AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Del Skrevet 6. februar Ser de har begynt med dette nå, hvordan gjør jeg slik at andre utenfor husstanden min kan bruke kontoen min? Jeg finner ikke noen plass å oppgradere det slik på Viaplay osv. Anonymkode: b729c...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Del Skrevet 8. februar ? Anonymkode: b729c...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #3 Del Skrevet 2. mars 🤨 Anonymkode: b729c...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mars #4 Del Skrevet 4. mars Det eneste tv2 har er vel muligheten med inntil fire skjermer, ikke noe begrensning av husstand enda i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Del Skrevet 4. mars Titania skrev (3 timer siden): Det eneste tv2 har er vel muligheten med inntil fire skjermer, ikke noe begrensning av husstand enda i hvertfall. Er det nå jo. Anonymkode: b729c...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Del Skrevet 4. mars Hvor står det at du ikke kan dele utenfor husstanden din? For dette står her: Med alle våre pakker, kan du se alt vårt innhold hvor og når som helst i hele EU/EØS. Med andre ord kan du strømme vårt innhold på hytten, i bilen, og i Spania - akkurat slik som hjemme. https://hjelp.tv2.no/hovedkategori/omtv2play/hjemme Anonymkode: 1995b...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Del Skrevet 4. mars https://hjelp.tv2.no/hovedkategori/konto-og-abonnement/familie Det er som Titania sier, det er kun dette med at du kan legge på se på inntil 4 skjermer samtidig. Det er ingen begrensinger til at du ikke låne bort TV2 play abo til hyttenaboen liksom. Husstand blir ikke nevnt utenom Sports-pakkene på tv2 sine hjelpesider (som anbefales når du lurer på noe....), og der er det jo helt egne regler som TV2 ikke bestemmer over. Anonymkode: 1995b...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. mars #8 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det nå jo. Anonymkode: b729c...921 Hvor har du sett/lest det? 😅 Det du trenger å gjøre for at personer utenfor husstanden skal bruke det, er å dele innloggingsinfoen til kontoen din. Har du ikke oppgradert til å kunne se på flere skjermer, blir du kastet ut om du ser samtidig. Så ingen begrensning ut over det på play. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå