AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei Jeg liker å sy med symaskin, men synes det er få butikker som selger stoffer i metervare og vil helst ikke bestille på nett da jeg vil se/kjenne på stoffet før jeg kjøper. Har til nå handlet på Self made, men skulle gjerne hatt større utvalg -hvor kjøper dere stoff i metervare? Anonymkode: ce6c6...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Jeg liker å sy med symaskin, men synes det er få butikker som selger stoffer i metervare og vil helst ikke bestille på nett da jeg vil se/kjenne på stoffet før jeg kjøper. Har til nå handlet på Self made, men skulle gjerne hatt større utvalg -hvor kjøper dere stoff i metervare? Anonymkode: ce6c6...9dc Hvilke stoffer er du ute etter? Janusfabrikken har hatt metervare. Tonjes har metervare. Dette er jo litt vanskelig når ingen vet hvor du bor og hva du kan ha i nærheten. Anonymkode: fd89c...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå