AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Ganske sikker på eggløsning i dag. Sist mens var ferdig 26 januar. Hadde ubeskyttet samleie med samboeren min 28 januar, 1 februar og i dag. På appen står det at eggløsning skulle vært i går, men jeg pleier å kjenne når jeg får det. I dag murrer det i høyre siden og stråler ned til høyre bein. Rikelig med utflod og generelt murringer så føler at eggløsningen er i dag. Beregnet mens er 19 februar. spørsmålet er, (aldri lagt ut noe på forum sider før og heller ikke prøvd å bli gravid da jeg har en sønn på 5 år som ikke var planlagt) men tror dere det er en sjans for å bli gravid denne syklusen med de datoene og beregnet eggløsning osv? Har også testet de siste dagene da jeg tisser så ofte, kvalm og bittelitt svimmel til tider den siste uken. ALLE testene viser en strek etter maks 20-40 min. De andre gangene jeg har testet opp igjennom og sist syklus så tok jeg mange tester å ingen av de har verken fått skygge strek eller vist noe som helst, selv etter flere timer og dager. Har aldri opplevd å få falsk positiv eller skyggestreker. Ble så gal at jeg også testet med rent vann å heller ikke da kom det så mye som en skygge eller strek. Har uregelmessig syklus og opptil flere ganger hatt eggløsning mens jeg har hatt mensen (tester) har ikke fler EL-tester så fikk ikke testet i dag, men har testet EL fra 30 januar og til i overigår med vanlig strektest å de har bare vist svake streker og alle er like hver gang jeg tester så overhodet ikke eggløsning. De forrige syklusene har jeg testet med strimmel og digital test å da har de vært tydelig positive og maksimale og noen ganger har jeg hatt eggløsning to ganger i måneden. Leser mye på forum og nettet generelt, men jeg tenkte det var like greit å spørre selv😊 selvom jeg ikke har forsøkt å bli gravid så har jeg forsøkt å få en fullstendig oversikt over syklusen min da den er såpass uregelmessig og jeg ikke tåler prevensjon. Derfor har jeg testet eggløsning. kan jeg ha blitt gravid da vi hadde samleie 28 februar (selvom EL testene var negative fra 30 januar) siden graviditetstestene har streker etter maks 20-40 min, men at det bare er veldig veldig veldig tidlig å teste og så lenge jeg tisser oftere, er kvalm, svimmel (til tider) og så trøtt at jeg sliter med å holde meg våken hele dagen? Håper noen klarer å tyde teksten og svare på det de kan, skriv det dere tenker og kan, for jeg vil gjerne bli mere klok på dette her. Beklager så meget for en veldig uryddig tekst😅 Anonymkode: 97778...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Om du ikke har stabil syklus bør du ikke gå etter en app. Om du snakker om eggløsning tester skal begge strekene være like sterke for å være positivt Om du kan bli gravid... vanskelig p si..det kommer an på om du faktisk hadde eggløsning..oh selv med eggløsning og sex er det 25 prosent sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Den appen jeg bruker regner om når jeg legger inn eggløsningstestene så regner den om syklusen, å den ser ganske rar ut for jeg har de periodene jeg har hatt el samtidig som mens osv, når jeg legger inn at jeg har eggløsning så regner den om mens til 14 dager etter å mensen kommer alltid 14 dager etter selve eggløsningen, for utenom de gangene eggløsning kommer midt i/mot slutten av den mensen jeg har fått 14 dager etter første eggløsning. Huff, føler det blir så rotete det jeg skriver, beklager virkelig 😞 Anonymkode: 97778...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Den appen jeg bruker regner om når jeg legger inn eggløsningstestene så regner den om syklusen, å den ser ganske rar ut for jeg har de periodene jeg har hatt el samtidig som mens osv, når jeg legger inn at jeg har eggløsning så regner den om mens til 14 dager etter å mensen kommer alltid 14 dager etter selve eggløsningen, for utenom de gangene eggløsning kommer midt i/mot slutten av den mensen jeg har fått 14 dager etter første eggløsning. Huff, føler det blir så rotete det jeg skriver, beklager virkelig 😞 Anonymkode: 97778...e85 Di har ikke eggløsning og mens samtidig. Nettopp derfor du ikke skal bruke app..."normalt" kommer mens 14 dager etter eggløsning. Så det er dette app går etter Mens kan komme 8-14 dager etter eggløsning. Og som jeg skrev må begge streker være like sterke for å være positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå