Gå til innhold

Bacheloroppgave i kaotisk periode!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen diagnose på papiret. Men siden jeg var 14 år så har jeg hatt tilbakevennende depresjon. Og det siste året har jeg hatt perioder jeg har våknet fra depresjon der hode er all over the place. Har super mye energi der jeg føler meg rusa, det er som om alt bare fikser seg etterhvert som jeg vanligvis ville vært bekymret for. Når jeg har disse periodene, så har jeg heller ikke konsentrasjon, fordi jeg hopper over på noe annet. For eksempel jeg ser en god henvisning i en tekst, så sjekker det ut også har jeg glemt de andre tekstene. Jeg har problemer med å roe ned, fordi i det er så deilig å kjenne på denne "rusen".

Så spørsmålet er: Hvordan kan jeg skrive en bachelor i dette deilige kaoset? Burde jeg stikke ned til veileder og legge en plan? Eller bare ta ting som det kommer? 

Anonymkode: cc5ba...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en manisk depresiv lidelse. 

Hva du skal gjøre med BA oppgaven vet jeg ikke, men du burde gå til lege å få diagnose, slik at du kan få behandling og leve et mer stabilt liv. 

Anonymkode: 90b45...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du bør snakke med både lege og veileder. 
Hilsen veileder 

Anonymkode: d5ce7...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker du bør snakke med både lege og veileder. 
Hilsen veileder 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som en manisk depresiv lidelse. 

Hva du skal gjøre med BA oppgaven vet jeg ikke, men du burde gå til lege å få diagnose, slik at du kan få behandling og leve et mer stabilt liv. 

Anonymkode: 90b45...ca1

Jeg skal ta kontakt med de begge. Jeg synes det er skummelt å selvdiagnotisere seg selv, eller det er jo det. Men jeg har selv vært innom tanken om jeg kanskje har bipolar lidelse, men er forsiktig med å si det fordi jeg har ingen peiling. Men noe er det

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal ta kontakt med de begge. Jeg synes det er skummelt å selvdiagnotisere seg selv, eller det er jo det. Men jeg har selv vært innom tanken om jeg kanskje har bipolar lidelse, men er forsiktig med å si det fordi jeg har ingen peiling. Men noe er det

Ts

Jeg skal i alle fall ikke stille en diagnose på deg! Men som veileder er det alltid mye enklere når jeg får vite at en student jeg veileder sliter. Da blir det enklere å både tilrettelegge og ha forståelse hvis ting ikke blir helt som man hadde tenkt/avtalt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...