AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Kan noen trekke kort/spå? Lurer så veldig på om meg å barnefar kommer til å bli sammen igjen, eller om jeg bare må gå videre?😢😢 og hvordan kommer jobb muligheter til å bli? Tusentakk hvis noen har bry Anonymkode: a9278...63e
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Du kan kjøpe en tarotstokk og legge kort selv. Betydninger av de ulike kortene finner du på nett 😊 Anonymkode: bb2d1...799
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar Trenger ikke kort for å fortelle deg at det sjeldent er lurt å bli sammen med en eks igjen. Det blir alltid slutt av samme grunn senere Anonymkode: 3b9c5...141 8 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #5 Skrevet 8. februar Tarotkortet jeg trakk på deg sier: "fight and you will succeed". Spørsmålet er nok heller om det virkelig er dette du ønsker deg. Å finne tilbake til barnefar igjen. Fikk opp kortet 'The tower' som representerer styrke, makt, mot og ambisjoner. Du slåss for det du ønsker og gir ikke opp. Vær sikker på hva du ønsker deg, tenker jeg. Anonymkode: 6226d...2da
AnonymBruker Skrevet 8. februar #6 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tarotkortet jeg trakk på deg sier: "fight and you will succeed". Spørsmålet er nok heller om det virkelig er dette du ønsker deg. Å finne tilbake til barnefar igjen. Fikk opp kortet 'The tower' som representerer styrke, makt, mot og ambisjoner. Du slåss for det du ønsker og gir ikke opp. Vær sikker på hva du ønsker deg, tenker jeg. Anonymkode: 6226d...2da Tårnet kan også bety endring eller at ting vil rase. Du vil kanskje lykkes ved å slåss for forholdet, men fundamentet er dårlig og alt vil rase sammen om dere prøver å få det til. Anonymkode: bb2d1...799 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar #7 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tårnet kan også bety endring eller at ting vil rase. Du vil kanskje lykkes ved å slåss for forholdet, men fundamentet er dårlig og alt vil rase sammen om dere prøver å få det til. Anonymkode: bb2d1...799 Hadde jeg fått tårnet hadde jeg tenkt ferdig pratet, og ikke akkurat en hyggelig avslutning heller 😅 Anonymkode: 7cbe7...cc6 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #9 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tarotkortet jeg trakk på deg sier: "fight and you will succeed". Spørsmålet er nok heller om det virkelig er dette du ønsker deg. Å finne tilbake til barnefar igjen. Fikk opp kortet 'The tower' som representerer styrke, makt, mot og ambisjoner. Du slåss for det du ønsker og gir ikke opp. Vær sikker på hva du ønsker deg, tenker jeg. Anonymkode: 6226d...2da No offence men du bør ikke lese mer tarot. Tårnet er fundamentet som smuldrer, illusjoner og håp knuses, over og ut, det som ikke er levedyktig dør, veldgi ofte good riddance til slutt. Anonymkode: 4258b...795 3 1
Gjest Lawyam Skrevet 8. februar #10 Skrevet 8. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tårnet kan også bety endring eller at ting vil rase. Du vil kanskje lykkes ved å slåss for forholdet, men fundamentet er dårlig og alt vil rase sammen om dere prøver å få det til. Anonymkode: bb2d1...799 Men så forteller jo bare tårnet om at det er situasjonen de er oppi nå, og ikke hvordan det vil gå. Hva gjør man når noe raser? Omveltningene tårnet viser er hennes situasjon? Jo, man må reise det opp igjen og for å gjøre det må man jo legge flere kort og finne ut hvor han står nå og hva han mener nå? Synes han at det er en god ting eller er det noe som tilsier at han skal komme tilbake? Hvis det er noe å finne ved lesing av ham så ser man hva han tenker og så innretter man seg etter de opplysningene kortene forteller om hvis det er noe som kan gjøres, kortene vil jo vise om hva han tenker må til eller om han mener løpet er kjørt fra hans side, eller kanskje de viser hva han tenker var årsaken, og da; kan det om det er muligheter å rydde lykkes å få ham tilbake. Hvis forutsetningene for å få tilbake innfris. Kortene forteller IKKE mer enn det er oppnådd til dags dato, men bare oversikt over situasjonen, som ingen får ved å legge et kort. Brudd er svaret du har, hva mer må du få tak i for å vite omfanget (har man 'alle' kort på bordet, så vet man jo hva man har å jobbe med hva enn du møter på livets vei, det gjelder også i kortverdenen). Det er bare en måte å hente ut en oversikt for å kunne jobbe videre mot et mål, og ikke for å se om målet kommer. Så langt har du bare fått vite noe som alle lesere her inne vet; brudd, kaos og en omveltning i livet ditt. Det ER det! Det er ikke fremtiden din; fordi etter et brudd vil flere ting skje og ikke at det BLIR brudd mellom dere, du står midt oppi det. Ikke la deg lure her! Endret 8. februar av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 8. februar #11 Skrevet 8. februar Lawyam skrev (3 minutter siden): Men så forteller jo bare tårnet om at det er situasjonen de er oppi nå, og ikke hvordan det vil gå. Hva gjør man når noe raser? Omveltningene tårnet viser er hennes situasjon? Jo, man må reise det opp igjen og for å gjøre det må man jo legge flere kort og finne ut hvor han står nå og hva han mener nå? Synes han at det er en god ting eller er det noe som tilsier at han skal komme tilbake? Hvis det er noe å finne ved lesing av ham så ser man hva han tenker og så innretter man seg etter de opplysningene kortene forteller om hvis det er noe som kan gjøres, kortene vil jo vise om hva han tenker må til eller om han mener løpet er kjørt fra hans side, eller kanskje de viser hva han tenker var årsaken, og da; kan det om det er muligheter å rydde lykkes å få ham tilbake. Hvis forutsetningene for å få tilbake innfris. Kortene forteller IKKE mer enn det er oppnådd til dags dato, men bare oversikt over situasjonen, som ingen får ved å legge et kort. Brudd er svaret du har, hva mer må du få tak i for å vite omfanget (har man 'alle' kort på bordet, så vet man jo hva man har å jobbe med hva enn du møter på livets vei, det gjelder også i kortverdenen). Det er bare en måte å hente ut en oversikt for å kunne jobbe videre mot et mål, og ikke for å se om målet kommer. Nei. Hun spør om hun og barnefar vil komme sammen igjen, og da må kortet leses som et svar på spørsmålet. Tårnet viser at fundamentet er dårlig og alt vil falle sammen om hun skulle lykkes med å få han til å prøve igjen. Det vil si at uansett om hun lykkes i å få han til å prøve igjen eller ikke, så vil resultatet være dårlig. Det kommer ikke til å holde og forsøket faller sammen. Fundamentet er for dårlig. Anonymkode: bb2d1...799 1
Gjest Lawyam Skrevet 8. februar #12 Skrevet 8. februar (endret) AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Nei. Hun spør om hun og barnefar vil komme sammen igjen, og da må kortet leses som et svar på spørsmålet. Tårnet viser at fundamentet er dårlig og alt vil falle sammen om hun skulle lykkes med å få han til å prøve igjen. Det vil si at uansett om hun lykkes i å få han til å prøve igjen eller ikke, så vil resultatet være dårlig. Det kommer ikke til å holde og forsøket faller sammen. Fundamentet er for dårlig. Anonymkode: bb2d1...799 Nei, fordi når du spør slik så legger du til grunn at ingenting kan løses og at hun bare kan gi opp. På den måten går hun glipp av muligheten å gjøre noe for å få det til på riktig måte. Kortene forteller hva hun føler om fremtid og nåtid og nå ser hun bare kaos og ikke løsning. Det er det hun ser FOR seg og det er det som ER. Du kan få rett i uttalelsen din her når du bruket kortene på den måten, mest sannsynlig fordi du låser noen. Hadde et godt kort kommet opp måtte hun uansett forholdt seg til at det er forutsetninger for alt her i verden, så om du hadde fortalt henne nå at det ordner seg hadde det kanskje ikke gjort det likevel, fordi hun hadde bare ikke visst hva som måtte til for at det skulle skje og det vet man ikke før man ser på han, som har medbestemmelsesrett over forholdet og har sine grunner for å gå som hun kanskje ikke har forstått eller tatt alvorlig i tide og når man da leser han vet hun hva han tenker og ikke bare hva som har skjedd eller hva han sier, og da har hun en sjanse til å oppnå det å få han tilbake. Mindre når du slenger ut et kort og 'spår' på den måten. Det er ikke få mennesker som venter på noe som kortene 'sier' skal komme, og som aldri oppnår det fordi de ikke har fått innsikt, men blir lurt til å tro at kortene viser fremtid slik at de fortsetter å gjøre de samme feil eller lar være å gjøre de riktigr grep for å få løst opp i sine utfordringer med menn. Kortene er ikke kloke, det er et redskap til innsikt i menneskesinnet for å kunne få det bedre og man blir ikke plutselig i stand til å kunne ta motet fra noen bare fordi man tror på at når Trine 14 år får en kortstokk så kan hun bare stokke og spørre hva som skjer og så skjer det. Si det til alle dem som bruker tusenvis av kroner og får høre at Jens kommer tilbake og oppdager at Jens aldri gjør det, eller får beskjed om at han er utro bare fordi det er det hun mistenker og spådamen leser i kortrne at det er det hun tror, men ikke ser at Jens absolutt ikke er utro, men ikke holdt ut sjalusien. Skal du spå, så sier du ifra at det stemmer ikke hva noen tror, så slutt med det ellers er toget gått. Ikke ta snarveier og si at det blir slutt eller ikke kommer tilbake. Plutselig får hun 3 år ser hun følgene av å være sjalu, og da kan det være for sent å få han tilbake, fordi det satt ei skrulle som trodde på eventyr og forte andre med eventyr. Du kan ikke legge et kort og lese både at fundamentet er dårlig og at det ikke går samtidig...!!!!! Da bekrefter du jo bare hva jeg sier; at du spår ut fra det du ser nå og regner med at det blir som det er og det er jo tøv siden alle vet at ting som er fint kan forandres på om et nytt fundament skapes. Av menneskene man spår og det er dem som roter til et forhold og som kan redde forhold. Feilene må bare belyses. Endret 8. februar av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 8. februar #13 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tarotkortet jeg trakk på deg sier: "fight and you will succeed". Spørsmålet er nok heller om det virkelig er dette du ønsker deg. Å finne tilbake til barnefar igjen. Fikk opp kortet 'The tower' som representerer styrke, makt, mot og ambisjoner. Du slåss for det du ønsker og gir ikke opp. Vær sikker på hva du ønsker deg, tenker jeg. Anonymkode: 6226d...2da Tusen takk for kort. Ts Anonymkode: a9278...63e
AnonymBruker Skrevet 8. februar #14 Skrevet 8. februar Lawyam skrev (4 timer siden): Nei, fordi når du spør slik så legger du til grunn at ingenting kan løses og at hun bare kan gi opp. På den måten går hun glipp av muligheten å gjøre noe for å få det til på riktig måte. Kortene forteller hva hun føler om fremtid og nåtid og nå ser hun bare kaos og ikke løsning. Det er det hun ser FOR seg og det er det som ER. Du kan få rett i uttalelsen din her når du bruket kortene på den måten, mest sannsynlig fordi du låser noen. Hadde et godt kort kommet opp måtte hun uansett forholdt seg til at det er forutsetninger for alt her i verden, så om du hadde fortalt henne nå at det ordner seg hadde det kanskje ikke gjort det likevel, fordi hun hadde bare ikke visst hva som måtte til for at det skulle skje og det vet man ikke før man ser på han, som har medbestemmelsesrett over forholdet og har sine grunner for å gå som hun kanskje ikke har forstått eller tatt alvorlig i tide og når man da leser han vet hun hva han tenker og ikke bare hva som har skjedd eller hva han sier, og da har hun en sjanse til å oppnå det å få han tilbake. Mindre når du slenger ut et kort og 'spår' på den måten. Det er ikke få mennesker som venter på noe som kortene 'sier' skal komme, og som aldri oppnår det fordi de ikke har fått innsikt, men blir lurt til å tro at kortene viser fremtid slik at de fortsetter å gjøre de samme feil eller lar være å gjøre de riktigr grep for å få løst opp i sine utfordringer med menn. Kortene er ikke kloke, det er et redskap til innsikt i menneskesinnet for å kunne få det bedre og man blir ikke plutselig i stand til å kunne ta motet fra noen bare fordi man tror på at når Trine 14 år får en kortstokk så kan hun bare stokke og spørre hva som skjer og så skjer det. Si det til alle dem som bruker tusenvis av kroner og får høre at Jens kommer tilbake og oppdager at Jens aldri gjør det, eller får beskjed om at han er utro bare fordi det er det hun mistenker og spådamen leser i kortrne at det er det hun tror, men ikke ser at Jens absolutt ikke er utro, men ikke holdt ut sjalusien. Skal du spå, så sier du ifra at det stemmer ikke hva noen tror, så slutt med det ellers er toget gått. Ikke ta snarveier og si at det blir slutt eller ikke kommer tilbake. Plutselig får hun 3 år ser hun følgene av å være sjalu, og da kan det være for sent å få han tilbake, fordi det satt ei skrulle som trodde på eventyr og forte andre med eventyr. Du kan ikke legge et kort og lese både at fundamentet er dårlig og at det ikke går samtidig...!!!!! Da bekrefter du jo bare hva jeg sier; at du spår ut fra det du ser nå og regner med at det blir som det er og det er jo tøv siden alle vet at ting som er fint kan forandres på om et nytt fundament skapes. Av menneskene man spår og det er dem som roter til et forhold og som kan redde forhold. Feilene må bare belyses. Ts her. Er så utrolig fortvilet. Han slo opp med meg pga gamle mønstre jeg har med meg fra barndommen som jeg ikke har klart å gitt slipp på, som er med å prege meg og min personlighet idag. Jeg skjønte det ikke før han faktisk slo opp pga disse tingene at det var derfor forholdet ble over. Skjønner GODT hvorfor han slo opp. Det føles ut som et lys har blitt skrudd på hos meg, kan ikke helt forklare… akkurat nå vil han at jeg skal flytte ut, og det blir jeg å gjøre😓Jeg skal jobbe med meg selv, 🙏🏻og håper at han kan finne glede i seg selv igjen. Er så glad i han, og jeg mister virkelig en snill og god mann. Den jenta som får han er så heldig! Er han helt ferdig med meg for alltid? kan du legge kort på meg?🙏🏻 Anonymkode: a9278...63e 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar #15 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts her. Er så utrolig fortvilet. Han slo opp med meg pga gamle mønstre jeg har med meg fra barndommen som jeg ikke har klart å gitt slipp på, som er med å prege meg og min personlighet idag. Jeg skjønte det ikke før han faktisk slo opp pga disse tingene at det var derfor forholdet ble over. Skjønner GODT hvorfor han slo opp. Det føles ut som et lys har blitt skrudd på hos meg, kan ikke helt forklare… akkurat nå vil han at jeg skal flytte ut, og det blir jeg å gjøre😓Jeg skal jobbe med meg selv, 🙏🏻og håper at han kan finne glede i seg selv igjen. Er så glad i han, og jeg mister virkelig en snill og god mann. Den jenta som får han er så heldig! Er han helt ferdig med meg for alltid? kan du legge kort på meg?🙏🏻 Anonymkode: a9278...63e Høres ut som tårnet som faller her er at det ble slutt før du skiftet retning, dette bruddet kommer til å dytte deg på en mye bedre plass. Bruk denne muligheten til å jobbe med deg selv, og kanskje ser han det og gir dere en sjanse til, men glem ham nå og bruk dette som en katalysator til å få det bedre med deg selv for deg selv Anonymkode: 4258b...795
AnonymBruker Skrevet 8. februar #16 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tårnet kan også bety endring eller at ting vil rase. Du vil kanskje lykkes ved å slåss for forholdet, men fundamentet er dårlig og alt vil rase sammen om dere prøver å få det til. Anonymkode: bb2d1...799 Det var det samme jeg følte. Anonymkode: 6226d...2da
AnonymBruker Skrevet 8. februar #17 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var det samme jeg følte. Anonymkode: 6226d...2da Så da er det ingen håp for forholdet, da må jeg bare gi slipp?😢 har fått en virkelig øyeåpner ovenfor meg selv og mine mønstre da han gjorde det slutt. Jeg skal virkelig ta gode valg og jobbe hardt med meg selv fremover da jeg skjønner at jeg er problemet….. så uansett om vi hadde blitt sammen igjen så hadde de samme problemene blomstret opp, uansett om jeg jobber med problemet mitt? Ts Anonymkode: a9278...63e 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #18 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): No offence men du bør ikke lese mer tarot. Tårnet er fundamentet som smuldrer, illusjoner og håp knuses, over og ut, det som ikke er levedyktig dør, veldgi ofte good riddance til slutt. Anonymkode: 4258b...795 None taken😊 men der var derfor jeg skrev til henne at hun skulle tenke på om det faktisk var dette hun ønsket. Jeg følte på at det som eventuelt ville blitt i fremtiden egentlig ikke er det hun ønsker seg, siden fundamentet er såpass ustabilt i utgangspunktet. TS: Jeg tror at det er en god plan at du flytter ut og fokuserer på deg selv og å lære deg å leve godt med din bagasje. Du vil nok se underveis at fremtidsønskene dine vil endres og kanskje er ikke barnefar en del av dem lenger ❤️ Anonymkode: 6226d...2da 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #19 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Høres ut som tårnet som faller her er at det ble slutt før du skiftet retning, dette bruddet kommer til å dytte deg på en mye bedre plass. Bruk denne muligheten til å jobbe med deg selv, og kanskje ser han det og gir dere en sjanse til, men glem ham nå og bruk dette som en katalysator til å få det bedre med deg selv for deg selv Anonymkode: 4258b...795 Ja du har helt rett, det ble slutt før jeg klarte å skifte retning. Han sier det er forsent, og han er bestemt i sin mening. Den jenta som får han er så heldig. Angrer så veldig og har det SÅ vondt med meg selv. Vet han fortjener så mye bedre en meg, og jeg ønsker jo han skal ha det godt🩷🙏🏻😓 takk for svar. Ts Anonymkode: a9278...63e 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar #20 Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): None taken😊 men der var derfor jeg skrev til henne at hun skulle tenke på om det faktisk var dette hun ønsket. Jeg følte på at det som eventuelt ville blitt i fremtiden egentlig ikke er det hun ønsker seg, siden fundamentet er såpass ustabilt i utgangspunktet. TS: Jeg tror at det er en god plan at du flytter ut og fokuserer på deg selv og å lære deg å leve godt med din bagasje. Du vil nok se underveis at fremtidsønskene dine vil endres og kanskje er ikke barnefar en del av dem lenger ❤️ Anonymkode: 6226d...2da Men kan ikke fundamentet bli sterkere dersom jeg jobber med meg selv, selvom vi er på hver vår kant? Vil sååå inderlig at han tar meg tilbake 😓🩷 eller kommer ting til å rakne igjen? angrer så på valgene mine, får helt vondt i magen. Hater meg selv akkurat nå. Ingenting ser overhode lyst ut…. Ts Anonymkode: a9278...63e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå