AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har sjekket Trustpilot, men det kommer ikke opp noe der. Kanskje det er noen her inne som har testet den ut? Anonymkode: ff36a...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har den. Klarer ikke å bruke den, dessverre, for det smerter og iser i tennene. Anonymkode: 382af...626 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har sjekket Trustpilot, men det kommer ikke opp noe der. Kanskje det er noen her inne som har testet den ut? Anonymkode: ff36a...96b På Trustpilot skrives kun anmeldelse av firmaer. Ikke produkter. Anonymkode: 6d6d0...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På Trustpilot skrives kun anmeldelse av firmaer. Ikke produkter. Anonymkode: 6d6d0...b17 Jeg fant mange anmeldelser av hårfjerneren fra Alvaskin, men ikke Alvaskin Electra. Anonymkode: ff36a...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har den. Klarer ikke å bruke den, dessverre, for det smerter og iser i tennene. Anonymkode: 382af...626 Oi. Det høres ikke bra ut. Har du testet den på halsen også? Anonymkode: ff36a...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå