AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Fikk digipost fra politiet ca kl 19. Betyr det at de satt å skrev og sendte det brevet kl 19 da eller var det bare autosendt på noen måte? Jobber de med sånt på kvelden? Anonymkode: 0ae82...7f0
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Jeg får av og til brev fra nav klokken to om natten. Anonymkode: 82e11...a11 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar Jeg jobber i nav og jobber overtid. Ender dermed opp med å svare på meldinger og sende ut vedtak seint på kvelden og i helgene, til og med søndager. Men har ikke oversikt over Digipost sine varslinger, men mener de skal være ganske med en gang. Anonymkode: fee43...44b 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar Vet ikke jeg, men jeg fikk brev fra politiet på Digipost i tretida på natta for noen mnd siden… Anonymkode: 9d25b...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar Mannen fikk Digipost fra et sykehus med endring av time. Mottok ca 19 en kveld, raskt etterfulgt av telefon fra sykehuset som gjorde oppmerksom på brevet/timeendring. Såklart er det mange som jobber også etter kl 16. Anonymkode: 67f68...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar Digipost sendes direkte. Jeg jobber i barnevernstjenesten og når jeg sender ut post så går det direkte til mottager etter at jeg har ferdigstilt brevet/vedtaket. Og ja, noen ganger jobber jeg både langt utover kvelden, på natta og i helger og da kan folk få både brev og vedtak til alle døgnets tider. Anonymkode: 80ba8...852 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vet ikke jeg, men jeg fikk brev fra politiet på Digipost i tretida på natta for noen mnd siden… Anonymkode: 9d25b...bb9 Fastlegen min svarer kl 2 om natta. Ikke for at det er relevant til politiet, men at det finnes mennesker som jobber til alle døgnets tider. Anonymkode: b3e92...5e5
AnonymBruker Skrevet 7. februar #8 Skrevet 7. februar Politiet jobber vel stort sett døgnet rundt, selv om det selvsagt er enkelte som bare har dagvakter. Anonymkode: 3e5b2...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå