migrene, klarer ikke lyder, lys eller noe nesten, ser regnbue også. Han tar ikke hensyn, og prater høgt og forstår ikke at jeg sliter, ønsker egentlig å bli holdt rundt og få trøst, men han snuser ikke på meg en gang. i går har jeg for første gang i år vondt, og fikk både magesmerter og migrene, og han støtter ikke, viser ingen tegn til omsorg for meg. Er det normalt, hva er normalen her? må nevnes at jeg har gitt opp for mange år siden å mase etter trøst de få gangene jeg trenger det i løpet av året. Kjenner jeg savner omsorg på en eller annen måte, og føler meg så fortapt om du skjønner Anonymkode: 5eca3...18c Det er mye spørsmål her, men det faktum at du har sex når du ikke vil er det største røde flagget. Ikke all manglende omsorg etterpå.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet fredag kl 07:38 #11 Del Skrevet fredag kl 07:38 Hva er maks antall tegn i en overskrift? 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet fredag kl 07:39 #12 Del Skrevet fredag kl 07:39 Jeg har noen kroniske vondter, og min mann viser masse omsorg og empati❤️ Synes synd på deg, TS, du fortjener også å bli behandlet bra. Jeg ville sagt i fra om dine behov når du har det vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet fredag kl 07:41 #13 Del Skrevet fredag kl 07:41 Nei, mannen din er ikke «normal». Han er empatiløs. Det er lov å bytte han ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet fredag kl 07:44 #14 Del Skrevet fredag kl 07:44 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så heldig dere er ♥️ jeg savner virkelig omsorg på noe vis. Så er begynt å tenke om dette er normalt, har vært med mannen siden videregående Anonymkode: 5eca3...18c Du kan jo begynne med omsorg for deg selv. Slutt å ha sex når du ikke vil. Å leke offer og selvoppofrende biter åpenbart ikke på han, så det kan du slutte med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:46 #15 Del Skrevet fredag kl 07:46 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har helt seriøst tenkt at sånn er bare menn, at kanskje noen er heldige å få en ekstra kjærlig, men ikke at det skulle være normalen. vi har vært sammen i 22 år, 4 barn😏 Anonymkode: 5eca3...18c Nei, heldigvis er de ikke sånn. De som forblir umodne og synes livet som drittsekk er greit, så lenge de får egne behov møtt er sånn. Andre er heldigvis ikke slik. Trodde det en stund av livet jeg også, men fant heldigvis ut noe annet... Anonymkode: 64fdb...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet fredag kl 07:46 #16 Del Skrevet fredag kl 07:46 lajlaj skrev (16 minutter siden): Det er mye spørsmål her, men det faktum at du har sex når du ikke vil er det største røde flagget. Ikke all manglende omsorg etterpå.... Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:51 #17 Del Skrevet fredag kl 07:51 Du må ikke ha sex når du egentlig ikke har lyst ❤️ Og for å svare på spørsmålet ditt så er det ikke normalt, nei. Om man ikke klarer å vise omsorg for kjæresten sin, så bør man være singel. Anonymkode: 95172...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:57 #18 Del Skrevet fredag kl 07:57 Her er vi veldig forskjellige. Jeg orker ikke fysisk kontakt og nærhet når jeg har vondt. Snakker mannen for høyt når jeg har vondt i hodet så får han beskjed om å dempe seg og gå ut av soverommet. Sjeldent jeg har vondt så da går jeg å legger meg på soverommet siden det føles feil å okkupere stua og så be han om å dempe seg der. Jeg har heller ikke sex når jeg ikke vil. Jeg vet at mannen ikke er tankeleser, så vi snakker sammen, og avogtil så er det tilogmed direkte tale. Anonymkode: d6848...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå