-jk- Skrevet torsdag kl 21:50 #21 Del Skrevet torsdag kl 21:50 52 år og singel i et halvt år nå (enkemann). Har så vidt begynt å prøve meg på nettdating, men regner med å bruke god tid. Ikke 7-10 år da, håper det er mulig å treffe blink i løpet av et års tid men jeg er kanskje for optimistisk? Trives heldigvis godt i eget selskap, det er jo alltid en fordel. Prøver ellers å øke sosialiseringsgraden min. Er med på mer av fester og sammenkomster enn tidligere, og prøver også nye ting på egenhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:56 #22 Del Skrevet torsdag kl 22:56 Elizia skrev (10 timer siden): Jeg er 53 år, singel og har vært det i ca 10 år. Har to barn som har holdt meg opptatt og opplever diverse datingapper som bortkastet tid. Så jeg regner med å bli singel i evig tid😅 Jeg tenker tanken på å bare velge å bli singel til evig tid 😅. Bruddet er jo ganske ferskt, men jeg ser ikke helt for meg å orke å begynne på nytt igjen. Jeg har mer enn nok som holder meg opptatt. Jeg har 2 barn, jobb og mange hobbyer. Anonymkode: 63c7f...6cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet fredag kl 08:28 #23 Del Skrevet fredag kl 08:28 Fjugur skrev (10 timer siden): 55 og singel på 13/14 året, så velkommen i klubben herfra og! Så godt å høre at vi er flere. he he he 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:14 #24 Del Skrevet fredag kl 16:14 Tenker bestandig det virker som at dere passivt prøver å vise hverandre at dere er innteriserte hele tiden. Anonymkode: 02c5a...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:44 #25 Del Skrevet søndag kl 20:44 AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 23.56): Jeg tenker tanken på å bare velge å bli singel til evig tid 😅. Bruddet er jo ganske ferskt, men jeg ser ikke helt for meg å orke å begynne på nytt igjen. Jeg har mer enn nok som holder meg opptatt. Jeg har 2 barn, jobb og mange hobbyer. Anonymkode: 63c7f...6cb Mange hobbyer, kanskje du treffer noen der da. Er bare nysgjerrig, men hva slags hobbyer har du siden det er mange?😊 Anonymkode: bb2b8...57d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:11 #26 Del Skrevet søndag kl 21:11 AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 8.51): Jeg tenker at jeg bør konsentrere meg om å holde meg i form og bygge et nettverk. Jeg har dårlig økonomi og prøver å bygge meg opp. Alt dette hørtes veldig lurt ut. Date deg selv litt er alltid lurt etter et brudd. Høres bra ut at du ikke er desperat etter en ny mann med en gang, men vil ordne opp i ting med deg selv først. Du har hodet på riktig plass høres det ut som. Folk er ofte redde for å være alene. Og så går de inn i et usunt forhold fordi de bare tar den første som kommer. Ta deg tid til å tenke ut hva du ønsker i en mann til neste gang. Når du er klar så kan du jo begynne å date igjen. Du er ikke den eneste på 50 år som er singel. 😉 Anonymkode: fc395...e11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:49 #27 Del Skrevet i går, 13:49 Jeg er over 50, og har det stadig like «travelt» i kjærlighetslivet som tidligere. At det tar slutt før vi blir middelaldrende er en illusjon (etter min oppfatning). Vi ønsker like mye kjærlighet som en 30-åring. Anonymkode: 77da8...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #28 Del Skrevet i går, 14:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er over 50, og har det stadig like «travelt» i kjærlighetslivet som tidligere. At det tar slutt før vi blir middelaldrende er en illusjon (etter min oppfatning). Vi ønsker like mye kjærlighet som en 30-åring. Anonymkode: 77da8...5d3 Mitt 30 års kjærlighetsliv er fullstendig tomt, ikke en sjel på flere mil. Anonymkode: 02c5a...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå