AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Ja, jeg drikker mye varm drikke og det skjer meg inn i ull. Men det skal så lite til før jeg mister varmen igjen. Det ødelegger dessverre en del av gleden av å gå på ski. Er passe kledd når jeg er på tur også. Fyller på med varm te når jeg er i bilen igjen og dusjer og skifter så fort jeg er hjemme. Fryser som f for det. Andre??? Anonymkode: 3c094...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #2 Del Skrevet 16 minutter siden Er du kald på steder med mye fett? Anonymkode: f2c82...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #3 Del Skrevet 11 minutter siden Ja, derfor går jeg ikke på ski eller bedriver vinteraktiviteter mer. Enkel løsning! Vel, blir ikke kald i flere dager etterpå kanskje,men det sitter i en stund. Hater å fryse. Jeg har Raynauds fenomen (likfingre/tær), så tåler kulde veldig dårlig. Anonymkode: eeadc...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #4 Del Skrevet 7 minutter siden Har du dårlig sirkulasjon? Anonymkode: 62722...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå