Gå til innhold

Årsak til de ikke åpner snapsa dine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det personer som ikke åpner snappene dine, men andres, er det for å holde en gående samtale, eller at man venter med å svare til man er hjemme? Synes det er veldig rart. 😂 Eller skal jeg anta ghosting mode?

Anonymkode: 9102e...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De åpner etter noen timer og svarer da… men hva er greia med det. Noen her som er sånn som kan svare på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper gjerne over noen snapper selv om jeg er inne og åpner/sender til andre. Det er typisk de fra folk som sender mye intetsigende, åpenbare felles-snaper. Har ikke noe i mot verken snapene eller folka men de åpnes gjerne når jeg scroller vekk dødtid på kvelden, ikke når jeg har det småtravelt på jobb. Er det seksuell og/eller romantisk interesse der så gjelder det å ikke være for ivrig og åpne umiddelbart, men man (jeg) klarer sjelden å vente lenger enn maks en halvtime før de åpnes og svares på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svarer jo. Ikke alltid man har anledning eller lyst til å sitte på mobilen. Noen av oss har faktisk et vanlig liv utenom some...

Anonymkode: 40363...ca7

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av daglige bilder av den evinnelige bikkja. 

Anonymkode: 36106...267

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo ikke svare for andre enn meg selv, men jeg hopper oftere over snapper fra de som sender filmer, og gjerne lange filmer. Har en slektning som lager rene dokumentarfilmene. Jeg gidder ikke se på 3 minutter fra skituren, konserten, bilturen eller noe annet like intetsigende flere ganger i uka. Jeg ser på filmene tilslutt og svarer, men det drøyer jeg gjerne til seint på kvelden når jeg ikke har noe annet jeg skal gjøre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De åpner etter noen timer og svarer da… men hva er greia med det. Noen her som er sånn som kan svare på det?

De vet (eller aner) at du forventer respons, så de venter til de har tid til/orker å svare… 

Anonymkode: dd7b3...36f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er ikke interessert når jeg ikke bryr meg hardt om å åpne snap fra noen. De jeg er interessert i åpner jeg så fort jeg kan. Annen ting er at jeg drøyer med å åpne for å få de andre til å ta ett hint. Ikke interessert. Eller skriver jeg mye og ikke er interessert kan de mistolke meg og tro jeg er interessert😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor er det personer som ikke åpner snappene dine, men andres, er det for å holde en gående samtale, eller at man venter med å svare til man er hjemme? Synes det er veldig rart. 😂 Eller skal jeg anta ghosting mode?

Jeg er driiitdårlig til å svare på snapper. Får så sykt mange hele tiden orker ikke se gjennom alle. Tenker liksom at jeg kan se på de senere, men når det ligger 20 snaps inne på mobilen så blir jeg sånn. Baah. Gidder ikke åpne de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har skrudd av notifikasjonene til Snap. Det er for irriterende.

Anonymkode: d7948...f89

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpner ikke der jeg vet det er videoer av konserter, katten eller eviglange filmer av et barn som gjør ingenting. Skjønner at folk synes barn og dyr er søte, men jeg trenger virkelig ikke 10 minutters dokumentar av en katt som sover eller et barn som ser på tv 😅 Svarer der jeg synes det er nødvendig/ der det stilles et spørsmål eller om jeg synes noe er morsomt/ fint/ snilt gjort osv. Kan ikke svare på alt når folk bruker det som dagbok minutt for minutt. 

Anonymkode: 0797f...517

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpner snapper når jeg gidder. Folk vet at jeg er sånn, og forventer aldri at jeg verken åpner snapper eller svarer på dem. 

Anonymkode: cbe11...099

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Og ungene dine..

Og maten din..

Anonymkode: 88096...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Og ikke minst: turbildene dine!! 

Anonymkode: 88096...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har folk på Snap som sender bilder av omtrent ALT de foretar seg i dagliglivet. Hver dag. Skjønner ikke at de orker? Disse blir ganske ensformige etter hvert, så jeg gidder ikke åpne dem lenger. De blir sikkert ikke lei seg for det, for jeg er ganske sikker på at denne typen "se hva jeg gjør i dag" bilder sendes til kreti og pleti og omtrent alle de har på listen sin.

Sender du snap til folk som ikke gidder å åpne dem med det samme, eller kanskje avventer en hel dag eller noe først, så er det kanskje fordi snapene du sender er ensformige i lengden (sjelden noe nytt) eller... i verste fall... de er ikke så interessert i å høre fra deg, uansett.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Uff, kan dere ikke snakke i tlf eller skrive mld? jeg lover deg- ting blir 110% mer morsomt og mindre komplisert uten snap!

Anonymkode: ff3b1...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 10år vil du le av dette ts, herregud hva drev vi med. 

Anonymkode: ff3b1...26b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke på varsler på hverken snap, insta, messenger eller noe slikt.

Jeg må åpne appene får å se om det er noe ulest. Det kan lett gå noen dager i mellom hver gang. 

Anonymkode: d58d8...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går inn på appen når det er ett eller annet jeg skal sende til noen. Kanskje er det en kort beskjed, noe som ikke kan vente. At jeg har tid til å sende en snap betyr ikke at jeg samtidig har tid til å se gjennom alle jeg har fått. Hvis du får svar i løpet av noen timer, så ser jeg ikke problemet.

Jeg synes aldri man skal anta noe negativt i slike situasjoner. Vi er ikke tankelesere, så egentlig er det håpløst å tro en masse om hva andre tenker. Det andre tenker om deg kan like gjerne være positivt eller nøytralt som negativt, så hvorfor ikke i det minste tenke noe nøytralt? Noe annet blir ganske urettferdig ovenfor deg selv.

Anonymkode: c5fec...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...