AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hvordan ville du reagert dersom din kjæreste snakket med sin bestekompis og hannes kjæreste og tullet om å «swinge» eller bytte kjærester? Tuller om at hun er deilig osv. Bestekompisen gjør også dette 😂 Spør fordi det har hendt og jeg synes ikke det er så gøy, kjæresten min mener det er normalt og man må forstå humor. Er jeg helt tosk og har dårlig humor eller? Anonymkode: 150d3...c01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan ville du reagert dersom din kjæreste snakket med sin bestekompis og hannes kjæreste og tullet om å «swinge» eller bytte kjærester? Tuller om at hun er deilig osv. Bestekompisen gjør også dette 😂 Spør fordi det har hendt og jeg synes ikke det er så gøy, kjæresten min mener det er normalt og man må forstå humor. Er jeg helt tosk og har dårlig humor eller? Anonymkode: 150d3...c01 Ehhhhhh jeg hadde ikke ville godtatt det nei 🙈 Anonymkode: c17f5...06f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det er nok røde flagg der jeg ville fanget opp allerede tidlig i datingen. Så dette hadde aldri blitt en kjæreste en gang. Anonymkode: f60b4...64b 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Hadde ikke stolt på noen av dem for å være ærlig. Vis hvor lite du liker han og fortell det til henne, for det er ikke humor og det vet alle. De sier det de ønsker og trekker det som humor når det ikke blir mottatt. Anonymkode: 34c53...a42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Hvis bestekompisen og kjæresten hadde vært attraktive, hadde jeg syntes det var hot. Hvis det var ment som en ren spøk, hadde jeg tatt det som en spøk. Er enig med kjæresten din om at man må forstå humor hvis det er ment som humor. Anonymkode: 80b33...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Ikke humor. Det er nedrig. Hvilken verdi har du når to menn seg i mellom kan bli enige om å bytte på deg, som om de eier deg. Anonymkode: bc59d...7c3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke humor. Det er nedrig. Hvilken verdi har du når to menn seg i mellom kan bli enige om å bytte på deg, som om de eier deg. Anonymkode: bc59d...7c3 Synes ts virker litt kjedelig. Møljesex er undervurdert. Anonymkode: 40c0d...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke humor. Det er nedrig. Hvilken verdi har du når to menn seg i mellom kan bli enige om å bytte på deg, som om de eier deg. Anonymkode: bc59d...7c3 Swinging er jo likeverdig bytte av partnere. Men likevel, skal alle berørte synes det er gøy å spøke. Ellers er det en dårlig spøk rett og slett Anonymkode: 217ff...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ikke humor. Det er nedrig. Hvilken verdi har du når to menn seg i mellom kan bli enige om å bytte på deg, som om de eier deg. Anonymkode: bc59d...7c3 Du har laget et scenario som TS ikke beskriver, og kaller det nedrig. Les innlegget én gang til. Det er ikke snakk om to menn som har avtalt seg imellom å bytte på damer som Pokémon-kort. TS beskriver at kjæresten, kompisen OG damen hans sammen tuller om temaet (les: tuller). Får da være måte på hvor selvhøytidelig det går an å være 😂 Anonymkode: 80b33...42b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Denne kjæresten hadde fort blitt min eks. Så hadde jeg funnet meg en kjæreste som var langt mer moden på alle måter, samt en mann som har en helt annen type venner. Når tre "fleiper" om dette, og sier du må tåle det, da ligger det en viss manipulasjon bak det. Nei, finn deg en voksen mann med et bedre nettverk, Ts! Anonymkode: 62c36...b9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Jeg hadde brått blitt singel. Spøkingen er ikke min stil, og noe jeg synes er respektløst og svørt umodent. Men det er mye verre at han ikke anerkjenner at du blir lei deg, og at han velger responderer med å tråkke ned på humoren din i tillegg. Bryr han seg om følelsene dine ellers? Eller underkjenner han alltid dem, for han vet best? Anonymkode: 2616d...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå