Gaia Skrevet lørdag kl 18:49 #61 Del Skrevet lørdag kl 18:49 De som blir for ivrige på sexprat nesten med en gang man begynner å chatte, sier jeg i fra til, og så blokkeres de. Hvis de er rett på sexprat med en gang, så er det det de er ute etter. Ikke et forhold. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:07 #62 Del Skrevet søndag kl 15:07 AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 12.28): Hæ?!? Du er på en sex-app og vil ikke ha sexprat? Anonymkode: 6b87f...de2 Akkurat, jeg ønsker å bli kjent med en venn, som kan bli en kjæreste , som kan bli samboer osv , jeg ønsker IKKE uforpliktende sex, bare i et forhold, med en jeg kjenner godt. Ønsker ikke å snakke om sex med noen jeg ikke kjenner godt, heller . Anonymkode: 60ae3...e86 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet søndag kl 22:16 #63 Del Skrevet søndag kl 22:16 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 20.37): Takk for gode tips..kjenner jeg koker over snart av griseprat ..jeg får så mye av det.men selv om jeg er en kvinne som får mye oppmerksomhet så er jeg veldig opptatt av personen og ikke utstyret🙈det er bare umodent Anonymkode: 83e9d...be7 Hva slags type menn er det du velger å snakke med på Tinder egentlig? Endret mandag kl 01:08 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:31 #64 Del Skrevet mandag kl 09:31 Avslutter samtalen selvfølgelig, etter å ha sagt at sånn prat så tidlig er jeg overhodet ikke interessert i. Prøver generelt å unngå Snap, det egner seg dårlig til seriøse samtaler. Anonymkode: a3f2d...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå