Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #1 Skrevet 7. mars 2006 Etter å ha lest litt her, har jeg sett at veldig mange trekker fram langt hår som svært negativt på gutter. Er det så at dette gjelder hestehale-langt eller alt av litt lengde (type Sawyer i LOST eller )? Har nemlig litt lengde selv (sånn at luggen ikke når til bak øra), mørkt krøllet hår. Liker å ha litt lengde, men blei litt skremt nå dersom det er så at flerparten av dere jenter finner meg ekkel
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #2 Skrevet 7. mars 2006 Lengden du har høres fin ut. Men ned til skuldrene og mer er ikke pent på gutter synes jeg.
Gjest Piper Skrevet 7. mars 2006 #3 Skrevet 7. mars 2006 Noen passer det, mens andre ser forferdelig ut i det. Men jeg ville virkelig ikke valgt å høre for mye på folk her inne, for de har jo aldri sett deg.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 Klart langt hår kan være fint, særlig sånn halvlangt med bølg i. Når du først nevner Sawyer i Lost, så kan iallefall ikke jeg tenke meg mye som er mer attraktivt enn ham
Gjest 2324 Skrevet 7. mars 2006 #5 Skrevet 7. mars 2006 Langt hår er ikke ekkelt, men jeg synes ikke det er noe fint på gutter. Men slapp av, det finnes mange mange jenter som liker langt og halvlangt hår!
~Belle~ Skrevet 7. mars 2006 #6 Skrevet 7. mars 2006 Jeg syns det kommer litt an på hvem man er. Noen kler det og blir faktisk ganske sexy med langt hår, andre blir bare sleske i mine øyne. Personlig foretrekker jeg kort hår på menn, men kan likevel synes at noen langhårete menn kan være tøffe.
hecuba Skrevet 7. mars 2006 #7 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har en ting for gutter med langt hår, jeg. 2. og 3. året på vgs visste jeg hvem alle de langhårede guttene var, hvilken klasse de gikk i og hvilke klasserom de som oftest hold til ved. Psyko meg! Typen min var en av disse gutta. Han har klippet seg nå.. Heldigvis er jeg ikke så overfladisk at følelsene ble borte med håret. Han kledde det faktisk. (men savner håret litt)
minienthe Skrevet 8. mars 2006 #8 Skrevet 8. mars 2006 Jeg syns det kommer litt an på hvem man er. Noen kler det og blir faktisk ganske sexy med langt hår, andre blir bare sleske i mine øyne. Personlig foretrekker jeg kort hår på menn, men kan likevel synes at noen langhårete menn kan være tøffe. ← kunne ikke ha sagt det bedre selv
blå Skrevet 8. mars 2006 #9 Skrevet 8. mars 2006 Jeg må innrømme at jeg ikke finner gutter med langt hår særlig pene. Jeg har sett en gutt i mitt liv som faktisk var kjekkere med lang hår enn kort. Ellers blir de fleste mye kjekkere når de klipper seg synes jeg. Det værste er sånn rocke langt "jeg spiller gitar i band og må ha lant hår".
monikabrx Skrevet 8. mars 2006 #10 Skrevet 8. mars 2006 Jeg syntes gutter med langt hår er kjempe sexy.. Hvis det er vellstelt da...
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #11 Skrevet 8. mars 2006 Gutter er fine med langt hår (noen). Menn bør ha relativt kortklippet.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #13 Skrevet 8. mars 2006 Nei, ekkelt kan man vel ikke si at det er.....
Gjest Maddy Skrevet 8. mars 2006 #14 Skrevet 8. mars 2006 Vil ikke si det er ekkelt, men ikke alle som passer det. Og så bør det være velstellt og ikke flisete og ekkelt da (det gjelder jo kvinner også for den saks skyld).
Abr@xas Skrevet 8. mars 2006 #15 Skrevet 8. mars 2006 Selv om KG har mange brukere, ville jeg ikke lagt innlegg på et diksusjonsfora til grunn for hårlengden min. Det finnes kvinner der ute som elsker menn med langt hår, og kvinner som ikke klarer det. Finn deg en som passer deg, og behold den hårlengden du selv trives med
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #16 Skrevet 8. mars 2006 Jeg elsker det iallefall! Og har endelig fått kjæresten til å spare til langt hår.. Han har blonde krøller og ser ut som en engel
Gjest Sukkerert Skrevet 8. mars 2006 #17 Skrevet 8. mars 2006 Etter min defenisjon har du ikke langt hår.
aline Skrevet 8. mars 2006 #18 Skrevet 8. mars 2006 gutter/menn kan helt fint ha langt eller halvlangt hår, det kommer helt an på typen og håret. har alltid hatt sansen for langt hår selv, selv om jeg også liker kort hår, uten hår, krøllet hår, slett hår, stritt hår, mørkt, lyst, rødt etc etc så lenge du har håret ditt slik DU liker å ha det, og du føler deg bra med det, så finnes det nok av jenter/kvinner rundt om som ikke synes det er ekkelt og som ikke lar være å bli kjent med en mann kun pga hårlengden.
Gjest gjesten Skrevet 9. mars 2006 #19 Skrevet 9. mars 2006 Gutter med langt hår er ikke ekkelt, selv om jeg ikke er en av de som faller for den typen gutter. Det som ER ekkelt er langt hår som er fett og uvaska med x- antall liter med stylingprodukter oppi. Behold håret ditt, men sørg for at det er rent og at du klipper det med jevne mellomrom (med det menes f. eks. klipp med 6 ukers mellomrom, ikke 6 måneders mellomrom ).
Diktern Skrevet 9. mars 2006 #20 Skrevet 9. mars 2006 Menn er kjempefine med langt hår. Halvlangt eller langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå