AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:23 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:23 Ja, jeg drikker mye varm drikke og det skjer meg inn i ull. Men det skal så lite til før jeg mister varmen igjen. Det ødelegger dessverre en del av gleden av å gå på ski. Er passe kledd når jeg er på tur også. Fyller på med varm te når jeg er i bilen igjen og dusjer og skifter så fort jeg er hjemme. Fryser som f for det. Andre??? Anonymkode: 3c094...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:39 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:39 Er du kald på steder med mye fett? Anonymkode: f2c82...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:44 #3 Del Skrevet onsdag kl 21:44 Ja, derfor går jeg ikke på ski eller bedriver vinteraktiviteter mer. Enkel løsning! Vel, blir ikke kald i flere dager etterpå kanskje,men det sitter i en stund. Hater å fryse. Jeg har Raynauds fenomen (likfingre/tær), så tåler kulde veldig dårlig. Anonymkode: eeadc...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:48 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:48 Har du dårlig sirkulasjon? Anonymkode: 62722...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:31 #5 Del Skrevet torsdag kl 01:31 Nei, jeg blir bare veldig kald frem til jeg får tatt en dusj. Da er alt som vanlig etterpå. (Går fort på ski, med lite klær, går ikke "på tur") Høres rart ut å være kald i flere dager... Anonymkode: e59fe...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet torsdag kl 06:48 #6 Del Skrevet torsdag kl 06:48 Jeg pleier alltid å skifte den svette trøya til en tørr før jeg kjører hjem! Ellers kan jeg bli veldig kald. Og så sitter jeg gjerne med dunjakke i bilen, selv om det er deilig temp i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:58 #7 Del Skrevet torsdag kl 06:58 Nei. Forhandsvarmer bilen. Skifter innerlaget før hjemturen - alltid ull, og tar på en tykk genser. Og tørre sko, selvfølgelig. Tar ofte et bad, særlig om jeg føler meg kald når jeg kommer hjem, det varmer mye bedre enn en dusj. Anonymkode: a2d35...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:38 #8 Del Skrevet torsdag kl 13:38 Varm drikke fører til at varmetapet øker. Anonymkode: b0f09...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå