AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Ville dere jobbet dagtid med noe lengre reisevei, eller turnus med noe kortere reisevei? Anonymkode: e4499...6ea
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Som småbarnsmor frister det mer med dagtid og kjøre litt lenger, spørs hvor mye lenger da, og litt arbeidstid. Anonymkode: 33ebf...96d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar Hvor mye lengre har alt å si for logistikken i hverdagen. Også er det selvsagt om tidene passer med åpningstider i barnehagen, og rekke å levere og hente i forhold til arbeidstidene, og reisen. Anonymkode: 3c044...7a3 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar Jeg hater å jobbe dagtid så ingen tvil om at jeg hadde valgt turnus uansett, men nå er ikke jeg småbarnsmor lenger heller. Anonymkode: 2e466...65b 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar Vanskelig å jobbe kun dagtid som sykepleier..... Anonymkode: 21321...c3a
AnonymBruker Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar Helt klart dagtid med lengre reisevei. Anonymkode: abcaf...1c5
AnonymBruker Skrevet 6. februar #7 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ville dere jobbet dagtid med noe lengre reisevei, eller turnus med noe kortere reisevei? Anonymkode: e4499...6ea Spørsmålet er da helt avhengig av livssituasjon, økonomi, familieplanlegging, ulike arbeidsoppgaver m.m. Anonymkode: 826e7...2be
ms. Perfect Skrevet 6. februar #8 Skrevet 6. februar Det kommer an på arbeidets art og hva slags turnus det er. Nå jobber jeg turnus med langvakter, og hadde sytt med å bytte ut den med en vanlig dagjobb. Da måtte det isåfall vært veldig spennende oppgaver. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #9 Skrevet 6. februar Turnus, selv om jeg evt måtte reist litt lengre 😅 Anonymkode: 46135...5d2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #10 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanskelig å jobbe kun dagtid som sykepleier..... Anonymkode: 21321...c3a Nei, det er det faktisk ikke. Det finnes mange sykepleiere som jobber poliklinisk, for eksempel, ofte kun på dagtid. Anonymkode: b2172...f67
AnonymBruker Skrevet 6. februar #11 Skrevet 6. februar Jobbet som sykepleier turnus med 20min per vei. Byttet jobb til dagtid som avdelingsleder med 40-45 min kjøring per vei. Absolutt verdt det. Anonymkode: 631e9...10d
AnonymBruker Skrevet 6. februar #12 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanskelig å jobbe kun dagtid som sykepleier..... Anonymkode: 21321...c3a Absolutt ikke! Dag poliklinikker, legemiddelindustrien, legekontor/labratorium, private sykehus, bedriftshelsetjenesten, bandasjist forretninger, miljøterapeut på skole er bare noen. Tar man videreutdanning også, så finnes det flust av dagjobber. Spesielt hvis man velger en tverrfaglig videreutdanning; administrative stillinger, i teknologi bedrifter (velferdsteknologi f.eks). Anonymkode: 980d0...f56
AnonymBruker Skrevet 6. februar #13 Skrevet 6. februar Jeg likte ikke p bare jobbe dagtid, så hadde glatt tatt kortere vei go turnus. Men har ikke små barn, det skal sies. Anonymkode: 77a85...d8a
AnonymBruker Skrevet 7. februar #14 Skrevet 7. februar Selv jobber jeg kun dagtid og ukedager. Det er ikke fordi jeg ikke ønsker turnus, men fordi jobben min på sykehuset kun er dagtid på ukedager. ideelt sett skulle jeg gjerne hatt samme jobben, men også jobber kveld etc. Jeg syntes turnus ofte er veldig praktisk. Anonymkode: a2940...d00
AnonymBruker Skrevet 8. februar #15 Skrevet 8. februar Jeg sliter litt med å bestemme meg. Ungene mine som er 10 og 12 år liker ikke at jeg jobber kvelder og helger, men de syns det er trygt og godt st jeg har enkelte dager jeg har fri og kan være hjemme når de kommer hjem fra skolen. Dette er litt sårt hvis jeg mister muligheten til. Den nye jobben slutter kl 15.30, også er det litt rush hjem. Men kjenner det sliter mer og mer på meg å jobbe røde dager, helger og gå glipp av ting og tang med familien. ts Anonymkode: e4499...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå