AnonymBruker Skrevet 7. februar #41 Del Skrevet 7. februar Anonymbruker*** skrev (6 timer siden): Folk må få gjøre som de vil i sitt eget hjem. Ikke heng deg opp i hvordan andre har det hos seg selv. Deler man huset med noen eller er i offentligheten (spesielt en garderobe! Det er ikke en bagatell, bruk hjernen folkens!) skal man vise hensyn til andre. Hadde en gjest hos meg f.eks latt ytterdøren min stått åpen slik at hunden stakk hadde IKKE det vært en bagatell. En avglemt skuff her og der må man tåle da. Men jeg trives med åpne dørene, skal ikke andre ha respekt for mitt ønske da?Det er så idiotisk å tro at det ene er mer riktig enn det andre. Anonymkode: 4aaed...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #42 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Slapp av. Det hadde aldri kommet så langt at jeg hadde bodd med en trassig "voksen" som oppfører seg som en treåring i trassalderen uansett, så det kan du ta helt med ro. Umodenhet er ikke noen attraktiv egenskap å finne i voksne folk. Anonymkode: 6e62d...124 Jeg er da ikke opptatt av at random folk skal finne min oppførsel attraktiv jeg. Anonymkode: 4aaed...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. februar #43 Del Skrevet 7. februar Det er en viss forskjell på skapdører i eget hjem og dører mellom rom og avdelinger i offentlige garderober... Skapdørene mine hjemme står gjerne litt på gløtt, jeg har gamle, plassbygde og litt skjeve skap som krever litt kraft og innsats å lukke skikkelig. Døren mellom kjønnsdelt dusj og fellesbadstu ville jeg sannsynligvis lukket på automatikk - men samtidig tror jeg garderobedører har vært selvlukkende de fleste steder jeg har vært, så det er mulig jeg ikke ville tenkt på det. Men det som er ganske sikkert er at det er lite som vekker min indre trassunge mer enn folk som TS, som føler seg kallet til å korrigere og irettesette andre som ikke gjør ting som hun synes de burde... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #44 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 17.59): Glad jeg ikke bor med deg. Eller du kan være glad du ikke bor med meg, for jeg hadde vært troende til å sette oppe skap og skuffer på trass om det betydde såååå mye for deg. Hvis livet ødelegges av en slik bagatell så elsker jeg å provosere litt. Anonymkode: 4aaed...b99 Det hadde vært gøy å bo med deg. Det første jeg skulle droppet var å trekke ned i do etter bommelomm. Og så skulle jeg ropt "næ-næ-næ-næææ" hvis du hadde kommentert det. Jeg bare eeeeelsker å provosere provokatører. Anonymkode: b48ed...24e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #45 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke heng deg så mye opp i den dusjen. Er svært sjelden en har problem med at andre ikke lukker døren der. Anonymkode: 84834...b8b Dette har skjedd meg flere ganger i offentlige svømmehaller også. Mannegarderoben er videre forbi døren til kvinnegarderoben i den ene hallen vi gikk på småbarnssvømming, likevel skjedde det flere ganger at håpløse individer lot døren stå på vidt gap. Anonymkode: 77129...0db 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 7. februar #46 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men jeg trives med åpne dørene, skal ikke andre ha respekt for mitt ønske da?Det er så idiotisk å tro at det ene er mer riktig enn det andre. Anonymkode: 4aaed...b99 Og jeg trives med å ha vaskemaskinen min som en mellomstasjon for avfall noen timer når jeg glemmer å legge ny pose å søppelbøtten på badet. Hadde jeg gjort det om jeg ikke bodde alene? Nei er svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 7. februar #47 Del Skrevet 7. februar Jeg er bare generelt vimsete. Hjernen min husker ikke alltid at en dør som åpnes skal lukkes🫠 Absolutt ikke noe jeg gjør med vilje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #48 Del Skrevet 7. februar Du virker veldig opptatt av skapdører TS. Er ikke det litt OCD? Jeg tror jeg lukker dører, og står det en åpen på kjøkkenet, så lukker jeg den automatisk, men jeg har ikke ofret det en tanke. Det høres slitsomt ut å være så opphengt. Anonymkode: 7ff7c...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #49 Del Skrevet 7. februar Noen er rotekopper og andre er ordensmennesker. (Om det er diagnoser er resultatet det samme) Anonymkode: 19423...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #50 Del Skrevet 7. februar Mine skapdører blir ofte stående oppe etter jeg tar ut av oppvaskmaskinen for jeg antar det er litt mer å legge inn. Eller når jeg lager mat for jeg antar jeg skal ta ut mere ting. Jeg har bare toleranse for at noe er åpent og at prosesser pågår. Anonymkode: d04db...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #51 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine skapdører blir ofte stående oppe etter jeg tar ut av oppvaskmaskinen for jeg antar det er litt mer å legge inn. Eller når jeg lager mat for jeg antar jeg skal ta ut mere ting. Jeg har bare toleranse for at noe er åpent og at prosesser pågår. Anonymkode: d04db...290 Men hva skjer når prosessen er over?? Anonymkode: d69e7...00b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #52 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 20.19): Jeg blir både fascinert og irritert over folk Jeg kjenner som ikke lukker skapdører, skuffer eller dører etter seg, selv om de får mange påminnelser. Hjemme hos en venninne av meg er alle skapdører og skuffer åpne når hele familien er hjemme, og det flyter over på kjøkkenbenken av rot og skittent servise. En kompis av meg lukker sjeldent skapdørene på kjøkkenet sitt, og når jeg er på besøk og vi lager mat må jeg lukke dører etter han for ikke å smelle hodet inn i en skapdør. I dag på treningssenteret, la jeg merke til en dame som ikke lukket skyvedøren inn til rommet der det er mange tredemøller som lager mye bråk, derfor står det med store bokstaver på døren at man skal lukke døren etter seg. Damen gikk inn og ut mange ganger og lot døren stå oppe, og til slutt måtte jeg be henne lukke døren. Etterpå var jeg i garderoben med henne, og hun lukket ikke døren etter seg da hun kom inn i garderoben heller, så det måtte jeg be henne gjøre. Da jeg sto i dusjen kom hun inn i dusjen og skulle videre inn i badstuen, der det er både menn og kvinner. Hun lukket ikke døren fra garderoben og inn i dusjen, og heller ikke døren fra dusjen og inn i badstuen, så hvis jeg ikke hadde vært obs på det og gitt beskjed, så kunne alle i badstuen kikket bort på min nakne kropp. Hva er det med slike folk? Anonymkode: ef068...cde Verre med dramaqueens som får raseriutbrudd pga. disse tingene.(Sier ikke at du er en av de). Nevrotiske OCD-ere er slitsomme å forholde seg til, spesielt om de forlanger at alle skal gjøre ting på deres måte. Anonymkode: 181a5...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #53 Del Skrevet 8. februar Anonymbruker*** skrev (12 timer siden): Og jeg trives med å ha vaskemaskinen min som en mellomstasjon for avfall noen timer når jeg glemmer å legge ny pose å søppelbøtten på badet. Hadde jeg gjort det om jeg ikke bodde alene? Nei er svaret. Det var ikke svar på mitt spørsmål. Anonymkode: 4aaed...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå