AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Føler at jeg ikke trives optimalt på jobb fordi det alltid er noen jeg ikke klikker med og får helt til å snakke med. Jobber tett i team. Er dette vanlig? Føles så kleint og får lyst å bytte jobb. Anonymkode: 57b5b...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Selvfølgelig? Tror du bør jobbe med å bli mer moden. Du får ikke lønn for å henge med BFFs Anonymkode: 261aa...f98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Tidligere hvor jeg arbeidet tettere på folk hadde jeg grei tone og hverdag, men irriterte meg over enkeltes særegenheter. Men nå, arbeider jeg på et sted i kommunen med hundre ansatte, og ingen irriterer meg. Kommer ikke så tett på dem. Anonymkode: d80f0...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Neida, det finnes folk som jobber alene. Anonymkode: 4aaee...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Det spørs litt hva du mener med "klikker med"? Jeg har ikke, og har aldri hatt, kollegaer jeg ikke klarer å fungere med på den måten at vi har en vennlig tone og får gjort det vi skal. Noen er det litt vanskeligere med enn andre. Og ja, det er jo noen jeg tenker at vi er så forskjellig at vi ikke trenger å omgås mer nødvendig, men det opplever jeg ikke som et problem. Kanskje jeg har vært heldig? Men tror ikke du kan forvente at det skal bli full klaff med alle. Det er faktisk noe av det jeg synes er spennende med jobb, å finnet ut av det med folk som er annerledes og som jeg ikke har "valgt" selv. Har også opplevd at folk har vokst veldig på meg, bare jeg har tatt meg tid til å bli kjent med dem, eller rett og slett bare blitt vant til/glad i særegenhetene deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden For å snakke for egen del ; det er ikke mange på jobb jeg har kjemi med. De lever i en " helt annen verden" enn meg og vi har ikke noe felles. Og så er det ofte slik at de jeg klikker med en vikarer eller de som etterhvert blir pensjonister. Ensomt når jobben er slik. Anonymkode: c88f4...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har god kjemi med alle mine kollegaer. Det var en jeg brukte litt lengre tid på men nå er det også bra. Anonymkode: 930fa...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Føler at jeg ikke trives optimalt på jobb fordi det alltid er noen jeg ikke klikker med og får helt til å snakke med. Jobber tett i team. Er dette vanlig? Føles så kleint og får lyst å bytte jobb. Anonymkode: 57b5b...bb2 Men trenger du å ha god kjemi med ALLE på jobb da? De fleste har jo ikke det. Da er man høflig og fokuserer på arbeidet, så kan man bruke pausene med dem man har kjemi med. Anonymkode: b4cf4...5ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Har lite kjemi med de jeg jobber tett på. Verste er vel at man må sitte med disseni pausen og snakke. Anonymkode: 53091...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden 100% normalt. Vi varierer kollega hver dag. Noen dager er en fest. Andre dager er jeg så sliten at jeg må ligge på sofaen resten av dagen. Blir spesielt sliten av dominerende mennesker som tar mye plass i tillegg til at kjemien ikke stemmer. Dette er også mennesker som er mest følsomme på om du ikke klapper på de rette stedene så du må være på og gi de plass. Anonymkode: c63c0...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Nja, jeg ville kanskje ikke valgt alle som venner men som kollegaer ser jeg på ting som kunnskap, jobbutførelse og ikke private greier så nei, jeg går overens med de fleste fordi jeg prøver oppnå et godt samarbeid der vi som team leverer det vi skal. Anonymkode: e0c2f...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Vil jo alltids være noen man ikke liker eller har kjemi med. Men det bør klart være et flertall av mennesker man liker. Jeg driver å vurderer å bytte jobb fordi jeg merker at det er for mange der jeg jobber nå som tar energi. Merker at jeg veldig ofte er helt tom når jeg kommer hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Jeg føler dessverre at det er flere jeg ikke finner tonen med på jobb. Det er bare noen få jeg føler det er null stress å snakke med. Har ikke så lett for å klikke med folk. Kanskje fordi jeg er introvert. Anonymkode: 57b5b...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Vi jobber tett på i team, rullerer på hvem vi arbeider med. Noen dager en fest som noen over sa, og andre dager er energi tappende. Selve arbeidet i seg selv er ganske mentalt krevende så har man dårlig kjemi med noen så blir det ekstra tungt . Tenker det er helt normalt at en ikke klikker med alle, men om dette er et daglig fenomen ville jeg nok byttet jobb. Anonymkode: 6c800...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Å ikke ha like god kjemi med alle man må omgås er helt normalt. Å ikke klare å snakke normalt med noen fordi man ikke klikker med dem er mer spesielt... På alle arbeidsplassene jeg har hatt, har jeg hatt kollegaer jeg ikke har hatt noe ønske om å forholde meg til i utrengsmål, men jeg har jo klart å kommunisere og samarbeide med dem når det har vært nødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå