Gjest Tanita Skrevet 7. mars 2006 #1 Del Skrevet 7. mars 2006 Noen her som er selvstendig næringsdrivende og kan fortelle hvordan det var å starte opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 8. mars 2006 #2 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er tøft, krevende, mye arbeid - og utrolig moro! Du må regne med å bruke mange timer til jobbting, ikke regn med særlig mye lønn den første tiden. Ha is i magen, det tar tid å jobbe seg inn i et marked. Utrolig lærerikt! Du kommer til å måtte lære deg en drøss med ting som du aldri før har sjenket en tanke! Har du konkrete planer? Hva da? Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #3 Del Skrevet 8. mars 2006 Jepp enig med Montepulciano. Det er steintøfft. Både økonomisk, psykisk og fysisk. Mange timer med jobb, perioder med null lønn. Men så er det det og ha startet det opp også da, du vil ha det til å snurre rundt, og jobber hardt for å få det til. Det er det som holder meg i livet, er inne i mitt første år som selvstendig nå, og ja det har vært et tungt år. SÅ tungt at jeg har tydd til tårer og sett veggen..men så øyner man muligheten da, og da er det fascinerendes igjen. Du må ha litt mot, du må ikke gi opp, du må ha is i magen, du må være forberedt på mye jobbing, og lite ferie og fritid. Du må være positiv, og se mulighetene Hørtes kanskje litt negativt ut det her, men mange tror det er gullgruve og bare herlighet og drive for seg selv. En ting er å overta en bedrft som er oppe og går, en annen ting er å starte fra scratch. Du lærer UTROLIG mye, en kjempe erfaring Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #4 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg er selvstendig, men i en bransje som ikke krever så store økonomiske investeringer fra starten. Enig med de andre her. Vær forberedt på at det tar tid før du høster noe særlig overskudd, så det er viktig å sette seg godt inn i de økonomiske aspektene; både med tanke på lån, regnskap, annen finansiering osv. Ellers: www.bedin.no http://www.invanor.no/default.aspx Lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå