Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk digipost fra politiet ca kl 19. Betyr det at de satt å skrev og sendte det brevet kl 19 da eller var det bare autosendt på noen måte? Jobber de med sånt på kvelden? 

Anonymkode: 0ae82...7f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får av og til brev fra nav klokken to om natten.

Anonymkode: 82e11...a11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i nav og jobber overtid. Ender dermed opp med å svare på meldinger og sende ut vedtak seint på kvelden og i helgene, til og med søndager. 
Men har ikke oversikt over Digipost sine varslinger, men mener de skal være ganske med en gang.

Anonymkode: fee43...44b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke jeg, men jeg fikk brev fra politiet på Digipost i tretida på natta for noen mnd siden…

Anonymkode: 9d25b...bb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen fikk Digipost fra et sykehus med endring av time. Mottok ca 19 en kveld, raskt etterfulgt av telefon fra sykehuset som gjorde oppmerksom på brevet/timeendring. Såklart er det mange som jobber også etter kl 16. 

Anonymkode: 67f68...9b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Digipost sendes direkte. Jeg jobber i barnevernstjenesten og når jeg sender ut post så går det direkte til mottager etter at jeg har ferdigstilt brevet/vedtaket. Og ja, noen ganger jobber jeg både langt utover kvelden, på natta og i helger og da kan folk få både brev og vedtak til alle døgnets tider. 

Anonymkode: 80ba8...852

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vet ikke jeg, men jeg fikk brev fra politiet på Digipost i tretida på natta for noen mnd siden…

Anonymkode: 9d25b...bb9

Fastlegen min svarer kl 2 om natta. 

Ikke for at det er relevant til politiet, men at det finnes mennesker som jobber til alle døgnets tider. 

Anonymkode: b3e92...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Politiet jobber vel stort sett døgnet rundt, selv om det selvsagt er enkelte som bare har dagvakter.

Anonymkode: 3e5b2...474

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...