jukkapalme Skrevet 11. februar #141 Del Skrevet 11. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 16.57): Jeg syns dette er verst for dyra. 65 tusen høns må kanskje avlives pga denne feilen. Dyra blir også syke, og har det vondt. https://www.nrk.no/norge/nortura-trekker-tilbake-minst-10-millioner-egg-tilbakekalt-pa-grunn-av-forgiftningsfare-1.17258858 Anonymkode: 125e5...647 Enig. Mange griser har også blitt syke og måtte avlives. Helt forferdelig Ikke første gang Felleskjøpet har driti seg ut. For noen år døde mange hester pga noe produksjonsfeil med kraftfôret. Helt grusomt Hadde enten forvekslet eller blandet kyllingfôr i fôret. Endret 11. februar av jukkapalme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #142 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 18.35): Ingen egg foreløpig. Tror jeg, eller, jeg kastet en 12 pk med egg i går, men den er brent opp i peisen, så usikker om det var forhøyede D vitaminer i den. Veldig godt mulig. Men, det jeg vet er at jeg har bakt et stort sukkerbrød med 2 egg fra de med forhøyede D vitaminer og 3 normale egg med totalt 5 egg i kaka. Men tror det skal gå greit med et kakestykke til hver. Kaster ikke sukkerbrødet for det om. Anonymkode: 79cf5...b16 «Av den grunn» Anonymkode: 8d4c7...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #143 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 15.00): Hei, har noen egg i kjøleskapet som jeg lurer på om er tilbakekalt. Tar de alltid ut av kartongen og setter de inn i eggeholder og har derfor ikke kartongen. Eggene er fra Coop og klarer ikke finne ut av noe nummer jeg kan se etter på eggene. Er det noen som vet hvor jeg kan finne det nummer? Ser det står på tilbakekallingen på Prior.. Anonymkode: 3e0e8...ef0 Er bare å spise de. Anonymkode: 510c8...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #144 Del Skrevet 16. februar Perine skrev (På 9.2.2025 den 17.55): Ja, men det har nok litt med at media har hauset det opp. Veldig mange har spist både egg og svin, ikke visst, og heller ikke merket noe. Vi får kanskje mer info senere, når helsepersonell rapporterer om tilfeller. Media hauset opp? Det har jo bare vært skrevet litt om det. Hva som egentlig har skjedd med dyrene som må avlives har jeg ikke sett noe om. Dere som synes at dette er hauset opp, hva mener dere egentlig media skal skrive om? Bare gladnyheter, ikke noe som noen kan bli nervøse av? Anonymkode: ab1a3...6d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 16. februar #145 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Media hauset opp? Det har jo bare vært skrevet litt om det. Hva som egentlig har skjedd med dyrene som må avlives har jeg ikke sett noe om. Dere som synes at dette er hauset opp, hva mener dere egentlig media skal skrive om? Bare gladnyheter, ikke noe som noen kan bli nervøse av? Anonymkode: ab1a3...6d5 Nei da, det er jo bra at vi får høre om det. Jeg leser litt her og der, og får det jo servert over alt, så det er vel kanskje heller mitt surfemønster som burde dempes litt. Hønsene ble gasset og antakelig brent slik de vanligvis gjør. Det står noe om det her Hva gjør vi med slakteklare verpehøns? @ Agropub 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #146 Del Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 23.03): Du har spist 4*18 av de eggene de siste ukene? Ville nok tatt en telefon til legen🧐 Anonymkode: 1d3f8...59e Skal man bli schvær må man spise tilstrekkelig. JEg drikker også 2L melk om dagen - helmelk. Og spiser MINST 800g kjøtt/fisk daglig. For å nevne noe. 💪 Anonymkode: 2f2e1...4d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå