AnonymBruker Skrevet 5. februar 2025 #1 Skrevet 5. februar 2025 Vet at mange har opplevd at syklusen blir helt rar av koronavaksinen, men kan den bli det av å ha hatt viruset også? Var veldig dårlig med korona for en stund siden (påvist hos lege), og har ikke hatt mensen siden. At jeg var syk er det eneste som har forandret seg. Er for øvrig 100% sikker på at jeg ikke er gravid. Anonymkode: d727e...1de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #3 Skrevet 6. februar 2025 Ja dritskummel sykdom Anonymkode: 0fc92...c1b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #4 Skrevet 6. februar 2025 Menstruasjonen min ble forstyrret etter vaksinen. Hadde stabil menstruasjon før, som kom til sin faste tid og hadde sin faste mengde blødning fra dag til dag. Etter vaksinen har det vært helt ute å kjøre... det er veldig skummelt.. har ikke hatt menstruasjon på snart 9 mnd, fordi jeg er gravid. Er spent på hvordan det blir i ettertid...håper egentlig at det stabiliserer seg igjen.. Anonymkode: d880b...de8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #5 Skrevet 6. februar 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menstruasjonen min ble forstyrret etter vaksinen. Hadde stabil menstruasjon før, som kom til sin faste tid og hadde sin faste mengde blødning fra dag til dag. Etter vaksinen har det vært helt ute å kjøre... det er veldig skummelt.. har ikke hatt menstruasjon på snart 9 mnd, fordi jeg er gravid. Er spent på hvordan det blir i ettertid...håper egentlig at det stabiliserer seg igjen.. Anonymkode: d880b...de8 Bra du ble gravid, ei jeg kjenner fikk så ustabil mens etter vaksinene at de har enda ikke fått barn Anonymkode: 0fc92...c1b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #6 Skrevet 6. februar 2025 Jeg får alltid hormonelle endringer og forstyrrelser i syklus når jeg har covid. På slutten av sykdomsforløpet, så får jeg menstruasjon, uansett hvor i sykusen jeg befinner meg. Blør også mye mer og lenger enn vanlig, men bare den ene gangen etter sykdom. Så stabiliserer et seg. Er ikke vaksinert. Anonymkode: df014...ae9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #7 Skrevet 6. februar 2025 Ja, det er det. Det er vært lite fokus på det. Så mange tror dette kun kan skje etter vaksinering. Men det er også relativt vanlig etter covid og også andre infeksjoner. Dette tror en har sammenheng med at en er beskyttet mot å skulle bli gravid under en infeksjon. Og for de aller fleste er det en kortvarig forstyrrelse, som er helt normalt. Men for enkelte er det langvarig. Anonymkode: 1f85c...094
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #8 Skrevet 6. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er det. Det er vært lite fokus på det. Så mange tror dette kun kan skje etter vaksinering. Men det er også relativt vanlig etter covid og også andre infeksjoner. Dette tror en har sammenheng med at en er beskyttet mot å skulle bli gravid under en infeksjon. Og for de aller fleste er det en kortvarig forstyrrelse, som er helt normalt. Men for enkelte er det langvarig. Anonymkode: 1f85c...094 Det gir mening. Anonymkode: d727e...1de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå