AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Del Skrevet 6. februar Klart man kan. Hvorfor skulle man ikke kunne forby alt man ikke liker? Anonymkode: 542a6...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 6. februar #2 Del Skrevet 6. februar Om alle skulle forby alt de ikke liker, ble ingenting tillatt til slutt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #3 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klart man kan. Hvorfor skulle man ikke kunne forby alt man ikke liker? Anonymkode: 542a6...7c8 Hvem er "man"? Anonymkode: 36b46...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 6. februar #4 Del Skrevet 6. februar Jeg liker ikke deg, så.... 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #5 Del Skrevet 6. februar Jeg forbyr alt jeg ikke liker. Anonymkode: 3ef0d...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne Skrevet 6. februar #6 Del Skrevet 6. februar Jeg må ofte gjøre ting jeg egentlig ikke liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #7 Del Skrevet 6. februar Yvonne skrev (2 timer siden): Jeg må ofte gjøre ting jeg egentlig ikke liker Høres ikke behagelig ut. Anonymkode: 32b24...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #8 Del Skrevet 6. februar Hvis det er skadelig og negativt så. F.eks alkohol kunne jeg likt et totalforbud mot. Anonymkode: 4b927...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #9 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvem er "man"? Anonymkode: 36b46...716 Anonymkode: def95...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #10 Del Skrevet 6. februar Det er greit å forby alt man ikke liker så lenge som det er meg som bestemmer. Anonymkode: e93a6...4fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6. februar #11 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis det er skadelig og negativt så. F.eks alkohol kunne jeg likt et totalforbud mot. Anonymkode: 4b927...97a ja, det gikk så bra i USA når de prøvde dette..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 7. februar #12 Del Skrevet 7. februar (endret) Nei folk kan ikke forby alt man ikke liker, for da hadde alt blitt forbudt i Norge og verden, hvis alle skulle forby det man ikke liker. Endret 7. februar av GlitrendeSjokolade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #13 Del Skrevet 7. februar NatNat skrev (15 timer siden): ja, det gikk så bra i USA når de prøvde dette..... Jeg har ikke hjemmel til å lage noe forbud uansett jeg,så da trenger jeg heller ikke konsekvensutrede. Anonymkode: 4b927...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå