AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Hei! Jeg fikk første positive strimmeltest 9dpo, første positive digital 10dpo. Hadde positiv test i litt over en uke. I dag er jeg 20dpo og har hcg på 9. Er dette da en kjemisk graviditet? Har opplevd en spontanabort før, da jeg mistet i uke 7. Men dette er altså mye tidligere og hcg er såpass mye lavere. Anonymkode: c5b12...4a0
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar En kjemisk graviditet er en tidlig spontanabort, som skjer innen de 5 første graviditetsukene. Det skjer før man kan se noe på ultralyd, og det er bare hcg-måling som viser at det er et befruktet egg. Så du kan definere det som begge deler. Har du begynt å blø? Trist uansett når det skjer. Anonymkode: 8dc40...294 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): En kjemisk graviditet er en tidlig spontanabort, som skjer innen de 5 første graviditetsukene. Det skjer før man kan se noe på ultralyd, og det er bare hcg-måling som viser at det er et befruktet egg. Så du kan definere det som begge deler. Har du begynt å blø? Trist uansett når det skjer. Anonymkode: 8dc40...294 Okei, takk for informasjon Har begynt å få litt brun utflod, ikke blødning enda. Håper det ikke tar så lang tid før den kommer - kjipt å vente.. Anonymkode: c5b12...4a0
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar AB#2 har rett. En kjemisk graviditet er en tidlig spontanabort. Veldig leit å høre og håper du har det bra. Klem! Anonymkode: 74026...bc0
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei, takk for informasjon Har begynt å få litt brun utflod, ikke blødning enda. Håper det ikke tar så lang tid før den kommer - kjipt å vente.. Anonymkode: c5b12...4a0 Skjønner deg godt. Med så lav hcg høres det ut som kroppen snart ordner opp. Håper testene holder seg positive neste gang. Anonymkode: 8dc40...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå