AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei, kan noen veilede meg på dette. Når jeg installerte insta så kunne jeg trykke på kategorier jeg likte, som feks barn og familie. Jeg har jo barn selv, men nå klarer jeg ikke gå inn på Instagram fordi den har så mye negativt relatert. Det er barn som er alvorlig syke, det er historiske bilder av underernærte barn etc. jeg vil ikke se dette?? Jeg blir fysisk dårlig og lei meg. Kan jeg slette dette greiene ? Anonymkode: d5701...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Trykk på de tre prikkene til høyre for navnet til brukerkontoen med innholdet du ikke vil se og trykk «ikke interessert». Da blir det mindre på sikt. Og så må du finne kontoer du vil følge. Da får du mer av de, og mindre random Anonymkode: c09df...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Anonymkode: c09df...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå