AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Helst noe som skiller seg litt ut fra «mengden». Anonymkode: 95189...5ca
Phitta Phjong Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Enkelt. «Har lyst på pikk igjen. Hjelpe meg? 🙏» 8
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar Enkelt og greit; "Hei! Har drømt om den deilige kuken din siden sist. Stikke innom for et nytt knull eller?" Anonymkode: 95600...5a1 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar Er vel bare være direkte, ikke gjør det så komplisert Anonymkode: 15502...ab0 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar recap på siste runden i høyet? Anonymkode: dd195...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar Jeg har lyst på deg.. Anonymkode: 5bed7...cf0 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #9 Skrevet 6. februar Nå vet du jo evt ikke om den mannen har møtt noen andre, så spør heller først om hvordan det går og om han har møtt noen. Da vet du om han er ledig uten å måtte være direkte om det først😅 Anonymkode: e5ec2...919 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #10 Skrevet 6. februar Takk for sist, wanna go again? Anonymkode: f59c0...4dc
Sander33 Skrevet 6. februar #13 Skrevet 6. februar (endret) Hei, kan vi ikke ha oss litt igjen snart? Helst i går. (venter på tekstmeldingen jeg nå, håper du heter xxxxxx 🤣) Endret 6. februar av Sander33
AnonymBruker Skrevet 6. februar #14 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Pule? Anonymkode: 91dee...e85 ☝️ Anonymkode: 9f5f2...0e2
AnonymBruker Skrevet 7. februar #15 Skrevet 7. februar Hei, og takk for sist! Hvis du har lyst på mer hjelp til å forebygge prostatakreft, så bare si fra. Anonymkode: 90fa1...f0a 1
Bamseklemmer Skrevet 7. februar #16 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helst noe som skiller seg litt ut fra «mengden». Anonymkode: 95189...5ca Jeg tror nok jeg skiller meg fra "mengden", for det er sjelden det fører til ONS av de tingene jeg gjør. Jeg er svært opptatt med å få til en koselig totalopplevelse.. Altså det vi gjør før sex.. under sex.. og etter sex. For jeg spør eller at vi finner på ting i felleskap, hva vi kan gjøre når vi ikke har sex. Jeg har høyt fokus på å ha det gøy og koselig sammen.. Kvinner generelt elsker å ha det gøy og koselig.. Jeg tror de samler på minnerike hærlige opplevelser, og da synes jeg det er min plikt å fylle hennes ønsker.. Dette er også minnerikt for meg, og det skaper gjensynsglede🥰 I sexen yter jeg maksimalt, og gjør alt som behager en kvinne. Noen ganger maksimerer jeg nytelsen et par hakk.. som gir henne dagdrømmer hun blir kåt av, eller at hun gjør det samme med meg, det skaper også gjensynsglede🥰 Aftercare etter sex er litt avgjørende.. og det er jo utrolig deilig, betryggende og koselig å ha samtaler etter sex. Da diskuterer vi gjensyn med glede og munterhet. Vi gir hverandre ros og støtter hverandre🥰 Uten en eneste lyd fra noen, skaper det bare tankevirus og forvirring. Det synes jeg er urettferdig og utakknemlig, når vi har opplevd så mye godt sammen.. TS.. Du hadde sikkert noe minnerikt, eller noe som fanget din interesse om å møtes igjen? Bruk disse argumentene med god samvittighet.. for det er vanligvis like deilig å gi ros, som å få ros. Spør gjerne hva dere kan finne på, når dere ikke har sex.. Bruk musa flittig som gir han dagdrømmer🙈 Og så smart av deg som tar ansvar og tenker på aftercare.. det er alltid et stort "Jippi" fra min side😉 1
Bamseklemmer Skrevet 7. februar #17 Skrevet 7. februar Eller.. hva med å sende denne og sjekke responsen😅
AnonymBruker Skrevet 7. februar #18 Skrevet 7. februar Bamseklemmer skrev (43 minutter siden): Eller.. hva med å sende denne og sjekke responsen😅 Takk, den går jeg for👌🥳ts Anonymkode: 95189...5ca 1
Erfarenmann Skrevet 7. februar #19 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Helst noe som skiller seg litt ut fra «mengden» Hvorfor det? Tror du at du kanskje ikke "får ham på kroken" hvis du skriver en vanlig melding?
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Skrevet 7. februar "Hva skjer?" Det enkle er ofte det beste. Anonymkode: 96770...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå