Gå til innhold

Kongen Befaler Sesong 11

Lawyam

Anbefalte innlegg

Sam Fox skrev (6 minutter siden):

På min side sliter jeg med Abu, men liker programmet såpass mye at jeg vil se på likevel. Kongen Befaler er et av de beste programmene som går på norsk fjernsyn. 

Jeg liker programmet kjempegodt. Men så lenge Alex Rosen er med, så ser jeg ikke på denne sesongen 😄 

Jeg takler bare ikke den fyren. Han framstår som dum og "høy" på seg selv 😳 Og som at han ikke vil innse hvor gammel han er 😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mardina skrev (4 minutter siden):

Jeg liker programmet kjempegodt. Men så lenge Alex Rosen er med, så ser jeg ikke på denne sesongen 😄 

Jeg takler bare ikke den fyren. Han framstår som dum og "høy" på seg selv 😳 Og som at han ikke vil innse hvor gammel han er 😄

Han er litt voldsom, og tar veldig ofte helt av, men det er jo sånn han er😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (21 timer siden):

Nei, jeg synes ikke han fremstår høy på seg selv. Har alltid likt han. Ja, han kan være høylytt og ta plass, men han gjør det alltid med et smil og virker genuint snill. Han er artig, du burde se programmet. Kanskje du får et nytt inntrykk av han😄

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikio skrev (4 timer siden):

Nei, jeg synes ikke han fremstår høy på seg selv. Har alltid likt han. Ja, han kan være høylytt og ta plass, men han gjør det alltid med et smil og virker genuint snill. Han er artig, du burde se programmet. Kanskje du får et nytt inntrykk av han😄

Jeg synes at han virker høy på seg selv. Han oppfører seg som om han skulle vært 20 🙄 Mannen er godt voksen og burde oppføre seg deretter 🤔 

Kommer nok ikke til å forandre mening om han. Jeg bare klarer han ikke 👎 Ser ingen programmer hvor han medvirker 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne sesongen virker som den fornøyeligste på flere sesonger, der deltagende virkelig bjudar på! Dette var jeg, 45,  min mann på 50 og 14-åringen skjønt enige om. Vi elsker kongen befaler 😊👏👑

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (På 20.2.2025 den 17.55):

Jeg synes at han virker høy på seg selv. Han oppfører seg som om han skulle vært 20 🙄 Mannen er godt voksen og burde oppføre seg deretter 🤔 

Kommer nok ikke til å forandre mening om han. Jeg bare klarer han ikke 👎 Ser ingen programmer hvor han medvirker 😄

Hvorfor må man oppføre seg etter alder? Vi er alle forskjellige, og alle på 50+ er ikke like. Syns alle slike "man bør oppføre seg etter alder", "man bør oppføre seg som en kvinne/mann" osv er så utdatert. Så lenge man ikke gjør noe ulovlig eller rett ut galt, så kan man oppføre seg som den man er, uavhengig av alder og kjønn. Noen er unge til sinns hele livet, og godt for dem, tenker jeg. Vi er mange nok som blir gæmliser og "satt" når vi bikker 45. Hva med Anne Marit som er 78 år og sitter og banner på tv, oppfører hun seg etter alder? (digger dama 🤩)

• Liker 19
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kasier skrev (2 timer siden):

Hvorfor må man oppføre seg etter alder? Vi er alle forskjellige, og alle på 50+ er ikke like. Syns alle slike "man bør oppføre seg etter alder", "man bør oppføre seg som en kvinne/mann" osv er så utdatert. Så lenge man ikke gjør noe ulovlig eller rett ut galt, så kan man oppføre seg som den man er, uavhengig av alder og kjønn. Noen er unge til sinns hele livet, og godt for dem, tenker jeg. Vi er mange nok som blir gæmliser og "satt" når vi bikker 45. Hva med Anne Marit som er 78 år og sitter og banner på tv, oppfører hun seg etter alder? (digger dama 🤩)

Jeg bare liker ikke fyren. Uansett oppførsel. Har aldri gjort det. 

Og jo, jeg synes en mann som nærmer seg 60 år ikke bør gå rundt å oppføre seg som en på 25-30 😊 Det blir bare for dumt. Alex Rosen er en av de "verste" sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Dette må være den kjedeligste sesongen ever og dagens episode holdt jeg på å skru av.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som tenker at Anne Marit Jacobsen er akkurat litt for gammel og surrete til å være med på dette? Hun greier ikke løse oppgavene liksom

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 13.3.2025 den 8.53):

Dette må være den kjedeligste sesongen ever og dagens episode holdt jeg på å skru av.

Enig. Jeg har sett hver eneste episode i andre sesonger, men i denne klarer jeg ikke helt å la meg rive med. Jeg vet ikke helt hvorfor- for jeg liker egentlig isolert sett alle som er med. Men føler kanskje ingen av de skiller seg veldig ut, og de har ikke så god kjemi sammen føler jeg. Jeg synes det er positivt at de har folk i alle aldre, men AMJ synes jeg er for gammel i en del av oppgavene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den klart dårligste sesongen hittil, ja. Er noe veldig påtatt over flere av deltakerne som gjør at jeg spoler meg forbi mesteparten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Abu i podcast men synes de eneste morsomste denne sesongen er Snorre og Amalie. Rosén løser oppgaver bra, men synes ikke han er så underholdende. Megaharry selvfølgelig da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (På 13.3.2025 den 13.50):

Er det bare jeg som tenker at Anne Marit Jacobsen er akkurat litt for gammel og surrete til å være med på dette? Hun greier ikke løse oppgavene liksom

Enig, jeg hadde egentlig forventet at hun hadde mer å gi

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Anne Marit i denne sesongen jeg, spesielt humoren👌😂

Ellers er jeg enig i at det ikke er en veldig god sesong, men koser meg for det😊

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff akkurat her må jeg være uenig med mange av dere. Anne Marit skulle ikke ha vært med på noe sånn, det blir for pute-tv for meg når hu skal være skuespiller på national i hver episode..

Egentlig synes jeg denne casten er dårlig.

Alex blir for brautende, Snorre blir for høy på seg sjæl og da AM som surrer og proklamerer dikt. Håper at Amalie eller Abu vinner.

Men hvis dere synes Kongen befaler er bra så må dere se Taskmaster, kongen befaler UK, går på Rex tror jeg.. Det er morsomt det 😂😂😂, den norske når den bare til knæra.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...