Gå til innhold

Flørting fra sjefen eller er jeg delusional?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

K30. Jeg jobber i et ganske stort firma i Bergen, ca. 100stk. De aller fleste er menn, hvert fall de jeg omgås på jobb. 

Er det enkelte menn som er så selvsikker og komfortabel på seg selv at man sender hjerter og vitser, blunker og smiler flørtende uten at det betyr noe? Altså på jobb?
Sjefen på 45år med kone og barn har begynt med det i det siste, og bare til meg så vidt meg bekjent. Er enkelte bare sånn, uten at det er flørting eller er det noe i det? Jeg klarer ikke å se om det er tydelig flørting eller uskyldig væremåte. Fysisk kommer han mye nærmere inntil meg enn det andre på jobb gjør, og han har liksom en væremåte jeg fort kan bli litt satt ut av eller ukomfortabel av?

Er det flørting eller er det helt normalt/ innafor og uskyldig væremåte?

Anonymkode: 94051...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vist du blir ukomfortabel så er det ikke ok oppførsel uansett. Men syns ikke sjefen bør sende melding med hjerter uansett da.

Anonymkode: 66892...db5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde faen meg ikke giddet å motta hjerter fra sjefen. Herregud. 

Sånne gamle griser får holde på fordi ingen tør å vise motstand. 

(jada jeg skjønner det er tull dette her. Litt for mange detaljer gitt.)

Anonymkode: 10147...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er flørting. 

Jeg har selv sendt hjerter uten at det var det, men han er sjefen din og det er strengt forbudt. Så da må det være flørting. 

Anonymkode: 9f979...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Send en aubergine emoji og se hva som skjer😄

Anonymkode: 03960...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres litt rart ut ja.. 

Noen klarer jo ikke så godt å skjule om det er et lite crush på gang da. Jeg kan fort bli helt annerledes om det er en mann jeg syns er tiltrekkende/sjarmerende i klesbutikken jeg jobber. Drar meg i håret, legger hodet på skakke, får sikkert litt mer intenst blikk og smiler mer. Er ekstra hyggelig. Og selv om jeg ikke mener noe så er det ikke så lett å styre det. Godt gift og elsker min mann.

Anonymkode: 5afd6...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mannen min er mellomleder. Midten av 30 årene, og han sender hjerter til "alle". Også sin sjef og ansatte under han. Men de gjør det tilbake også da, og det er både kvinner og menn. Så det er ikke nødvendigvis flørting, nei. Men hvis han kun gjør det med deg, er det litt mer spesielt.

Jeg sender selv hjerter til andre, også kollegaer. Men det er nære kollegaer da, som jeg har en god relasjon til og som jeg vet ikke mistolker det.

Anonymkode: 83804...aa5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

K30. Jeg jobber i et ganske stort firma i Bergen, ca. 100stk. De aller fleste er menn, hvert fall de jeg omgås på jobb. 

Er det enkelte menn som er så selvsikker og komfortabel på seg selv at man sender hjerter og vitser, blunker og smiler flørtende uten at det betyr noe? Altså på jobb?
Sjefen på 45år med kone og barn har begynt med det i det siste, og bare til meg så vidt meg bekjent. Er enkelte bare sånn, uten at det er flørting eller er det noe i det? Jeg klarer ikke å se om det er tydelig flørting eller uskyldig væremåte. Fysisk kommer han mye nærmere inntil meg enn det andre på jobb gjør, og han har liksom en væremåte jeg fort kan bli litt satt ut av eller ukomfortabel av?

Er det flørting eller er det helt normalt/ innafor og uskyldig væremåte?

Anonymkode: 94051...fca

Flørting eller ikke; å sende hjerter, vitser og blunkemojis er ikke innafor i jobbsammenheng. Hvis du synes det er ubehagelig, bør du si ifra. Hvis du ikke bryr deg, så bør du egentlig også si ifra om at det er uprofesjonelt.

Anonymkode: 8b53b...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er en ung kvinne som jobber i en svært mannsdominert bedrift, og ja, det er MYE flørting, spesielt fra familiemenn. Både i vår lokale, mindre avdeling og på større sammenkomster, f.eks. 

Anonymkode: 731b0...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, min kvinnelige sjef kan sende «Takk! 😘❤️» til min mannlige kollega som kunne vært faren hennes, sånn er sjargongen hos oss. 

Jeg hadde ikke giddet å bry meg, konen til min mannlige kollega bare ler av det. 

Anonymkode: bb472...1a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...