Gå til innhold

Småbarnsmor, studier og jobb: trenger tips!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

35 år og jobber som anestesisykepleier, har to små barn. Fikk tilbud fra jobb om å studere nå i høst og i vår, og de betalte nettstudier for meg. Dette er et studie som er relevant for avdelingen jeg er på, selv om jeg egentlig har mer enn nok kompetanse pr nå. Ingen press fra ledelsen. Jeg anser meg selv som middels pluss flink på skolen, og ligger på mellom C og B. I høst tok jeg studiet i en hast. Leste på kveldstid, men brukte lite tid. Ikke fordi jeg er lat, men fordi jeg har hatt så mye som krever av meg på privaten. Tiden har ikke strukket til, og jeg tok meg «vann over hodet» med studiene. Fikk E på eksamen og ble demotivert for å fortsette. Er jo ingen vits med videreutdanningen hvis resultatet er dårlig? Eller bør jeg ta det videre? Har ikke mer tid nå enn i høst, så da blir det sannsynligvis dårlig karakter igjen. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 869c9...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjør på og gjør deg ferdig. Mest sannsynlig så er det ingen som kommer til å se på karakteren din så lenge du gjennomfører. Og noe nytt kunnskap har du nok fått uansett.

Anonymkode: 086ff...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...