AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:51 #1 Del Skrevet torsdag kl 07:51 Er det noen som er såpass gammel og singel? Mannen gjorde det slutt for en måned siden. Jeg har heldigvis 2 barn fra tidligere forhold. Jeg har ikke mange venner. Men jeg prøver nå å bygge meg et nettverk. Jeg føler meg ikke klar for å begynne med dating igjen. Jeg har nok med å holde meg gående i jobb. Det er jo en litt psykisk knekk for meg å bli singel igjen i såpass voksen alder. Andre som er eller har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde du? Jeg tenker at jeg bør konsentrere meg om å holde meg i form og bygge et nettverk. Jeg har dårlig økonomi og prøver å bygge meg opp. Anonymkode: 63c7f...6cb 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:55 #2 Del Skrevet torsdag kl 07:55 50 år er en god alder å være single i, relativt sett. Du har en ro i bunnen, med tanke på at du har barn. Ingen biologisk klokke som tikker og stresser. Få orden på økonomi og egenkjærlighet, så skal du se mannen for resten av livet dukker opp. Anonymkode: f3f00...af6 10 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:00 #3 Del Skrevet torsdag kl 08:00 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det noen som er såpass gammel og singel? Mannen gjorde det slutt for en måned siden. Jeg har heldigvis 2 barn fra tidligere forhold. Jeg har ikke mange venner. Men jeg prøver nå å bygge meg et nettverk. Jeg føler meg ikke klar for å begynne med dating igjen. Jeg har nok med å holde meg gående i jobb. Det er jo en litt psykisk knekk for meg å bli singel igjen i såpass voksen alder. Andre som er eller har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde du? Jeg tenker at jeg bør konsentrere meg om å holde meg i form og bygge et nettverk. Jeg har dårlig økonomi og prøver å bygge meg opp. Anonymkode: 63c7f...6cb Lykke til , det går nok bra. Jeg singel i en alder av 50. Men jeg trives med det. Etter mange år med rare forhold. Så er det godt å gjøre som jeg vil😅 Anonymkode: cbd07...c68 5 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet torsdag kl 08:03 #4 Del Skrevet torsdag kl 08:03 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det noen som er såpass gammel og singel? Mannen gjorde det slutt for en måned siden. Jeg har heldigvis 2 barn fra tidligere forhold. Jeg har ikke mange venner. Men jeg prøver nå å bygge meg et nettverk. Jeg føler meg ikke klar for å begynne med dating igjen. Jeg har nok med å holde meg gående i jobb. Det er jo en litt psykisk knekk for meg å bli singel igjen i såpass voksen alder. Andre som er eller har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde du? Jeg tenker at jeg bør konsentrere meg om å holde meg i form og bygge et nettverk. Jeg har dårlig økonomi og prøver å bygge meg opp. Anonymkode: 63c7f...6cb Jeg ble singel som 47-åring, etter å ha vært samboer med samme mann i over 20 år. Nå hadde ikke vi/jeg barn, men uansett. Det absolutt siste du skal tenke på nå, er dating. Det viktigste nå er at du gir deg selv tid til å lande, både emosjonelt, økonomisk og praktisk, i den nye hverdagen din. Det er jo en slags sørgeperiode du skal gjennom, så vær snill med deg selv. Er helt enig med AB#1over her 5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet torsdag kl 09:36 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som er såpass gammel og singel? Mannen gjorde det slutt for en måned siden. Jeg har heldigvis 2 barn fra tidligere forhold. Jeg har ikke mange venner. Men jeg prøver nå å bygge meg et nettverk. Jeg føler meg ikke klar for å begynne med dating igjen. Jeg har nok med å holde meg gående i jobb. Det er jo en litt psykisk knekk for meg å bli singel igjen i såpass voksen alder. Andre som er eller har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde du? Jeg tenker at jeg bør konsentrere meg om å holde meg i form og bygge et nettverk. Jeg har dårlig økonomi og prøver å bygge meg opp. Anonymkode: 63c7f...6cb 56 og single på 16 året. Velkommen i klubben❤️ 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:40 #6 Del Skrevet torsdag kl 09:40 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som er såpass gammel og singel? Mannen gjorde det slutt for en måned siden. Jeg har heldigvis 2 barn fra tidligere forhold. Jeg har ikke mange venner. Men jeg prøver nå å bygge meg et nettverk. Jeg føler meg ikke klar for å begynne med dating igjen. Jeg har nok med å holde meg gående i jobb. Det er jo en litt psykisk knekk for meg å bli singel igjen i såpass voksen alder. Andre som er eller har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde du? Jeg tenker at jeg bør konsentrere meg om å holde meg i form og bygge et nettverk. Jeg har dårlig økonomi og prøver å bygge meg opp. Anonymkode: 63c7f...6cb Her er du på rett vei ♥️ Lykke til! Anonymkode: 73928...522 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:17 #7 Del Skrevet torsdag kl 10:17 GrønnNellik68 skrev (38 minutter siden): 56 og single på 16 året. Velkommen i klubben❤️ Takk ❤️. Jeg føler meg som den eneste singel i min alder , men det fins jo flere. På en måte er det herlig å våre singel, selv om det innimellom fører til mye tanker. Roci skrev (2 timer siden): Jeg ble singel som 47-åring, etter å ha vært samboer med samme mann i over 20 år. Nå hadde ikke vi/jeg barn, men uansett. Det absolutt siste du skal tenke på nå, er dating. Det viktigste nå er at du gir deg selv tid til å lande, både emosjonelt, økonomisk og praktisk, i den nye hverdagen din. Det er jo en slags sørgeperiode du skal gjennom, så vær snill med deg selv. Er helt enig med AB#1over her Det er viktig å gi seg tid til å lande. Fornuftig. Jeg orker ikke å stresse lenger. Anonymkode: 63c7f...6cb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:23 #8 Del Skrevet torsdag kl 10:23 Litt yngre, men elsker å være singel. Femti kommer om et par år, og trolig er jeg singel da også. Skal mye til å gjøre hverdagen min bedre enn hva den allerede er. Velkommen i klubben 😊 Anonymkode: f91ea...e56 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet torsdag kl 10:48 #9 Del Skrevet torsdag kl 10:48 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen som er såpass gammel og singel? Mannen gjorde det slutt for en måned siden. Jeg har heldigvis 2 barn fra tidligere forhold. Jeg har ikke mange venner. Men jeg prøver nå å bygge meg et nettverk. Jeg føler meg ikke klar for å begynne med dating igjen. Jeg har nok med å holde meg gående i jobb. Det er jo en litt psykisk knekk for meg å bli singel igjen i såpass voksen alder. Andre som er eller har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde du? Jeg tenker at jeg bør konsentrere meg om å holde meg i form og bygge et nettverk. Jeg har dårlig økonomi og prøver å bygge meg opp. Anonymkode: 63c7f...6cb Som regel er det oss mannfolk som står igjen med lite nettverk etter samlivsbrudd. Jeg er snart 52. Ble skilt i en alder av 41. Jeg har ikke barn, men likevel god familie. Tok meg 7 år før jeg fant kjærligheten på nytt. Kortvarig glede. Har nå vært singel i 4 år og syns dating er vanskelig i min alder. Burde jo være muligheter i Oslo-området med godt over 1 millioner innbyggere 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet torsdag kl 12:21 #10 Del Skrevet torsdag kl 12:21 Jeg er 53 år, singel og har vært det i ca 10 år. Har to barn som har holdt meg opptatt og opplever diverse datingapper som bortkastet tid. Så jeg regner med å bli singel i evig tid😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:44 #11 Del Skrevet torsdag kl 12:44 remix2020 skrev (1 time siden): Som regel er det oss mannfolk som står igjen med lite nettverk etter samlivsbrudd. Jeg er snart 52. Ble skilt i en alder av 41. Jeg har ikke barn, men likevel god familie. Tok meg 7 år før jeg fant kjærligheten på nytt. Kortvarig glede. Har nå vært singel i 4 år og syns dating er vanskelig i min alder. Burde jo være muligheter i Oslo-området med godt over 1 millioner innbyggere Det er langt flere muligheter i Oslo ja, men du bruker dem kanskje ikke? Mener ikke som i at det står, møt opp her om du er singel, men sjangsen din for å omgås andre er sinnsykt mye større enn for oss som bor i en by hvor det ikke skjer noe annet enn drikking når det kommer til sosialisering. Du kan gå på museum å plutserlig prate med noen, det er så mye du kan gjøre og er opp til deg. Anonymkode: 02c5a...db9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet torsdag kl 12:50 #12 Del Skrevet torsdag kl 12:50 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det noen som er såpass gammel og singel? Mannen gjorde det slutt for en måned siden. Jeg har heldigvis 2 barn fra tidligere forhold. Jeg har ikke mange venner. Men jeg prøver nå å bygge meg et nettverk. Jeg føler meg ikke klar for å begynne med dating igjen. Jeg har nok med å holde meg gående i jobb. Det er jo en litt psykisk knekk for meg å bli singel igjen i såpass voksen alder. Andre som er eller har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde du? Jeg tenker at jeg bør konsentrere meg om å holde meg i form og bygge et nettverk. Jeg har dårlig økonomi og prøver å bygge meg opp. Anonymkode: 63c7f...6cb Nyt det sier jeg bare! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alertmeshe Skrevet torsdag kl 12:58 #13 Del Skrevet torsdag kl 12:58 Er 52 og singel 🙂 Trives godt med det. Er ikke på leting etter ny kjæreste, men tenker mer sånn at skjer det, så skjer det 😃 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:10 #14 Del Skrevet torsdag kl 13:10 40 årene var det en del skilsmisser i min omgangskrets, og det var egentlig ingen av mine venninner som var veldig ivrige på å få ny mann i livet. Isåfall skulle han virkelig være verdt det. Ellers skulle de nyte å være alene. Det har de også gjort, men en etter en har de likevel truffet mann som virkelig var verdt det, helt uten å jakte veldig på det. Nå som vi nærmer oss 50 år har de fleste en mann i livet igjen. Anonymkode: 2c314...81e 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:41 #15 Del Skrevet torsdag kl 14:41 Tipper det ærlig talt er lettere å være 50 enn 40, der jeg er. "Alle" er opptatt med unger, enten småbarn eller tenåringer, og ekteskapene har ikke havarert ennå heller. Kjenner derimot mange single på rundt 50, og barna har stort sett flyttet ut og. Anonymkode: 74493...b73 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet torsdag kl 14:47 #16 Del Skrevet torsdag kl 14:47 Jeg er snart 51 og singel, og har vært det i over 7 år nå. Trives veldig godt i mitt eget selskap. Ingen barn hjemme lenger, og har egentlig nok med jobb, familie og hobbyer. Tror det er lurt å lande litt, som flere sier her, før du begynner å date igjen. Masse lykke til! 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:59 #17 Del Skrevet torsdag kl 15:59 remix2020 skrev (5 timer siden): Som regel er det oss mannfolk som står igjen med lite nettverk etter samlivsbrudd. Jeg er snart 52. Ble skilt i en alder av 41. Jeg har ikke barn, men likevel god familie. Tok meg 7 år før jeg fant kjærligheten på nytt. Kortvarig glede. Har nå vært singel i 4 år og syns dating er vanskelig i min alder. Burde jo være muligheter i Oslo-området med godt over 1 millioner innbyggere Jeg har alltid hatt lite nettverk tiltross for at jeg er kvinne . Det er vel litt fordi at jeg liker alenetid, og føler meg opptatt nok med jobb, familie og trening. Anonymkode: 63c7f...6cb 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:03 #18 Del Skrevet torsdag kl 16:03 Du bør date og ligge mye. Verden blir så fantastisk når du finner deg en ung og sprek mann. Anonymkode: 988ba...f67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet torsdag kl 17:33 #19 Del Skrevet torsdag kl 17:33 Du bør finne ut hva du vil. Det kan være dumt å hoppe rett over i nytt forhold, men det kan også være rett. Det høres ut som dette kom som et sjokk, så da håper jeg du tar deg tid til å bearbeide i alle fall. Jeg er noen år yngre enn deg, men har vært alene en liten stund nå. Har ikke startet datingen, eller egentlig begynt å aktivt lete enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet torsdag kl 21:34 #20 Del Skrevet torsdag kl 21:34 GrønnNellik68 skrev (11 timer siden): 56 og single på 16 året. Velkommen i klubben❤️ 55 og singel på 13/14 året, så velkommen i klubben herfra og! 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå