Gjest ånei Skrevet 18. november 2002 #1 Del Skrevet 18. november 2002 typen min kommer i helgen, og da venter jeg også mensen!!!!!! :-? Typen min og jeg treffes omtrent bare annenhver helg nå, og jeg vil VELDIG gjerne utsette mensen. Kan jeg det? Jeg bruker Synfase (kombipille...) Er det forsent? jeg har 3 piller igjen... Hvordan gjør man det? Håper inderlig noen har et positivt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 18. november 2002 #2 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg vet ikke hvordan du utsetter med de p-pillene, men du kan få resept på Primolut hos legen, det er greit å bruke av og til. Husker ikke om det er 3 eller 5 dager før forventet menstruasjon man skal starte med dem, men det vet jo legen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. november 2002 #3 Del Skrevet 18. november 2002 http://www.lommelegen.no/prevensjon/mensfo...forskyvning.htm Her står det hvordan du gjør det. Om det er for sent, det vet jeg ikke (antakelig ikke, så lenge det ikke er hormonfrie piller du spiser nå) Det er normalt sett de siste pillene FØR de hormonfire (eventuellt pillefiruke) som brukes til å utsette, men ejg kjenner ikke ditt merke, så jeg vet ikke hvilke som er de hvite (det er de man utsetter med) Les på den linken du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #4 Del Skrevet 18. november 2002 tusen takk for svar!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. november 2002 #5 Del Skrevet 18. november 2002 Det er det vi er her for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå