Gå til innhold

Stay G-Tickler Vibrator - Noen som har den og som vet om man kan skru av vibrasjonen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett på et leketøy en stund. Prøvde å spørre de på Nytelse, men de ønsker vist nok ikke å svare på spørsmål, da det er gått 2 mnd siden jeg sendte inn et.

Stay G-Tickler Vibrator - Det står at man fritt kan styre vibrasjon og «tickling» hver for seg, men kan man skru av en av funksjonene og kun bruke den andre? Kan man skru av vibrasjonen og kun bruke «tickling» funksjonen? Jeg har brent meg før, på Womanizer OG, der kan man ikke skru av vibrasjonen, og kun bruke en av funksjonene. Og 500kr er ikke kjempe mye, men hadde vært greit om det ikke ble nok et bomkjøp 😅

https://www.nytelse.no/g-punkt/stay-g-tickler/kvinner/

Anonymkode: 24118...ec8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har sett på et leketøy en stund. Prøvde å spørre de på Nytelse, men de ønsker vist nok ikke å svare på spørsmål, da det er gått 2 mnd siden jeg sendte inn et.

Stay G-Tickler Vibrator - Det står at man fritt kan styre vibrasjon og «tickling» hver for seg, men kan man skru av en av funksjonene og kun bruke den andre? Kan man skru av vibrasjonen og kun bruke «tickling» funksjonen? Jeg har brent meg før, på Womanizer OG, der kan man ikke skru av vibrasjonen, og kun bruke en av funksjonene. Og 500kr er ikke kjempe mye, men hadde vært greit om det ikke ble nok et bomkjøp 😅

https://www.nytelse.no/g-punkt/stay-g-tickler/kvinner/

Ja. Du kan bruke begge sammen eller kun en av funksjonene hver for seg 😃

Anonymkode: 22052...c15

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja. Du kan bruke begge sammen eller kun en av funksjonene hver for seg 😃

Anonymkode: 22052...c15

Tusen takk for svar! Da må jeg kanskje faktisk prøve denne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått testen den? Er den verdt pengene?

Anonymkode: c611c...eb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...