Gå til innhold

Hva gjør dere med kåte menn fra Tinder 🙈😳

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, det er jeg enig i! Jeg bare forstår ikke hvem disse mennene er! Hvilke menn sveiper man på da?? Hvis man chatter med en som ønsker "forhold" eller "langvarig", er utdannet med god (ikke nødvendigvis høy lønn, men noe som vitner om stødighet) jobb, sunne interesser, har barn... skjer dette da?? At man småprater om trivielle ting og så ut av det blå kommer det grove bilder eller forslag?

Jeg har opplevd noe lignende én gang, ikke så grovt, men at praten tok den retningen litt tidlig, uten at jeg følte at vi var på bølgelengde. Men profilen hans lyste jo ONS også, så jeg var ikke så overrasket. Det har aldri skjedd med disse stødige, normale mennene som søker kjæreste. Heller ikke når jeg flørter ganske hardt. Min erfaring er at de er litt redde for å pushe for mye, og at jeg må ta ganske mye initiativ til en slik tone før de slipper seg løs. Sikkert i frykt for å tråkke over grensen og bli gris.

Kanskje de som opplever dette ikke er så gode på å "lese" profilene? At de ikke er så gode på å velge ut de oppegående mennene. Jeg er nok kanskje litt fordomsfull, men jeg tenker at jeg ser mye av personligheten i hvilke bilder de har. 

Anonymkode: 17611...9b9

Ja men det er dette som er så frustrerende!! 

Jeg har høy utdannelse, godt nettverk, sosiale skills og søker partner med like egenskaper. Jeg er ikke naiv, jeg swiper ikke på fuckboys, menn med bitre bioer, menn som oser konflikt med eksen, menn med svarthvitt bdsmbilde i dress, men som oser uansvarlig, menn med dårlig grammatikk.

Jeg swiper på 35-45 segmentet, sunne menn med en aktiv livsstil, jobb/eq/verdier tilsvarende eller bedre enn min samt boevne. Både med og uten barn. 

Vi snakker litt om dagen, videre til hva man søker (begge langvarig forhold), avtaler kanskje en date til uka, kaffe eller et glass etter jobb, og BOM så kommer "forresten liker du analsex?" rett etterpå, eller "kåt?" eller bare et dickpic. 

Jeg mister helt motet, og begynner å miste troen på at det finnes ordentlige menn der ute. Jeg kan godt la en jeg virkelig elsker og deler liv med få prøve rumpa, men ikke om han har det som betingelse for å møte meg hvis du skjønner. Da er det NEJ. 

Anonymkode: 82223...0df

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 20.37):

Takk for gode tips..kjenner jeg koker over snart av griseprat ..jeg får så mye av det.men selv om jeg er en kvinne som får mye oppmerksomhet så er jeg veldig opptatt av personen og ikke utstyret🙈det er bare umodent

Anonymkode: 83e9d...be7

Hvis du får mye av det så kanskje det sier noe om hvilke menn du sveiper ja på? Velg kun de som har «forhold» i profilen sin. 

Anonymkode: a6555...46b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sletter tinder. 

Anonymkode: 88849...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går videre.. og så ler du litt inni deg når du begynner på samme treningssenter som han noen år etter. For både du og han vet at du vet at han har en fetish.

Anonymkode: 89ad4...f15

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 19.50):

Jeg har høy utdannelse, godt nettverk, sosiale skills og søker partner med like egenskaper. Jeg er ikke naiv, jeg swiper ikke på fuckboys, menn med bitre bioer, menn som oser konflikt med eksen, menn med svarthvitt bdsmbilde i dress, men som oser uansvarlig, menn med dårlig grammatikk.

Jeg swiper på 35-45 segmentet, sunne menn med en aktiv livsstil, jobb/eq/verdier tilsvarende eller bedre enn min samt boevne. Både med og uten barn. 

Vi snakker litt om dagen, videre til hva man søker (begge langvarig forhold), avtaler kanskje en date til uka, kaffe eller et glass etter jobb, og BOM så kommer "forresten liker du analsex?" rett etterpå, eller "kåt?" eller bare et dickpic. 

Jeg mister helt motet, og begynner å miste troen på at det finnes ordentlige menn der ute. Jeg kan godt la en jeg virkelig elsker og deler liv med få prøve rumpa, men ikke om han har det som betingelse for å møte meg hvis du skjønner. Da er det NEJ. 

Er det jevnt fordelt i det alderssegmentet? Eller er det de yngste som gjør sånt? Jeg har chatter med mange på 45, og aldri opplevd at det kommer så direkte spørsmål helt ut av det blå 😳 Og det er ikke fordi de er tørrpinner heller, for det har vært dirty på både chat, snap og date etterhvert med flere av dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 17.03):

Det er ikke rart, folk går ikke rundt å kjenner hverandre godt. Hvordan skal de være gale etter deg? Hvordan? De kjenner deg neppe godt nok til å føle noe som helst forbi at du kanskje er en kjekk fyr. Du er fremmed. 

Anonymkode: 9b0a1...de8

Joda, vet det. Jeg mestret dette etterhvert. Det tok bare litt tid før jeg skjønte prinsippet om at det i utgangspunktet handler om å bli kjent med nye mennesker og at man da starter helt på scratch. Og ikke bare det, men man må finne seg selv i den nye situasjonen man er i som singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 13.47):

Siden 99% av norges mannlige befolkning later til å tro at Tinder er en sex-app - overlater jeg dem til å pule hverandre. 😉

Mens de klager på at kvinner bare vil ha alfa-menn... 

Det er vel forsåvidt korrekt om definisjonen på en alfa-mann er mer enn 3 hjerneceller i den øvre hjernen....😅

Anbefaler alle kvinner å gjøre som meg - slutte å pule noen man ikke er i forhold med 😉

Anonymkode: 8c96b...fd0

Nesten utelukkende bildebasert, med en bitteliten tekst, og fungerer ved at man sveiper seg gjennom en endeløs rekke av kandidater.

Joda, helt klart konstruert for å hjelpe folk å finne den man skal dele livet med… 😂

Anonymkode: 5f83e...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke feil å være kåt og ønske sex uansett kjønn. Det handler om hvordan det fremlegges. En kølle midt i fjeset som lyn fra klar himmel er aldri sexy og besvares kun med blokkering.
Det sagt, så har jeg nesten ikke opplevd alle disse mennene som bare er ute etter sex, verken på Tinder eller utenfor. Sier kanskje mer om meg enn dem.. vet ikke. Jeg har i hvert fall skrevet og pratet mye med menn, der som andre steder.
Til et visst tidspunkt ønsker jeg også å tilnærme meg temaet, sex er viktig for meg også. Men jeg foretrekker å være den som tar initiativet, og aldri med èn gang.

Anonymkode: a10f6...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nesten utelukkende bildebasert, med en bitteliten tekst, og fungerer ved at man sveiper seg gjennom en endeløs rekke av kandidater.

Joda, helt klart konstruert for å hjelpe folk å finne den man skal dele livet med… 😂

Blir du kåt av alle bilder? Jeg klarer ikke å tenne noe mye av å se bildene til noen på app. En del bilder er ment til å provosere sex, men tenker jo da at de er useriøse og det er turn off.

Det er ikke en ideell plass for kjærlighet, men ikke for sex heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Blir du kåt av alle bilder? Jeg klarer ikke å tenne noe mye av å se bildene til noen på app. En del bilder er ment til å provosere sex, men tenker jo da at de er useriøse og det er turn off.

Det er ikke en ideell plass for kjærlighet, men ikke for sex heller.

Om jeg blir "kåt av alle bilder"…?

Bare… wow! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Om jeg blir "kåt av alle bilder"…?

Bare… wow! 😂

Ja. Du sier jo tinder er sånn en sex app, bygd for det og ingenting annet.

Så, når du er på tinder, er du drit kåt eller hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja. Du sier jo tinder er sånn en sex app, bygd for det og ingenting annet.

Så, når du er på tinder, er du drit kåt eller hva? 

Jeg er ikke på Tinder.

Tinder er slum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke på Tinder.

Tinder er slum.

..

Jeg har kun denne samtalen fordi jeg trodde du mente det bare var en sex app utifra eget bruk og skal manipulere andre til å ikke være der/ikke reagere negativt på deg, fordi du ikke vil forholde deg til at de du sviper på kanskje vil noe serriøst der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hatt sex med 7 av de. Nå flusher jeg de bare ned i do. 

Anonymkode: 3bb29...966

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 20.18):

Altså jeg er ute etter noe seriøst.

men så snart man har pratet litt og muligens delt snap så er det rett på pikk og sex prat🙈det gir meg så lite.altså jeg elsker sex men har genuint lyst møte noen uten vite hvordan pikken ser ut🙈

så hva gjør dere om praten er fin for så gå rett i sex med en gang på snap.

Anonymkode: 83e9d...be7

Hvor gammel er du? Er det ikke greit å vite det at, menn som sender pikk bilde er godt utstyrt, og dem som ikke gjør det er har liten pikk?

Anonymkode: 757a8...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor gammel er du? Er det ikke greit å vite det at, menn som sender pikk bilde er godt utstyrt, og dem som ikke gjør det er har liten pikk?

Anonymkode: 757a8...8fb

Det stemmer jo ikke. Men godt forsøk på å prøve å redde deg fra å være uønsket. Og som om ei ikke kan trives med en med liten pikk. 

Alvorlig talt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.2.2025 den 23.19):

Er det jevnt fordelt i det alderssegmentet? Eller er det de yngste som gjør sånt? Jeg har chatter med mange på 45, og aldri opplevd at det kommer så direkte spørsmål helt ut av det blå 😳 Og det er ikke fordi de er tørrpinner heller, for det har vært dirty på både chat, snap og date etterhvert med flere av dem.

Det er jo det samme da, bare bedre innpakket. Du trer deg nedpå dem en etter en, og bekrefter myten om at Tinder er for tilfeldig sex.  Samtidig gjør du deg selv til dårligere og dårligere forholdsmateriale for de som virkelig er ute etter langvarig forhold. Just sayin…

Anonymkode: f0a5a...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2025 den 19.50):

Er dessverre endel menn som oppfører seg sånn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.2.2025 den 22.44):

Da er det jo superrart å oppføre seg sånn, om man faktisk ønsker sex. Det er INGENTING som er mer turnoff enn griseprat før begge er på bølgelengde. 

Menn aner virkelig ikke hvor mange sexglade damer de i utgangspunktet hadde sjans på, men som de støter fra seg med antisosial atferd.

Newsflash: kvinner vil ligge med menn som har et minimum av antenner. 

Dette er så sant! Kan underskrive på det. Er kvinne og vært mye på diverse datingapper og har tenkt det samme mange ganger: Hvis menn oppførte seg mer normalt og hyggelig mot kvinner på datingapper kunne de lett fått mye mer sex! Vi er mange kvinner som vil ha sex , men når menn ikke er villig til å chatte på en vanlig måte, men skal ødelegge alle samtaler med griseprat, så blir det ikke noe! Tenk litt mer på det dere menn som holder på sånn.

Anonymkode: bde87...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat nå ser jeg en YouTube video ja jeg vet, iv'e scanned 250,000 brains. (Ikke så alt for mange, som det er håp i) for de sier akkurat nå at vi damer har en mer utviklet frontal lapp, som er bevist utifra hvem som er i fengsel, hvilke metoder menn bruker når de prøver å gjøre det, hvem som prater med om følelser og forstår mest.

Jeg tror ikke alle damer er mer utviklet enn menn, men jeg må si dette er kjempe skuffende, for nå føler jeg at kanskje det jeg virkelig søker ikke er å finne i en mann, men en kvinne? Har mange fine menn i livet, og en som er kjempe flink til å prate og alt det. Men jeg merker en forskjell, å det er så skuff. 

Premissene av livet jeg drømmer om kan kanskje ikke fysisk bli nådd, det vil bestandig være et element av å ikke bli møtt og aldri kunne bli forstått som jeg forstår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...