AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Ser de har begynt med dette nå, hvordan gjør jeg slik at andre utenfor husstanden min kan bruke kontoen min? Jeg finner ikke noen plass å oppgradere det slik på Viaplay osv. Anonymkode: b729c...921
Titania Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars Det eneste tv2 har er vel muligheten med inntil fire skjermer, ikke noe begrensning av husstand enda i hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Titania skrev (3 timer siden): Det eneste tv2 har er vel muligheten med inntil fire skjermer, ikke noe begrensning av husstand enda i hvertfall. Er det nå jo. Anonymkode: b729c...921
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Skrevet 4. mars Hvor står det at du ikke kan dele utenfor husstanden din? For dette står her: Med alle våre pakker, kan du se alt vårt innhold hvor og når som helst i hele EU/EØS. Med andre ord kan du strømme vårt innhold på hytten, i bilen, og i Spania - akkurat slik som hjemme. https://hjelp.tv2.no/hovedkategori/omtv2play/hjemme Anonymkode: 1995b...800
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Skrevet 4. mars https://hjelp.tv2.no/hovedkategori/konto-og-abonnement/familie Det er som Titania sier, det er kun dette med at du kan legge på se på inntil 4 skjermer samtidig. Det er ingen begrensinger til at du ikke låne bort TV2 play abo til hyttenaboen liksom. Husstand blir ikke nevnt utenom Sports-pakkene på tv2 sine hjelpesider (som anbefales når du lurer på noe....), og der er det jo helt egne regler som TV2 ikke bestemmer over. Anonymkode: 1995b...800
Titania Skrevet 4. mars #8 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det nå jo. Anonymkode: b729c...921 Hvor har du sett/lest det? 😅 Det du trenger å gjøre for at personer utenfor husstanden skal bruke det, er å dele innloggingsinfoen til kontoen din. Har du ikke oppgradert til å kunne se på flere skjermer, blir du kastet ut om du ser samtidig. Så ingen begrensning ut over det på play.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå