AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:13 #1 Del Skrevet onsdag kl 23:13 Hva slags farger liker du? Fordeler og ulemper? F.eks. i stua. Jeg liker både lyse og mørke toner (f eks beige/ jordtoner). Men utrolig vanskelig å velge! Anonymkode: 59b5e...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:16 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:16 Lyse, glad toner i stua. Gjerne mørkeblått på soverommet, det blir det når jeg orker å male Anonymkode: 9589a...8df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:18 #3 Del Skrevet onsdag kl 23:18 Har mørke farger men har sjø og fjell rett utenfor huset, takhøyde og store vinduer uten naboer så rammer godt inn naturen ute. Anonymkode: 4131b...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:23 #4 Del Skrevet onsdag kl 23:23 Liker ikke gusjefarger som jeg ser flere har nå. Liker lyse toner. Anonymkode: 8b165...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sb88 Skrevet onsdag kl 23:26 #5 Del Skrevet onsdag kl 23:26 Jeg har organic red i stua den får masse komplement for fargen den er lun å ikke for mørk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:26 #6 Del Skrevet onsdag kl 23:26 Samme hvilken farge, så lenge det ikke er grått 😄 Verken inni eller utenpå huset. (Men helst lyse farger da. Gjerne naturfarger. Tror det naturlige er "bra for oss" 🙂) Anonymkode: 9dc2d...efd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:32 #7 Del Skrevet onsdag kl 23:32 Jeg har hatt lyse farger i snart 30 år, har nå begynt å male mørkere farger rett og slett fordi de lyse fargene ikke passet i det nye huset. Anonymkode: 0572d...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:36 #8 Del Skrevet onsdag kl 23:36 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva slags farger liker du? Fordeler og ulemper? F.eks. i stua. Jeg liker både lyse og mørke toner (f eks beige/ jordtoner). Men utrolig vanskelig å velge! Anonymkode: 59b5e...5be Vegger og tak skal være lyse, å male alt i mørke farger er til å bli deprimert av. Man er heller ikke noe når alt er mørkt, uten å sitte under en spotlampe dimmet på full styrke. Boliger som er mørk alt både på vegger og i tak, er omtrent umulig å male lyse igjen, uten å rive ned alt og bygge opp på nytt for å male. Så den typen boliger ser vi ikke på når vi skal kjøpe uansett om de ville være grei ellers. Anonymkode: 7bdbc...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:25 #9 Del Skrevet torsdag kl 01:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vegger og tak skal være lyse, å male alt i mørke farger er til å bli deprimert av. Man er heller ikke noe når alt er mørkt, uten å sitte under en spotlampe dimmet på full styrke. Boliger som er mørk alt både på vegger og i tak, er omtrent umulig å male lyse igjen, uten å rive ned alt og bygge opp på nytt for å male. Så den typen boliger ser vi ikke på når vi skal kjøpe uansett om de ville være grei ellers. Anonymkode: 7bdbc...33e Umulig å male lyse igjen? Hvilken maling bruker du?🤔 Hadde selv mørke vegger, gikk lei fordi det ble for mørkt inne på vinteren. Det ble lyst med lysere maling altså😅slapp å rive vegger liksom🤭 Anonymkode: edacd...e7c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:14 #10 Del Skrevet torsdag kl 04:14 Har halvannen vegg med Djarliing (middels lys grønnblå), og resten i Dypt vann (litt mørk blågrønn) i stue. Oslo, mørk blå, på soverom. Får inn mye dagslys i stue, i tillegg til at jeg har takpendler og spotter, og to vegger har ledlist mellom tak og vegg også. Jeg liker en mellomting, noen litt lysere og noen litt mørkere farger. Har mye teakmøbler, og synes det blir for skarp kontrast om veggene er helt lyse da. Men de mørkeste fargene vil jeg ikke ha i stue! Sort eller mørk grå eller blå f.eks er fullstendig uaktuelt. Anonymkode: 3338b...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne Skrevet torsdag kl 05:15 #11 Del Skrevet torsdag kl 05:15 Jeg liker best lyse farger i hele huset men helst mørkt på soverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:49 #12 Del Skrevet torsdag kl 10:49 Jeg liker begge deler. Men i leiligheten min så passer det rett og slett ikke med veldig lyst eller veldig mørkt. så jeg har noe midt på treet i alle rom. Anonymkode: 44dd2...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:11 #13 Del Skrevet torsdag kl 11:11 Jeg har lysgrå (tapet) min rød tråd i hele huset. Tapet virker mye varmere en malte vegger. Og fornøyd med det, stortrives 🥰 Anonymkode: afe76...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:17 #14 Del Skrevet lørdag kl 06:17 Jeg er mest glad i lyse farger, favorittene er vel lyse varianter av blått og grønt. Her er det såpass mye gråvær,at jeg ikke orker tanken på gråe og mørke farger i stuen. Anonymkode: fb50d...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet i går, 09:53 #15 Del Skrevet i går, 09:53 Er ikke så glad i hvitt men vil helst ha lyse farger Går mye i beige (soothing beige) hjemme hos oss, så planlegger vi rundt det. Har soft pink på rommet til jenta vår og treasure (grønn) på rommet til gutten. Har litt lyst på Raw canvas eller noe i den duren på soverommet vårt, per nå er det to svarte vegger og to hvite (som har vært der siden vi kjøpte huset for snart tre år siden og jeg kan ikke fordra det 😛 ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå