AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Skrevet 6. februar Håper på å få litt reiseinspirasjon, så hvor var du sist og hvilke steder står på ønskelista fremover? Sist var jeg i Marokko. På ønskelista fremover står Argentina & Chile, Japan, og i Europa Portugal. Anonymkode: 4e1aa...543
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Skrevet 6. februar Sist var jeg i Tennessee. Neste på lista nå til våren er West virginia, Alabama og Georgia. Anonymkode: cba90...399 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Skrevet 6. februar Mauritius. Og Mauritius. 😍 Anonymkode: 338f3...eee 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #4 Skrevet 6. februar Thailand. Ønsker å dra til Japan Anonymkode: a8477...e42 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Skrevet 6. februar Sist var jeg i Jokkmokk i Sverige. Har Oceania igjen på bucketlisten, da er alle kontinenter krysset av og jeg kommer aldri til å dra ut av Norge igjen 🤣 Anonymkode: dc38b...5ea 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #6 Skrevet 6. februar Siste reise var til Slovakia. Neste reise blir til Australia, hvis alt går etter planen. Anonymkode: 344f7...90c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #7 Skrevet 6. februar Siste private reise var til München. Jeg har grove fantasier om Cayman Islands og Puerto Rico i Karibien ❤️ Må bare bli rik først! Anonymkode: 6bc2b...251 1
SPOCA Skrevet 6. februar #8 Skrevet 6. februar Siste reisene var til Japan, London og Athen. De neste reisene går til London med ei venninne, Carcassonne i Frankrike med hele storfamilien hvor vi har leid hus, bilferie i Kroatia, Montenegro, Bosnia og Serbia bare mannen min og meg, og Dublin med mannen min. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #9 Skrevet 6. februar Siste gang i utlandet var Amsterdam på jobb, ikke veldig spennende. Forrige ferie var til Japan, neste blir til Litauen. Drømmer om Madagaskar! Anonymkode: 3e52e...4ea 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #10 Skrevet 6. februar Sist var Zanzibar for noen måneder siden. Drømmer om Sørafrika og Madegaskar, Vietnam, Kambodsja, Australia, Indonesia og Palau. Og Usa. Men i år blir det nok Albania og Montenegro. Anonymkode: 80b4b...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #11 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sist var jeg i Jokkmokk i Sverige. Jokkmokk er stas På den lille cafeen har de verdens beste blåbærpai 💙 Anonymkode: 89844...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #12 Skrevet 6. februar Sist på Madeira 🤩. Drømmer bare om å fortsette å reise. Anonymkode: b24ba...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #13 Skrevet 6. februar Sør-Afrika. Neste på ønskelisten er å starte i Botswana og reise igjennom mange land, avslutte i Kenya. Anonymkode: 2f4c0...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #14 Skrevet 6. februar Sist jeg var utenlands, var for et år siden, og da var jeg i Krakow i Polen. Om to uker tar vi noen dager i et feriehus i Danmark. Det er billig nå om vinteren. Får jo stort hus med eget innendørs svømmebasseng, badstu og fire soverom for halvparten av hva et dobbeltrom koster på hotell. Drømmen er noen uker i Australia og New Zealand. Anonymkode: 69376...650 1
Skogkatten Skrevet 6. februar #15 Skrevet 6. februar Sist jeg var utenlands var i Argentina i november. Neste reise som er planlagt og bestilt er Georgia i høst. Det blir garantert i hvert fall en reise utenlands før det, men jeg har ikke bestemt meg for hva jeg vil ennå. Ender sannsynligvis opp et sted i Europa. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #16 Skrevet 7. februar Siste utenlandstur var til Warszawa, innenlands Lofoten. Georgia er forhåpentligvis neste reisemål. Anonymkode: 8ac82...a6e 1
Aviale Skrevet 7. februar #17 Skrevet 7. februar Fin tråd! Sist tur var til Genève i sommer. Neste tur blir til Italia i juni 😊 Drømmer også om å dra tilbake til London og har begynt sparing til drømmereisen, Australia. 1
Kjetil E Skrevet 7. februar #18 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 12.30): Håper på å få litt reiseinspirasjon, så hvor var du sist og hvilke steder står på ønskelista fremover? Sist var jeg i Marokko. På ønskelista fremover står Argentina & Chile, Japan, og i Europa Portugal. Anonymkode: 4e1aa...543 Min siste tur var til Val Gardena siste helgen før jul. Fantastisk å oppleve utfor og Super-G i Dolomitene. Neste tur blir til Trondheim og VM på ski, planlegger og tur til OL i Cortina om 1 år. Blir nok og noen flere store idrettsbegivenheter i inn og utland før den tid. Uten at det er helt klart ennå. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #19 Skrevet 7. februar Forrige tur var til Italia og Comosjøen. Har et sterkt ønske om å reise tilbake dit. Ellers er Japan høyest på lista over steder jeg ønsker besøke Anonymkode: 9af53...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #20 Skrevet 7. februar Kom nettopp hjem fra New Zealand og Australia, fantastisk! Drar gjerne tilbake i morgen. 😃 Anonymkode: fda91...b2f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå