Gå til innhold

Hva er greia med rimming? Jeg liker ikke tanken en gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ikke prippen, vært med på MYE seksuelt og har ikke problemer med å prøve nye ting. MEN en ting byr meg helt i mot, og det er rimming. Uansett hvor godt man vasker/tømmer seg så kan det være bæsjebakterier, også er det jo også tanken på at der kommer avføring ut. Og driver alle egentlig og tømmer seg før partner stikker tunga evt inn? Det er sinnsykt mye bakterier og jeg kan ikke skjønne at det er deilig å gjøre. Er det bare jeg som ikke liker tanken en gang på å rimme? Jeg ville ikke likt at noen gjorde det på meg heller nettopp pga dette og redsel for evt lukt, bakterier og smak. 

Anonymkode: 02e86...4e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Liker ikke å gjøre det, men typen elsker å motta (og gi). Gjør det derfor en sjeeelden gang, det som tenner meg er å se hvor mye han nyter. Han er ekstremt renslig!! Jeg krever 100% vokset rumpehull, 0 avføring samme døgn, helt tømt, vrengt og vasket med såpe 😂

Anonymkode: c2046...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig. Jeg skal heller være kjip for resten av livet, skal aldri utsette meg for det der igjen. 

Anonymkode: fc335...429

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Liker ikke å gjøre det, men typen elsker å motta (og gi). Gjør det derfor en sjeeelden gang, det som tenner meg er å se hvor mye han nyter. Han er ekstremt renslig!! Jeg krever 100% vokset rumpehull, 0 avføring samme døgn, helt tømt, vrengt og vasket med såpe 😂

Anonymkode: c2046...ca1

Hvordan kan han være helt tømt om han ikke har hatt avføring samme dag?

Anonymkode: 0be9d...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fordel med seksualitet er at man ikke trenger å gjøre noe annet enn det man selv tenner på!

Det er mye jeg ikke tenner på, eller forstår er tennende for andre, men slik er livet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg elsker å rimme mannen min. Han er helt tømt og ihvertfall i anus. Han synes det er veldig deilig. 

Anonymkode: af5ad...287

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...