AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Hva hadde du tenkt om kjæresten ikke vil blokkere xn på sosiale medier? Når hun/han tydlivis prøver seg på kjæresten din? Anonymkode: 38ee0...d40
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Tenker at blokkering er barnslig... Hadde aldri bedt kjæresten blokkere noen... Anonymkode: c24ab...e23 21 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker at blokkering er barnslig... Hadde aldri bedt kjæresten blokkere noen... Anonymkode: c24ab...e23 Enn om kjæresten din var utro med denne damen/mannen? Anonymkode: 38ee0...d40
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enn om kjæresten din var utro med denne damen/mannen? Anonymkode: 38ee0...d40 Da hadde det ikke vært kjæresten lenger. Anonymkode: 65648...745 29 1 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar Hadde aldri bedt kjæresten min om å blokke noen. Helt uaktuelt. Anonymkode: c1612...41b 8
AnonymBruker Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar Ville ikke bedt om å blokkere. Dersom det at noen prøver seg gjør at partner gjør ting vi er enige om ikke skal foregå, vil kun full isolasjon av forhindre det. Anonymkode: 24c79...eb0
Daria Skrevet 6. februar #7 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Enn om kjæresten din var utro med denne damen/mannen? Anonymkode: 38ee0...d40 Da er det vel strengt tatt kjærestens faktiske oppførsel og handlinger som er problemet, ikke hvorvidt hen blokkerer dette mennesket i sosiale medier... 11 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar #8 Skrevet 6. februar Hadde overlatt det til kjæresten å ignorere. Som han har gjort med meg 🤷 Anonymkode: f9ddf...1aa
AnonymBruker Skrevet 6. februar #9 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Enn om kjæresten din var utro med denne damen/mannen? Anonymkode: 38ee0...d40 Da er det enda mindre grunn til å be han blokkere noen, han hadde tross alt vært eksen min da, ikke kjæresten. Anonymkode: c24ab...e23 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar #10 Skrevet 6. februar Jeg hadde dumpet. En blokkering hindrer ikke utroskap TS. Skaff deg ryggrad og kom deg vekk ❗️ Anonymkode: 01ae6...0ac 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar #11 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva hadde du tenkt om kjæresten ikke vil blokkere xn på sosiale medier? Når hun/han tydlivis prøver seg på kjæresten din? Anonymkode: 38ee0...d40 Hadde ikke hatt en kjæreste som ikke tålte at noen prøvde seg på de. Anonymkode: 21b56...006 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar #12 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg hadde dumpet. En blokkering hindrer ikke utroskap TS. Skaff deg ryggrad og kom deg vekk ❗️ Anonymkode: 01ae6...0ac Du ville dumpet kjæresten din fordi en eks han ignorerte, men ikke blokket tok kontakt? 🧐 Anonymkode: f9ddf...1aa
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du ville dumpet kjæresten din fordi en eks han ignorerte, men ikke blokket tok kontakt? 🧐 Anonymkode: f9ddf...1aa Det står at denne også var utro. Anonymkode: 24b06...b76 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det står at denne også var utro. Anonymkode: 24b06...b76 Ts sier hun gir han oppmerksomhet og tok på han. Han har sagt han finner det ubehagelig til TS. Problemet her er at TS sin mann må være tydelig med denne damen at han ikke er interessert i henne og si ifra når hun bryter hans intimsone ved å ta på han. Anonymkode: f9ddf...1aa
AnonymBruker Skrevet 7. februar #15 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva hadde du tenkt om kjæresten ikke vil blokkere xn på sosiale medier? Når hun/han tydlivis prøver seg på kjæresten din? Anonymkode: 38ee0...d40 Kjæresten min hadde blokket og unnlatt å snakket med xen så lenge de ikke hadde hatt barn sammen. Spesielt om xen hadde prøvd seg på han. Hadde han gitt etter hadde det ikke vært kjæresten min! Anonymkode: 5aa89...ba3
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts sier hun gir han oppmerksomhet og tok på han. Han har sagt han finner det ubehagelig til TS. Problemet her er at TS sin mann må være tydelig med denne damen at han ikke er interessert i henne og si ifra når hun bryter hans intimsone ved å ta på han. Anonymkode: f9ddf...1aa Feil tråd😬 Anonymkode: f9ddf...1aa
AnonymBruker Skrevet 7. februar #17 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenker at blokkering er barnslig... Hadde aldri bedt kjæresten blokkere noen... Anonymkode: c24ab...e23 Noen prøver seg på kjæresten din, og hen vil ikke blokkere vedkommende. Så får du det til i ditt hode at blokkeringen er problemet. Du kan umulig være oppegående. Anonymkode: eaf5a...cee 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #18 Skrevet 7. februar Om han er utro med sin eks så vil han fortsatt kunne være utro selv om han blokkerer eksen. Jeg tenker du må ta problemet ved roten, er han utro må du kvitte deg med han. Anonymkode: 3f010...b0d 3
Kålrota Skrevet 7. februar #19 Skrevet 7. februar Jeg ville heller ikke blokkert eksen, så det skjønner jeg godt. Det er jo ikke at de er venner på sosiale medier som er problemet. Hvis du har en kjæreste du ikke stoler nok på til at du tviler på dette, bør du være sammen med denne? 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du ville dumpet kjæresten din fordi en eks han ignorerte, men ikke blokket tok kontakt? 🧐 Anonymkode: f9ddf...1aa Var kjæresten utro så klart slår man opp. Anonymkode: 01ae6...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå