AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Lurer på hvordan man forholder seg til baksnakking og konstant sabotasje fra svigers? Anonymkode: 37532...cb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Hvordan arter denne "konstante sabotasjen" seg, da? Anonymkode: 8dd90...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Min svigersøster og svigermor gjør dette mot meg Jeg forholder meg egentlig ikke annet enn at jeg lar de få holde på. Mennesker som holder på slik har det ikke godt med seg selv. Spesielt min svigersøster fungerer dårlig, det er mye relasjonelle vansker , vansker med å stå i jobb etc.. Aldri har hun faktisk kommet til meg med noe konkret ; noe jeg har gjort henne etc. Anonymkode: 81e7f...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg forholder meg ikke til sånne mennesker jeg. Selv om det er svigermor, egen mor eller andre, jeg tilbringer ikke tiden min sammen med mennesker som ikke liker meg, baksnakker alle eller er tydelig falske. Anonymkode: 8030b...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå