AnonymBruker Skrevet 8. februar #101 Del Skrevet 8. februar I følge fhi må du spise minst 25 egg i løpet av 3-4 uker for at det er farlig. Anonymkode: 7f732...d78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #102 Del Skrevet 8. februar Det skal mange egg til for at det skal være farlig (35 stk i løpet av en 2 ukers periode.). Det er også bare 10% av de tilbakekalte eggene som faktisk har for høyt innhold av Vitamin D. Anonymkode: 6ab34...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #103 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Herregud 🙄 Anonymkode: da05a...10a Som sagt, spurte bare for sikkerhets skyld. Men tror egentlig ikke det er farlig. Anonymkode: 716c5...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #104 Del Skrevet 8. februar Ville kastet de. D-vitaminforgiftning er ikke verdt å få, baker heller nye da. Anonymkode: f7ca5...925 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #105 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville kastet de. D-vitaminforgiftning er ikke verdt å få, baker heller nye da. Anonymkode: f7ca5...925 Da gjør jeg det. Bakte en ny porsjon før i dag uten egg. Anonymkode: 716c5...c94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #106 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Bør jeg kaste dem? Hadde bare oppi ett egg, og har spist noen av rundstykkene alt. Tror egentlig ikke det er farlig, men spør for sikkerhets skyld om andres mening. Anonymkode: 716c5...c94 Send de til meg så er du trygg. Anonymkode: 7023e...ab3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #107 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ville kastet de. D-vitaminforgiftning er ikke verdt å få, baker heller nye da. Anonymkode: f7ca5...925 Herregud, et egg fordelt ut i 20-30 rundstykker? Du må spise alle på en gang, da blir du garantert dårlig, men ikke pga egget! Anonymkode: 5f7c3...262 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet 8. februar #108 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ble dårlig etter å ha spist eggene. Migrene og svimmelhet. Trodde det var influensa eller noe i den duren, før en venninne sa at hun hadde lest at det kunne være noen av bivirkningene av å spise eggene. Anonymkode: 18e4b...661 Spiste du et snes med egg eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #109 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Send de til meg så er du trygg. Anonymkode: 7023e...ab3 😁🥲 Anonymkode: 716c5...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #110 Del Skrevet 8. februar Hypokonderne her i landet kan virkelig marinere seg i dette styret… Anonymkode: d6575...f39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 8. februar #111 Del Skrevet 8. februar Det foreligger en liste over de eggene som kan være for mye D-vitamin i, sjekk dine egg og avgjør hva du vil gjøre med dem. Men å ikke spise rundstykker med egg er da håpløst hysterisk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 8. februar #112 Del Skrevet 8. februar Tråden er slått sammen med et tilsvarende emne: ''Bakte rundstykker med egg fra Prior''. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #113 Del Skrevet 8. februar Nowayback skrev (3 timer siden): Hvem spiser 25 egg over en 3-4 ukers periode? Det er langt fra noen ekstreme mengder. Det er ca 1 egg om dagen. Jeg spiser 10 egg om dagen av og til. Anonymkode: 54a0f...787 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #114 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg ble dårlig etter å ha spist eggene. Migrene og svimmelhet. Trodde det var influensa eller noe i den duren, før en venninne sa at hun hadde lest at det kunne være noen av bivirkningene av å spise eggene. Anonymkode: 18e4b...661 Jeg teller ikke eggene, men spiser mye egg. Ble jo ikke dårlig på dagen, men det ble gradvis verre og verre. Aner jo ikke om det er eggene, eller om det var noe annet. Var hvert fall en passende tilfeldighet. Anonymkode: 2d120...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #115 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg teller ikke eggene, men spiser mye egg. Ble jo ikke dårlig på dagen, men det ble gradvis verre og verre. Aner jo ikke om det er eggene, eller om det var noe annet. Var hvert fall en passende tilfeldighet. Anonymkode: 2d120...129 Fikk visst ny ab-kode da tråden ble slått sammen. Denne kommentaren var til vedkommende som spurte om jeg hadde spist et snes egg. Vet ikke hvorfor min opprinnelige kommentar var den som ble sitert. Anonymkode: 2d120...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #116 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): I følge fhi må du spise minst 25 egg i løpet av 3-4 uker for at det er farlig. Anonymkode: 7f732...d78 Ja men tar man d vitamin tilskudd oppå det så kan det bli ille. Anonymkode: 7f7d6...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #117 Del Skrevet 8. februar Herlighet så dramatiske folk ble over dette. Tenker mer på de stakkars dyrene som måtte/må lide. Gå til legen om du er syk og tror det har en sammenheng, verre er det ikke. Ingenting å lage drama for når de aller fleste av oss er helt trygge selv om vi har spist av disse eggene. Anonymkode: ab6a6...dbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #118 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja men tar man d vitamin tilskudd oppå det så kan det bli ille. Anonymkode: 7f7d6...a40 Nemlig Anonymkode: 2d120...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #119 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Herlighet så dramatiske folk ble over dette. Tenker mer på de stakkars dyrene som måtte/må lide. Gå til legen om du er syk og tror det har en sammenheng, verre er det ikke. Ingenting å lage drama for når de aller fleste av oss er helt trygge selv om vi har spist av disse eggene. Anonymkode: ab6a6...dbb Kanskje folk er "dramatiske" fordi de har blitt syke? Selvfølgelig må man gå til lege hvis man har passende symptomer, og fokuset på dette gjør jo at folk forstår alvoret. Sikkert ikke artig å få hjertestans eller havne på dialyse resten av livet hvis man ikke tar det på alvor. Anonymkode: 168ab...2a4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #120 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Herlighet så dramatiske folk ble over dette. Tenker mer på de stakkars dyrene som måtte/må lide. Gå til legen om du er syk og tror det har en sammenheng, verre er det ikke. Ingenting å lage drama for når de aller fleste av oss er helt trygge selv om vi har spist av disse eggene. Anonymkode: ab6a6...dbb Jeg har kronisk d vitamin mangel og må ta sterkt tilskudd, når jeg spiser egg så spiser jeg kanskje opptil 5 på en dag, de to tingene sammen flere ganger i uka kunne gjort meg alvorlig syk. Jeg har ikke kjøpt noen av de eggene på listen de siste par måneder og det er ren flaks, for vanligvis er det de merkene jeg kjøper. Anonymkode: 7f7d6...a40 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå