AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Del Skrevet 6. februar Jeg begynte 1. januar, 81 kilo og 170 cm høy. Jeg har spist 1450 kalorier om dagen, fastet fra 19.00 til 11.00 og gått minst 10 000 skritt om dagen. Dager jeg har vært med på ting, drukket alkohol osv, har jeg drukket opp treningskaloriene, ellers ikke. Til nå har jeg gått ned 5 kilo, uten å være sulten. Jeg har ikke spist noe godteri, heller ikke i helgen. Ser ut til at dette er fasit for meg, det er også noe jeg kan leve fint med også etter at kiloene er borte. Anonymkode: c2143...0c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 12. februar #2 Del Skrevet 12. februar Fasting er gull! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3 Del Skrevet 15. februar 6 kilo ned, starter på nummer 7, fortsatt ved godt mot 😊. 5 kilo igjen til målet!! Anonymkode: c2143...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 10.41): Jeg begynte 1. januar, 81 kilo og 170 cm høy. Jeg har spist 1450 kalorier om dagen, fastet fra 19.00 til 11.00 og gått minst 10 000 skritt om dagen. Dager jeg har vært med på ting, drukket alkohol osv, har jeg drukket opp treningskaloriene, ellers ikke. Til nå har jeg gått ned 5 kilo, uten å være sulten. Jeg har ikke spist noe godteri, heller ikke i helgen. Ser ut til at dette er fasit for meg, det er også noe jeg kan leve fint med også etter at kiloene er borte. Anonymkode: c2143...0c7 Ekspander Faster også 16:8, spv 12-20. Teller dog ikke kalorier - så går ikke ned noe, men holder vekten så er fornøyd med det. Må ned i vekt, men må nok telle kalorier for at det skal skje, så får gjøre det ettehvert som 16:8 er blitt godt nok innarbeidet. Anonymkode: d888a...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Del Skrevet 15. februar Jeg synes det går veldig greit, spiser god mat, men godteri måtte bort 😊 Anonymkode: c2143...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #6 Del Skrevet 8. mars Det går ikke så fort, men det går framover, godt i gang med kilo nummer 8! Anonymkode: c2143...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7 Del Skrevet 8. mars Jeg faster 16:8, ingen sukker eller mel. Skeier ut i selskap osv. Spiser to til tre ikke alt for store måltider, mest proteiner, de gode fett typene (avokado, frø, nøtter, sunne oljer), og karbohydrater av frukt og grønt, urter. Ned 6 kg på 2 uker. Det sier kanskje noe om inntaket før. Og at jeg da drakk mye kalorier og spiste fra morgen til kveld. Er 10-12 kg unna mål. Anonymkode: bccce...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå