AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:03 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:03 Har møtt en mann som er 16år eldre enn meg, vi er begge voksne. Jeg et så tiltrukket av han det gjør helt vondt. Vi har en felles hobby der vi møtes. Er det normalt så voksne menn kan tiltrekkes av kvinner yngre enn dem? Eller er det bare urban legend og de fleste liker kun damer på egen alder? Ligger her nå og er døds kåt bare av å tenke på han. Han er IKKE min type egentlig, altså vi snakker 50år + og småfeit. Skjønner ikke hva som skjer. Anonymkode: be008...7ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:05 #2 Del Skrevet torsdag kl 18:05 Runketråd, er det kanskje du som er den blubbete 50 pluss-åringen? Anonymkode: 23de7...8ae 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:12 #3 Del Skrevet torsdag kl 18:12 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Runketråd, er det kanskje du som er den blubbete 50 pluss-åringen? Anonymkode: 23de7...8ae Unnskyld at jeg spør, men hvor er du i livet som roper ut runketråd for den minste (og helt normale) ting i samfunnet? Anonymkode: 44594...543 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:15 #4 Del Skrevet torsdag kl 18:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Unnskyld at jeg spør, men hvor er du i livet som roper ut runketråd for den minste (og helt normale) ting i samfunnet? Anonymkode: 44594...543 Det er ikke normalt å lure på om det er en 'urban legend' at menn kan finne på å like yngre damer. Anonymkode: 23de7...8ae 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:18 #5 Del Skrevet torsdag kl 18:18 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke normalt å lure på om det er en 'urban legend' at menn kan finne på å like yngre damer. Anonymkode: 23de7...8ae Ja, selv om jeg ikke tror alle menn absolutt vil ha noen yngre, er det åpenbart mange vil. Damer å. Unghet er attraktivt. Anonymkode: 2a1e7...23b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:19 #6 Del Skrevet torsdag kl 18:19 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke normalt å lure på om det er en 'urban legend' at menn kan finne på å like yngre damer. Anonymkode: 23de7...8ae Det er helker ikke normalt å opplyse til alle de som leser denne teåden at du er kåt. Vi kan fint klare å besvare problemstillingen uten den opplysningen. Anonymkode: f0113...94b 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:21 #7 Del Skrevet torsdag kl 18:21 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke normalt å lure på om det er en 'urban legend' at menn kan finne på å like yngre damer. Anonymkode: 23de7...8ae Men hvorfor roper du ut runketråd? Hva er motivet ditt for å si noe slikt? Og i fare for å repetere meg selv, hvor står du i livet, sånn egentlig? Anonymkode: 44594...543 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:23 #8 Del Skrevet torsdag kl 18:23 Jeg er mer opptatt av hva som får damer til å like eldre menn? Tror det må være biologiske instinkter på avveie. Når jeg blir 75 og benskjør, er det bedre for meg med en 73-åring å dele alderdommen med enn en skjør knark på 87... Prøvd å kutte ultraprosessert mat og evt hormonprevensjon? Kanskje instinktene kvikner til igjen Anonymkode: 7d760...84e 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:25 #9 Del Skrevet torsdag kl 18:25 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er helker ikke normalt å opplyse til alle de som leser denne teåden at du er kåt. Vi kan fint klare å besvare problemstillingen uten den opplysningen. Anonymkode: f0113...94b Helt unormalt er det vel heller ikke. For gøyen sin skyld så søkte jeg opp "kåt" på forumet og fikk 3271 treff så det er tydelig at det er et ord som går igjen. Anonymkode: 44594...543 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:29 #10 Del Skrevet torsdag kl 18:29 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er mer opptatt av hva som får damer til å like eldre menn? Tror det må være biologiske instinkter på avveie. Når jeg blir 75 og benskjør, er det bedre for meg med en 73-åring å dele alderdommen med enn en skjør knark på 87... Prøvd å kutte ultraprosessert mat og evt hormonprevensjon? Kanskje instinktene kvikner til igjen Anonymkode: 7d760...84e Jeg tror ikke vi egentlig 100 prosent egentlig gjør det, men at det er andre ting. Anonymkode: 2a1e7...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet torsdag kl 18:39 #11 Del Skrevet torsdag kl 18:39 Noen liker yngre andre liker eldre.... Alder er bare et tall... Bare fordi man er annerledes enn alle andre, betyr det ikke at man er unormal eller creepy, det betyr bare at du har tatt stilling til verden rundt deg... Noe mange andre bare har tatt for gitt... Gjør det som funker for deg og la alle andre gjøre det samme.... 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:24 #12 Del Skrevet torsdag kl 19:24 Er han 56 og du 40, så har dere 96 år med livserfaring. Er du heldig får du 40 år med han. Men, 26 om det går sånn normalt. De 26 kan være av god kvalitet. Valget er ditt. Anonymkode: cdeb6...4fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet torsdag kl 20:38 #13 Del Skrevet torsdag kl 20:38 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Runketråd, er det kanskje du som er den blubbete 50 pluss-åringen? Anonymkode: 23de7...8ae Hvorfor hater du runketråder da? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:33 #14 Del Skrevet torsdag kl 21:33 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Unnskyld at jeg spør, men hvor er du i livet som roper ut runketråd for den minste (og helt normale) ting i samfunnet? Anonymkode: 44594...543 Dette er blitt en ting. Dessverre skjønner ikke de som støtt hyler om dette at det sier mye mer om dem enn TS. Anonymkode: 6892f...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet torsdag kl 23:37 #15 Del Skrevet torsdag kl 23:37 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Runketråd, er det kanskje du som er den blubbete 50 pluss-åringen? Anonymkode: 23de7...8ae Nå må dere runketråd hylerne slutte å ødelegge alle tråder der det handler om sex, er så lei dere…. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet torsdag kl 23:39 #16 Del Skrevet torsdag kl 23:39 Jajakvinne12 skrev (2 timer siden): Hvorfor hater du runketråder da? Helt enig, disse runketråd menneskene må finne andre fora enn tråder som omhandler seksualitet…. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet fredag kl 04:43 #17 Del Skrevet fredag kl 04:43 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har møtt en mann som er 16år eldre enn meg, vi er begge voksne. Jeg et så tiltrukket av han det gjør helt vondt. Vi har en felles hobby der vi møtes. Er det normalt så voksne menn kan tiltrekkes av kvinner yngre enn dem? Eller er det bare urban legend og de fleste liker kun damer på egen alder? Ligger her nå og er døds kåt bare av å tenke på han. Han er IKKE min type egentlig, altså vi snakker 50år + og småfeit. Skjønner ikke hva som skjer. Anonymkode: be008...7ed Aldersforskjell er en fetish, skjønner du anonyme kvinne? Du tenner enormt på han, men du kunne aldri ha inngått et forhold. Det er det mest vanlige, så du er seksuellt friskmeldt og gullegodt medmenneske🪄💓 Joda, jeg kjenner meg igjen.. Før hadde jeg bare eldre kvinner i tankene og til sengs, nå nylig har jeg åpnet meg for yngre kvinner. Felles for alle kvinner, er at jeg føler et sterkt behov for gi omsorg og nytelse. Jeg er ikke avhengig eller opptatt av skjønnhet, jeg liker best å høre på godlyder. Så det er altså godlydene, som vitner til at en kvinne har det deilig og er overlykkelig🥰 Men det er ting til som tenner meg enormt, det er å kjenne på deres kåthet og takknemlighet. Pirre dem til det maksimale, og knulle dem som "No tomorrow" så svetten siler. Etter endt sex, ser jeg både rødmende flauhet og tilfredshet.. det hagler godord av takknemlighet. Dette er veldig gjensidig.. for slike kvinner, får virkelig høre hvor stor pris jeg setter på henne. Så ja.. ikke til forhold.. men som to spioner som elsker hverandre i all hemmelighet. Men vi kan godt drikke kaffe i offentligheten, eller at vi reiser til syden. Da kan vi jo "være oss selv"🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet fredag kl 05:22 #18 Del Skrevet fredag kl 05:22 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har møtt en mann som er 16år eldre enn meg, vi er begge voksne. Jeg et så tiltrukket av han det gjør helt vondt. Vi har en felles hobby der vi møtes. Er det normalt så voksne menn kan tiltrekkes av kvinner yngre enn dem? Eller er det bare urban legend og de fleste liker kun damer på egen alder? Ligger her nå og er døds kåt bare av å tenke på han. Han er IKKE min type egentlig, altså vi snakker 50år + og småfeit. Skjønner ikke hva som skjer. Anonymkode: be008...7ed Selvsagt er det helt naturlig. Selv tiltrekkes jeg nesten bare av menn som er dobbelt så gamle som meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:31 #19 Del Skrevet fredag kl 05:31 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ikke normalt å lure på om det er en 'urban legend' at menn kan finne på å like yngre damer. Anonymkode: 23de7...8ae Jeg er verken kåt (hvor i all verden tok innleggeren det fra?) eller har noe imot runketråder. Det var setningen over her i hovedinnlegget som gjorde at jeg mistenkte at dette bare var tull. Det ble bare for dumt. Anonymkode: 23de7...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet fredag kl 06:13 #20 Del Skrevet fredag kl 06:13 Phitta Phjong skrev (50 minutter siden): Selvsagt er det helt naturlig. Selv tiltrekkes jeg nesten bare av menn som er dobbelt så gamle som meg. Kult, ikke noe galt i det👍🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå