Lawyam Skrevet 6. februar #1 Del Skrevet 6. februar Ny sesong i dag. Anne Marit Jakobsen tror jeg kan bli fornøyelig å følge med på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 6. februar #2 Del Skrevet 6. februar Gleder meg til ny sesong! Ellers har det vært gøy å se på den britiske versjonen i mellomtiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 6. februar #3 Del Skrevet 6. februar Gleder meg til Alex rosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 6. februar #4 Del Skrevet 6. februar fjær skrev (1 time siden): Gleder meg til Alex rosen. Skal han være med? Hahaha… gøy! 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. februar #5 Del Skrevet 6. februar Tror det blir en bra sesong 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 6. februar #6 Del Skrevet 6. februar Og Abu! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. februar #7 Del Skrevet 7. februar Lawyam skrev (17 timer siden): Ny sesong i dag. Anne Marit Jakobsen tror jeg kan bli fornøyelig å følge med på. Hun tror jeg blir helt rå. Abu er min favoritt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 7. februar #8 Del Skrevet 7. februar MarianneE skrev (3 timer siden): Hun tror jeg blir helt rå. Abu er min favoritt Altså dama er blitt 78 år! Fy fader det står respekt av å være med på den type program da. Også respekt av «Otters» som var med på Forræder. Gode forbilder de damene. Også blir jeg litt «skremt» over at de nærmer seg 80, da er jo ikke jeg så ung lenger heller😂 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 7. februar #9 Del Skrevet 7. februar Først program var litt midt på treet for min del, men jeg syntes casten er veldig, veldig god. Elsker at AMJ er med! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heltserr Skrevet 8. februar #10 Del Skrevet 8. februar Noen flere som har lagt merke til at det gjennom 11 sesonger og flere ekstraepisoder ALLTID har vært tre menn og to kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 8. februar #11 Del Skrevet 8. februar Er det ikke bare gamliser som ser på dette?😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 8. februar #12 Del Skrevet 8. februar VetAlt skrev (1 time siden): Er det ikke bare gamliser som ser på dette?😂 Det kan være, men jeg er gamlis og liker det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. februar Forfatter #13 Del Skrevet 8. februar Jeg er også en av gamlisene som liker det. Ikke så begeistret for årets deltakere da, bortsett fra Anne-Marie som kom inn som et frisk pust og smittende latter, men de har jo rom for å overraske gamlingen de andre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 9. februar #14 Del Skrevet 9. februar heltserr skrev (6 timer siden): Noen flere som har lagt merke til at det gjennom 11 sesonger og flere ekstraepisoder ALLTID har vært tre menn og to kvinner? Ikke alltid, men nesten. Det er en sesong hvor det har vært motsatt, faktisk😆 Sesongen med Henriette Steenstrup, Martha Leivestad, Live Nelvik, Kristoffer Olsen & Espen Eckbo. VetAlt skrev (6 timer siden): Er det ikke bare gamliser som ser på dette?😂 Nei, jeg er ikke gæmlis, men ser på det. Et av mine favorittprogram. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mala_L Skrevet 9. februar #15 Del Skrevet 9. februar 14-åringen her elsker kongen befaler, så tydeligvis ikke bare gamliser som ser på. Morsom cast denne gangen, blir gøy å se på! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 13. februar #16 Del Skrevet 13. februar Mala_L skrev (På 9.2.2025 den 10.09): 14-åringen her elsker kongen befaler, så tydeligvis ikke bare gamliser som ser på. Morsom cast denne gangen, blir gøy å se på! Min også! Hans favoritt er Snorre og min er Amalie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. februar #17 Del Skrevet 14. februar Tror ikke jeg kommer til å følge så mye med på denne sesongen, for jeg takler virkelig ikke Alex Rosen 😝 👎 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 14. februar Forfatter #18 Del Skrevet 14. februar Mardina skrev (5 minutter siden): Tror ikke jeg kommer til å følge så mye med på denne sesongen, for jeg takler virkelig ikke Alex Rosen 😝 👎 Jeg har heller aldri hatt sansen, jeg forstår ikke den 'brølinga og latteren' hvorfor det er nødvendig å 'gape' så mye hele tiden, det irriterer, han er for 'voldsom", men jeg skal nok klare å se sesongen. Hadde skrudd av hvis jeg måtte fått servert Mia Hundvin sammen med han fordi hun gir meg samme følelse og de to sammen hadde blitt for mye. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimaximus Skrevet 16. februar #19 Del Skrevet 16. februar Fine folk alle sammen, men synes så langt ikke de har fungert så bra sammen. Min favoritt så langt er Snorre. Liker Amalie veldig godt, men her er hun kanskje litt forsiktig og sjenert? Jeg likte også podcasten Olli hadde i forrige sesong, men ser ikke ut som den har fortsatt i denne sesongen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 19. februar #20 Del Skrevet 19. februar Mardina skrev (På 14.2.2025 den 1.47): Tror ikke jeg kommer til å følge så mye med på denne sesongen, for jeg takler virkelig ikke Alex Rosen 😝 👎 På min side sliter jeg med Abu, men liker programmet såpass mye at jeg vil se på likevel. Kongen Befaler er et av de beste programmene som går på norsk fjernsyn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå