AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg jobber kun 40% pga helseutfordringer og har vært i stillingen i 3 mnd. jobber 2 dager i uka. Føler meg ikke trygg i arbeidsoppgavene enda, og syns det er krevende. startet en i 100% stilling samtidig som meg og hun har fått mye mer opplæring som kanskje er naturlig siden hun er der hver dag. Føler de tenker at jeg burde være komt like langt som henne siden vi startet samtidig, men jeg har fått så mye mindre opplæring enn henne. Har merket spesielt en ansatt som blir oppgitt når jeg spør om ting og som har ført til at jeg gruer meg for å spør når jeg er usikker. Det blir en dårlig sirkel og fører til mistrivsel. Andre med erfaring med deltidsstilling- hvor lang tid tar det å blir trygg og selvgående? Anonymkode: 314d6...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det kommer helt an på hvilken jobb det er. Jeg brukte 4-5 vakter for å føle meg veldig trygg i en tidligere deltidsjobb. I nåværende jobb brukte jeg 4-5 måneder, fulltid. Anonymkode: a4e4c...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kommer helt an på hvilken jobb det er. Jeg brukte 4-5 vakter for å føle meg veldig trygg i en tidligere deltidsjobb. I nåværende jobb brukte jeg 4-5 måneder, fulltid. Anonymkode: a4e4c...567 Det er en administrativ jobb og mange prosedyrer og rutiner å komme inn i. har tidligere hatt ufaglærte deltidsjobber og vært trygg etter 3 opplæringsvakter. Anonymkode: 314d6...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå