AnonymBruker Skrevet 8. februar #21 Del Skrevet 8. februar Født i -79 og husker den veldig godt. 😀 Anonymkode: 5affd...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #22 Del Skrevet 8. februar Ligger den på NRK? 😱 ELSKET Borgen skole. Med BanjoKari, Nils Ole Oftebro osv. Skal se om jeg får femteklassingen med på å se det ❤️❤️ Anonymkode: 9108e...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #23 Del Skrevet 8. februar For øvrig født i 82 Anonymkode: 9108e...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #24 Del Skrevet 8. februar Haha, husker Borgen skole godt. Visste ikke at den lå i appen, den må sees. Husker egentlig best Petter. Så begynte jeg på samme skole som han på videregående ( altså Marius skuespilleren ) så var stor stas og ha « kjendis « på fest på bursdagen min 😅🤦♀️ visste ikke at Cathrine Fossum var med 😳 trodde hun ble kjent som journalist på lokalt tv i Drammen . Ja, på tide med et gjensyn. Anonymkode: c53c9...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. februar #25 Del Skrevet 8. februar Født i 79, og elsket Borgen skole. Petter var vel vår tids William fra Skam. 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #26 Del Skrevet 8. februar Petter, var ikke han i Hotell Cæsar også. Anonymkode: 9864e...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #27 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Petter, var ikke han i Hotell Cæsar også. Anonymkode: 9864e...764 Nei Anonymkode: c53c9...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #28 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha, husker Borgen skole godt. Visste ikke at den lå i appen, den må sees. Husker egentlig best Petter. Så begynte jeg på samme skole som han på videregående ( altså Marius skuespilleren ) så var stor stas og ha « kjendis « på fest på bursdagen min 😅🤦♀️ visste ikke at Cathrine Fossum var med 😳 trodde hun ble kjent som journalist på lokalt tv i Drammen . Ja, på tide med et gjensyn. Anonymkode: c53c9...61c Hun er med, men er ikke veldig gjenkjennelig. Anonymkode: b6a83...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #29 Del Skrevet 8. februar Jeg er født i 86,men husker serien godt. Mulig jeg var for ung til å se den?😅 Anonymkode: 00451...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. februar #30 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 21.38): 79-modell her, fikk bare med meg serien bruddvis.. vi kom til Norge i 89 og jeg slet enda med å få med meg alt som skjedde på norsk, men serien fenget meg likevel. Jeg husker noe veldig dramatisk skjedde med Petter og at jeg var helt syk etter å vite hvordan det gikk (med det gjorde jeg altså aldri 🤪). Anonymkode: a3e87...cc9 Han ble påkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. februar #31 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha, husker Borgen skole godt. Visste ikke at den lå i appen, den må sees. Husker egentlig best Petter. Så begynte jeg på samme skole som han på videregående ( altså Marius skuespilleren ) så var stor stas og ha « kjendis « på fest på bursdagen min 😅🤦♀️ visste ikke at Cathrine Fossum var med 😳 trodde hun ble kjent som journalist på lokalt tv i Drammen . Ja, på tide med et gjensyn. Anonymkode: c53c9...61c Hun hadde bare en statistrolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #32 Del Skrevet 8. februar Jeg er født i 87 og husker den såvidt. Den ble vidt litt på 90-tallet også, men jeg har eldre søsken dom pratet om den, og denne har nok minnet blitt forsterket. Jeg prøvde å se den igjen gor noen år siden på nok, men da lå ikke alle episodene/sesongene ute, då fikk bare sett litt av det. Anonymkode: 84575...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. februar #33 Del Skrevet 8. februar 000VF000 skrev (På 6.2.2025 den 2.46): Petter og….Peggy, var det det hun het? Jeg husker boblejakker og Lise Fjeldstad som spilte frøken. Betty, het hun. Hun var ny i klassen i første sesong, som bare var om 6B. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9. februar #34 Del Skrevet 9. februar (endret) Det var 3 sesonger: sesong 1om 6B, sesong 2 om 7B og 4A, sesong 3 om 8B og 5A. Jeg husker best sesong 2 for den tok vi opp på video, så den så jeg mange ganger. Mange episoder jeg husker godt: Anette som ble limt fast til stolen og som kastet bruskassa på sjøen, da de var på skoleskipet. Frank med den innpåslitne moren og som knuste et bilvindu, Betty som skulle ha bursdag og hvor gjestene ble sendt rundt i nabolaget for å steke kalkuner, rap-en til gutta i 4A, detektivbyrået til Anders og Salim, humoren og alle kommentarene til Petter, og så ulykken, da. Tor Gunnar var én av hovedkarakterene i 6B og var litt rampete, men skikket seg i 7B og det var ikke så mye om han da. Han og Torunn var tvillinger. Hun som spilte Torunn var også med i filmen «Isslottet» på den tiden. Han ene gutten i 4A var med i MGP som korgutt for Jahn Teigen på «Glasnost». Endret 9. februar av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 9. februar #35 Del Skrevet 9. februar "Gjermund Fjeldberg var lærer'n vi fikk, da all ting skar seg og ingenting gikk!" 😁 Og nå ser jeg at skuespilleren er faren til Kristoffer Hivju. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #36 Del Skrevet 9. februar Sol79 skrev (5 timer siden): "Gjermund Fjeldberg var lærer'n vi fikk, da all ting skar seg og ingenting gikk!" 😁 Og nå ser jeg at skuespilleren er faren til Kristoffer Hivju. Haha, andre likte Petter og Pål, jeg likte læreren 😅 skal sies jeg var litt over målgruppen for serien i alder da jeg så den. Men godeste Gjermund Fjeldberg er langt mer enn faren til Kristoffer, han er fortsatt høyst aktiv skuespiller og spilte blant annet den eldre Kjakan Sønsteby i filmen nr. 24. 🥰 Anonymkode: ffdd6...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #37 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Haha, andre likte Petter og Pål, jeg likte læreren 😅 skal sies jeg var litt over målgruppen for serien i alder da jeg så den. Men godeste Gjermund Fjeldberg er langt mer enn faren til Kristoffer, han er fortsatt høyst aktiv skuespiller og spilte blant annet den eldre Kjakan Sønsteby i filmen nr. 24. 🥰 Anonymkode: ffdd6...24c Erik hivju for ordens skyld 😅 ja, han har vært med i mye han , nr 24 er bra . Anonymkode: c53c9...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #38 Del Skrevet 9. februar Tenk så kult om serien bare hadde fortsatt og fortsatt med nye klasser og stadig nyere tider. Hadde vært artig å se utviklingen i skolen over en 35-års periode. Anonymkode: b6a83...a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #39 Del Skrevet 9. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenk så kult om serien bare hadde fortsatt og fortsatt med nye klasser og stadig nyere tider. Hadde vært artig å se utviklingen i skolen over en 35-års periode. Anonymkode: b6a83...a4e Ja, og Petter som dumpet hvert år og ble med videre, hehe. Men er ikke helt samme sjarmen når halve handlingen foregår på mobilen, synes jeg. Ungdommen nu til dags, sukk. Anonymkode: ffdd6...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #40 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2025 den 22.34): Ja, og Petter som dumpet hvert år og ble med videre, hehe. Men er ikke helt samme sjarmen når halve handlingen foregår på mobilen, synes jeg. Ungdommen nu til dags, sukk. Anonymkode: ffdd6...24c Anonymkode: a3a58...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå