AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Har ei venninne som ofte forteller at hun har gjort nr 2 på toalettet. Litt sært eller? 🤣 Anonymkode: 08b21...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Takk for informasjonen, hadde jeg svart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Hun jobber sikkert i helse eller i barnehage. Anonymkode: 28b2a...81f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ei venninne som ofte forteller at hun har gjort nr 2 på toalettet. Litt sært eller? 🤣 Anonymkode: 08b21...eb4 sært og sært. Hvor nære er der hvis venninna di ikke kan si at hun har 💩? Anonymkode: fee62...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Har samme venninne. Kunne ikke brydd meg mindre egentlig. Anonymkode: 1bf16...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har et anstrengt forhold til andres dovaner og ble sjokkert da en venninne var på besøk og gjorde nr. 2. Jeg luktet det da hun hadde gått. Syntes det ble litt vel intimt. Anonymkode: cb150...650 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har et anstrengt forhold til andres dovaner og ble sjokkert da en venninne var på besøk og gjorde nr. 2. Jeg luktet det da hun hadde gått. Syntes det ble litt vel intimt. Anonymkode: cb150...650 Så hun har ikke lov å bæsje når hun er på besøk hos deg ? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har et anstrengt forhold til andres dovaner og ble sjokkert da en venninne var på besøk og gjorde nr. 2. Jeg luktet det da hun hadde gått. Syntes det ble litt vel intimt. Anonymkode: cb150...650 Da burde du jobbe med deg selv, det er helt naturlig, noe som alle gjør. Anonymkode: bf479...9d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Jannepåvannet skrev (1 minutt siden): Så hun har ikke lov å bæsje når hun er på besøk hos deg ? For å være ærlig, så syntes jeg det var ubehagelig. Skjønner at det ikke gir mening, men optimalt sett hadde hun ikke gjort det, nei. Anonymkode: cb150...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å være ærlig, så syntes jeg det var ubehagelig. Skjønner at det ikke gir mening, men optimalt sett hadde hun ikke gjort det, nei. Anonymkode: cb150...650 Tror neppe hun heller ønsket det 🤨 Til TS. Yikes. Tror jeg hadde småledd og sagt at det ble for mye info for meg Anonymkode: 35b12...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For å være ærlig, så syntes jeg det var ubehagelig. Skjønner at det ikke gir mening, men optimalt sett hadde hun ikke gjort det, nei. Anonymkode: cb150...650 Er vel bedre hun driter på do, enn i buksa mens hun sitter i sofaen din? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Er vel bedre hun driter på do, enn i buksa mens hun sitter i sofaen din? Det beste for meg hadde vært om hun hadde holdt seg. Anonymkode: cb150...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det beste for meg hadde vært om hun hadde holdt seg. Anonymkode: cb150...650 Ikke alltid det er like enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tror jeg hadde svart "javel". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannepåvannet Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): For å være ærlig, så syntes jeg det var ubehagelig. Skjønner at det ikke gir mening, men optimalt sett hadde hun ikke gjort det, nei. Anonymkode: cb150...650 Da tenker eg du må søke hjelp for et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har et anstrengt forhold til andres dovaner og ble sjokkert da en venninne var på besøk og gjorde nr. 2. Jeg luktet det da hun hadde gått. Syntes det ble litt vel intimt. Anonymkode: cb150...650 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): For å være ærlig, så syntes jeg det var ubehagelig. Skjønner at det ikke gir mening, men optimalt sett hadde hun ikke gjort det, nei. Anonymkode: cb150...650 Har du varslet vennene dine om at hvis de har ibs, eller annen tarmsykdom, så er du ikke så interessert ha de på besøk? Anonymkode: 98eae...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du varslet vennene dine om at hvis de har ibs, eller annen tarmsykdom, så er du ikke så interessert ha de på besøk? Anonymkode: 98eae...cef Ja, har sendt ut fellesmail. Anonymkode: cb150...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Hadde svart, takk for informasjonen. Dog dritkjedelig 😆 Anonymkode: 0e129...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå