AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg ligger godt an til å få en jobb i offentlig sektor. Hvis jeg får den, vil jeg sannsynligvis gå noe ned i lønn fra det jeg har nå. Hvilke goder kan man forhandle til seg som statsansatt? Betalt telefon og abonnement er en selvfølge, men hva annet er mulig å få utover det? Anonymkode: 98b5a...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ikke noe. Anonymkode: 5ea4d...acb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Absolutt ingenting. Tlf og abo er ikke nødvendigvis et gode heller. Anonymkode: 61958...00d 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Dopapir, og om du er ekstra heldig, kaffe til pausen (du gjerne ikke får). 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Får du telefon og abonnement? Aldri sett noe til 😅 Vi får kaffe og te. Det er vel alt, ikke muligheter til noe mer enn det. Anonymkode: fb97b...eff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Trening i arbeidstiden. Vi har to timer i uka. Anonymkode: 156b5...7c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Og telefon med fri Internett. Anonymkode: 156b5...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Det kommer an på hva slags jobb du skal inn i og hvor attraktiv du er. I direktoratene og departementen får alle enten telefon eller du får et beløp til å kjøpe telefon. Du må selvsagt skatte av bruken. Avisabonnementer er det mulig å forhandle seg til, særlig om det er en del av jobben å holde seg oppdatert. Kompetanseheving og videreutdanning er også en mulighet. Men du bør nok legge støtet inn på å få mest i form av lønn. Anonymkode: b3487...2d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Flexitid, hjemmekontor, trening i arbeidstiden, sommertid. Anonymkode: 8dbd8...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Videreutdanning kan være mulig. Overtidsbetaling, men det er ikke alle roller hvor man faktisk får jobbe overtid. Anonymkode: ff5f8...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Jobber i staten jeg også. Man får alle goder som alle de andre har. Jobb tlf og abonnement men må dog skatte av dette, tilgang på noen e-aviser, fleksitid, sommer/vintertid, gratis kaffe og te i kantina, mange velferdsdager man kan søke om, trygg og sikker jobb, men dog ikke så godt betalt jobb. Anonymkode: 04a12...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Flexitid, hjemmekontor, trening i arbeidstiden, sommertid. Anonymkode: 8dbd8...24d Tja, regner man vinter/ sommertid som fordeler når man må nesten jobbe 8 timer f.o.m sep. t.o.m mai om vinter? Vi har forresten bare 20 minutter for mat pause. 😂 Anonymkode: edfa3...620 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Om man er riktig heldig, så rekker man en tur på toalettet i løpet av dagen. Kanskje tid til å spise en brødskive mens man sitter i dagens femte møte. Men for å svare deg skikkelig.. Hos oss er det gratis kaffe (nylig innført, var egenbetaling i mange år), en time med fysisk aktivitet i løpet av uka (akkurat innført), fleksitid (men dagene er i stor grad låst fast av møter, så veldig fleksibelt er det ikke) og muligheter for hjemmekontor (om man ber veldig pent). Anonymkode: b33b5...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tja, regner man vinter/ sommertid som fordeler når man må nesten jobbe 8 timer f.o.m sep. t.o.m mai om vinter? Vi har forresten bare 20 minutter for mat pause. 😂 Anonymkode: edfa3...620 Selv om dere jobber 8 timer september til mai, så gjør ikke alle det. Vi hadde 8 timers arbeidsdag, men det var inkludert en 20 minutters frokostpause og en 25 min lunsjpause. Pausene var betalt, men maten ble vi trukket litt for. Anonymkode: 8dbd8...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Tja, regner man vinter/ sommertid som fordeler når man må nesten jobbe 8 timer f.o.m sep. t.o.m mai om vinter? Vi har forresten bare 20 minutter for mat pause. 😂 Anonymkode: edfa3...620 Vi også, men den er betalt. Ellers er det lite fordeler som forhandles over, men det er en rekke fordeler ellers da. Pensjonsordning er nok en av dem, stillingsvern høyere enn i det private, "sikker jobb" ol. er jo selvfølger. Mobiltelefon er ingen selvfølge, hos oss jobber det over 7500 ansatte, kun en relativt lav prosentandel har mobiltelefon og ab. betalt. Og det betaler vi fordelsbeskatning av, så helt gratis er det heller ei. Anonymkode: 4f335...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Vi betaler til og med kaffen selv, jobber administrativt i større offentlig virksomhet. Vi kunne fått dispenserkaffe (uff og æsj, sirup og glovarmt vann), men har et spleiselag i stedet. Anonymkode: 4f335...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi også, men den er betalt. Ellers er det lite fordeler som forhandles over, men det er en rekke fordeler ellers da. Pensjonsordning er nok en av dem, stillingsvern høyere enn i det private, "sikker jobb" ol. er jo selvfølger. Mobiltelefon er ingen selvfølge, hos oss jobber det over 7500 ansatte, kun en relativt lav prosentandel har mobiltelefon og ab. betalt. Og det betaler vi fordelsbeskatning av, så helt gratis er det heller ei. Anonymkode: 4f335...6ad Ut ifra det du sier, kanskje vi jobber i samme organisasjon. Jeg har mobiltelefon og ab. betalt, men våger ikke å bruke den til noe annet enn jobb. De har full oversikt på både min pc og mobil. Anonymkode: edfa3...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Ingen telefon etc her. Jeg har en time trening i arbeidstiden, men jeg har ikke tid til å ta den ut pga for mange arbeidsoppgaver. Får en julegave verdt et par hundrelapper. Kollegene mine får gratis kaffe, men det liker jeg ikke. Det var vel egentlig det, tror jeg. Anonymkode: 969b6...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå