Gå til innhold

Venninne forteller om toalettet besøk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har et anstrengt forhold til andres dovaner og ble sjokkert da en venninne var på besøk og gjorde nr. 2. Jeg luktet det da hun hadde gått. Syntes det ble litt vel intimt. 

Anonymkode: cb150...650

Men herregud da hva skal man gjøre da? Må man så må man

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste for meg hadde vært om hun hadde holdt seg. 

Jaha holdt seg med påfølgende magesmerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare vent til du blir litt eldre. Da blir "bowl movements" et større og større tema. Jeg sender ofte melding til nærmeste venninne etter en god økt på do. "Fy fader! Nå har jeg skikkelig tømt meg. Digg!" Får tommel-opp og støtteerklæringer. Setter pris på det.

Anonymkode: 02993...23f

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har et anstrengt forhold til andres dovaner og ble sjokkert da en venninne var på besøk og gjorde nr. 2. Jeg luktet det da hun hadde gått. Syntes det ble litt vel intimt. 

Har det helt likt som deg. 

Og er helt enig i at jeg foretrekker at folk holder seg enn å bæsje på mitt toalett. Jeg holder meg til jeg er hjemme om jeg er på besøk hos noen. Ingen får store smerter av å holde inne bæsjen sin en liten stund. 

Unntaket er selvsagt om man blir akutt dårlig. Det er jævlig ekkelt, men det er faktisk utenfor ens egen kontroll. Trenger dog ikke opplyse om det, lufte godt ut, og vaske etter seg... 

Anonymkode: cc73a...2cd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mor forteller også om dobesøk. Hun lider av forstoppelse å forteller detaljert. Om mengde bæsj som kommer eller ikke kommer. Hun sier bæsj å ikke avføring. Javel. Er ikke interessert, men neste dag er det ny informasjon.

Anonymkode: 453ee...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hæ?? Helt normalt å gå på do om man må det. Er du seriøs? skulle hun holdt seg til hun kom hjem? Det er faktisk desverre klin umulig noen ganger... Enten går det i sofaen eller doen, du velger! asså...

Anonymkode: 6ceee...01a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hæ?? Helt normalt å gå på do om man må det. Er du seriøs? skulle hun holdt seg til hun kom hjem? Det er faktisk desverre klin umulig noen ganger... Enten går det i sofaen eller doen, du velger! asså...

Anonymkode: 6ceee...01a

Jeg synes andres bæsj er kjempeekkelt, kommer ikke til å forandre seg uansett hvor mange ganger jeg hører dere si det er naturlig. For meg er det ekkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan heldigvis både bæsje hos hverandre når vi må og snakke om bæsj som den naturlige tingen det er. Samme med samboer. Glad jeg ikke har venner som heller vil at jeg skal ha det vondt enn å låne toalettet, fy søren.

Anonymkode: b7d57...c83

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 10.51):

Har det helt likt som deg. 

Og er helt enig i at jeg foretrekker at folk holder seg enn å bæsje på mitt toalett. Jeg holder meg til jeg er hjemme om jeg er på besøk hos noen. Ingen får store smerter av å holde inne bæsjen sin en liten stund. 

Unntaket er selvsagt om man blir akutt dårlig. Det er jævlig ekkelt, men det er faktisk utenfor ens egen kontroll. Trenger dog ikke opplyse om det, lufte godt ut, og vaske etter seg... 

Anonymkode: cc73a...2cd

Jeg får iallefall vindt i magen om jeg må holde meg lenge eller så lager magen høye romlelyder 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underlig diskusjon. Det er vel helt naturlig å gjøre det, og det er vel like naturlig å unngå å prate om det? Vi var tre venninner på lang sykkeltur i fjor sommer og levde veldig tett (i samme telt). Vi pratet ikke om det, men selvsagt gjorde vi det. (Til og med utendørs.)

Anonymkode: 5af93...1b0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 19.40):

Har ei venninne som ofte forteller at hun har gjort nr 2 på toalettet. Litt sært eller? 🤣

Anonymkode: 08b21...eb4

Har du dritt i dag, Ts? Det har jeg. 

Anonymkode: c6e48...ede

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 19.40):

Har ei venninne som ofte forteller at hun har gjort nr 2 på toalettet. Litt sært eller? 🤣

Anonymkode: 08b21...eb4

Har også ei sånn ei, og forsøker gjentatte ganger å si at dette er for mye informasjon.... 

Var veldig tydlig sist gang, og enn så lenge virker det som det har funket. Bank i bordet! 

Anonymkode: ffdd1...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sånn venninne. Forteller ofte om uting som kommer ut av kroppen enten den ene eller andre veien. Skal gjerne beskrive detaljert hvordan gugga hun hoster opp under influensa ser ut også... i tillegg til at hun godt kan spørre om jeg skal på do og bæsje når vi er ute og spiser eller shopper sammen og jeg "må en tur på toalettet". Jeg blir fort kvalm av andres gugge og trenger liksom ikke helt den infoen i livet mitt.

Anonymkode: 06457...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg må 💩så gjør jeg det om jeg er hjemme, på jobb eller på besøk, men å kommentere at jeg har gjort det gjør jeg aldri, de fleste har en ventilasjons mulighet på slike rom

Anonymkode: 63073...5f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (På 7.2.2025 den 10.32):

Men herregud da hva skal man gjøre da? Må man så må man

Ingen dritetråd uten dette utsagnet.

Anonymkode: 29007...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en morsom tråd. Jeg har en venninne som har en steingal bestemor som i detaljer spør andre om de har "slippet ut litt luft" eller "dritt litt i dag". Hun driter også på seg når det passer henne, eller i en bøtte på verandaen fordi venninnen min har vært på badet for å sminke seg. Vi ler oss nesten ihjel av denne steingale bestemora som ikke eier filter. Vi kan spør hverandre eller sende en snap for kødd til hverandre om en av oss har "vært å dritt". Å da svarer vi det som er fakta😂 Veldig barnslig, men også veldig gøy😂 Jeg dauer av denne tråden. 43 år og veldig barnslig🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en venninne som deler kontinuerlig om syklusen sin. Har alt for mye info om underlivet hennes kjenner jeg. Gynekologbesøk, forandringer, blødninger, mengde, bind eller truseinlegg osv. For ikke å snakke om graviditeter og prøveperioder... det kunne vært skrevet bøker om. Det kan komme melding som; over på truseinlegg nå, bare litt utflod så klar for badstu 😃, woho, bli med? Syns det er litt ekkelt og trengte virkelig ikke å vite det, selv om jeg ellers liker henne. 

Anonymkode: 098d7...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har en venninne som deler kontinuerlig om syklusen sin. Har alt for mye info om underlivet hennes kjenner jeg. Gynekologbesøk, forandringer, blødninger, mengde, bind eller truseinlegg osv. For ikke å snakke om graviditeter og prøveperioder... det kunne vært skrevet bøker om. Det kan komme melding som; over på truseinlegg nå, bare litt utflod så klar for badstu 😃, woho, bli med? Syns det er litt ekkelt og trengte virkelig ikke å vite det, selv om jeg ellers liker henne. 

Det er mye du vet som du ikke trenger vite.

Anonymkode: 29007...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ugg.. Tror jeg måtte sagt i fra det altså. 

Anonymkode: 35b12...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 21.21):

:ler: 

Anonymkode: b4424...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...