Perine Skrevet 5. februar #1 Del Skrevet 5. februar Bare en tanke, for det er noe som engasjerer mange. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 11. februar #2 Del Skrevet 11. februar Hei @Perine! Takk for forslaget. Per dags dato har vi ingen planer om å opprette underforum dedikert til enkeltpersoner, men som alltid setter vi pris på kreative løsninger og forslag. Rhodiola, adm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 11. februar Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar Rhodiola skrev (2 timer siden): Hei @Perine! Takk for forslaget. Per dags dato har vi ingen planer om å opprette underforum dedikert til enkeltpersoner, men som alltid setter vi pris på kreative løsninger og forslag. Rhodiola, adm. Takk for svar 😀 Jeg mente vel egentlig USA, ikke spesielt Trump, men det er jo han som setter USA i fokus for nyhetene nå for tiden. Jeg formulerer meg ofte litt klønete når jeg ikke har sortert tankene. Det fungerer jo greit, slik det er. Dere gjør en fin jobb her inne. Takk til alle sammen. Klem fra meg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå