AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Har ringt legevakta flere ganger. Datteren min våknet kl 21 og klaget på brystsmerter, snakket med legevakt, jeg ga paracet, badet henne og så la henne igjen. Hun våknet i stad hylgråt over vondt i beinene, KAN være at de hadde sovnet for jeg fikk henne til å gå litt og da ble det bra sa hun, hun har fortsatt brystsmerter. Hun sovnet igjen nå. Legevakt sier det ikke er behov for å komme pga det ikke er blå lepper og andre typ symptomer. Hun er 5 år. Hun snorker og puster normalt men litt tett i nesa høres det ut som. Ville dere bare trampa opp på legevakta? Har et stykke å kjøre og må dra med meg et annet barn da jeg er alene og risikerer å komme til at dem ikke åpner døren for meg, de har låst dør med mindre man har avtale eller lager avtale via dørklokken. Anonymkode: 9a892...7d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Opp Anonymkode: 9a892...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Hei. Hun er 5 år og ellers frisk? Har tre barn selv, og selv om det er et «minefelt» å gi råd på/til så er ikke jeg bekymret når mine kan hylgråte over smerter, apati og lite kontakt derimot. Hun har ikke problemer med pusten høres det ut som siden hun kan lage mye lyd, lepper er fine, hun sover fredelig, da ville jeg avventet, men sikkert lagt meg i lag med henne. Anonymkode: ac330...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Jeg tenker at du som mor må kjenne etter om du føler at noe er galt, for magefølelsen er ofte riktig. Har hun hatt perioder der hun har klaget på smerte før? Føler du at det er noe som er rart, eller ikke stemmer, så dra inn å sjekk. Bedre å sjekke enn at du skal være bekymret ❤️ Hvor lenge har smertene vart? Anonymkode: bb2d6...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei. Hun er 5 år og ellers frisk? Har tre barn selv, og selv om det er et «minefelt» å gi råd på/til så er ikke jeg bekymret når mine kan hylgråte over smerter, apati og lite kontakt derimot. Hun har ikke problemer med pusten høres det ut som siden hun kan lage mye lyd, lepper er fine, hun sover fredelig, da ville jeg avventet, men sikkert lagt meg i lag med henne. Anonymkode: ac330...01d Selv om hun har brystsmerter? Takk for svar! Ja det er et «minefelt», og har aller helst lyst å stå på tomgang utenfor legevakt med henne tilfelle. Har ikke vært borti brystsmerter på barn før. Jeg ligger ved henne hele tiden💘 Anonymkode: 9a892...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at du som mor må kjenne etter om du føler at noe er galt, for magefølelsen er ofte riktig. Har hun hatt perioder der hun har klaget på smerte før? Føler du at det er noe som er rart, eller ikke stemmer, så dra inn å sjekk. Bedre å sjekke enn at du skal være bekymret ❤️ Hvor lenge har smertene vart? Anonymkode: bb2d6...40b Takk for svar ❤️ Smertene har vært siden kl 21. 😓 Anonymkode: 9a892...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for svar ❤️ Smertene har vært siden kl 21. 😓 Anonymkode: 9a892...7d6 Hvor lenge varer smertene eller er de konstant? Når var sist hun viste tegn til smerte? Jeg kom på at jeg selv har vært plaget med brystsmerter siden jeg var barn, en skikkelig skarp smerte som blir verre når jeg puster og varer i noen få sekunder (max 6-7). Skal likevel sies at disse smertene kommer som regel bare en gang og varer ikke over lenger tid, vanskelig å vite hva det er 😣 Følg også med når Paracet går ut om hun viser tegn til feber Anonymkode: bb2d6...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Selv om hun har brystsmerter? Takk for svar! Ja det er et «minefelt», og har aller helst lyst å stå på tomgang utenfor legevakt med henne tilfelle. Har ikke vært borti brystsmerter på barn før. Jeg ligger ved henne hele tiden💘 Anonymkode: 9a892...7d6 Siden pusten er jevn og stabil er det,men igjen, minefelt!.. mest sannsynlig muskulært..for er de noe med lungene ville du merket de på pusten.. hun ville mest sannsynlig ikke klart å hyle, samt et bad ville gjort henne verre…hun blir bedre med bevegelse, så derfor tenker jeg muskulært. Anonymkode: ac330...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Takk for svar ❤️ Smertene har vært siden kl 21. 😓 Anonymkode: 9a892...7d6 Hvis smertene har vart så lenge og ikke gitt seg, må det sjekkes. Har hun feber? Svetter? Hovne bein? Svimmel? Hvordan er pusten? Blir smertene verre ved hosting, å puste dypt eller når hun bøyer seg? uansett, har ikke smertene gitt seg til nå æ det sjekkes. Anonymkode: ebeb4...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå