Gå til innhold

Menn som kan knulle nonstop i mellom en og to timer…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uten å få utløsning. Hvordan klarer de dette? En kompis fortalte at han nylig hadde vært veldig utholdende og byttet stillinger og gitt dama massevis av orgasmer. 
Jeg trodde det gikk ganske fort for menn, hvordan kan noen holde ut slik?

Anonymkode: 039ba...f1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øvelse i følge kjæresten min, han kan stort sett holde det gående så lenge han vil. Han har noen knipeteknikker.

Anonymkode: bb24b...3ed

AnonymBruker
Skrevet

Som dame aner jeg ikke, men må legge til at det ville vært et mareritt å møte en slik man. En to timer er altfor lenge,  det er virkelig ikke noe å teakte etter.....annet for å skryte og kanskje overdrive litt.

Anonymkode: af497...160

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Som dame aner jeg ikke, men må legge til at det ville vært et mareritt å møte en slik man. En to timer er altfor lenge,  det er virkelig ikke noe å teakte etter.....annet for å skryte og kanskje overdrive litt.

Anonymkode: af497...160

Enig. Jeg hadde blitt lei, så direkte sinnt og gått.

Anonymkode: 8d3c5...7f7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Uten å få utløsning. Hvordan klarer de dette? En kompis fortalte at han nylig hadde vært veldig utholdende og byttet stillinger og gitt dama massevis av orgasmer. 
Jeg trodde det gikk ganske fort for menn, hvordan kan noen holde ut slik?

Anonymkode: 039ba...f1d

Jeg kan, men har fra 4 til 8 orgasmer.

Anonymkode: 0b1e4...a15

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri giddet det, hadde avsluttet og gått. Ikke noe å trakte etter, 15 min holder leeeenge.

Anonymkode: 7ae92...0fc

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan i teorien holde på så lenge, om ikke som en kanin, så i alle fall uten å få orgasme. På ingen måte noen velsignelse da jeg skulle ønske jeg kom lettere. Som flere har vært inne på er de færreste interessert i timesvis med penetrering, inkludert meg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg kan, hvis dama vil. men oftere knuller vi til orgasme for begge, tar en liten pause og puler videre.

Anonymkode: b3383...3c1

AnonymBruker
Skrevet

1 til 2 timer! Høres ut som et mareritt😅

Anonymkode: 0c5a4...4be

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Noen klarer det, men at hun fikk maaaange orgasmer av den grunn, tror jeg ikke. Hun ble nok sår og lei lenge før 1. timen 😅 

Anonymkode: 0c657...abb

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Da vi var nyforelsket hadde vi sex i 6 timer i strekk.En kan ha sex på mange forskjellige måter, ikke nødvendigvis penetrering i 2 timer😊 og ja, min mann kan gi med flere orgasmer. Vi nyter hverandre til det fulle og da kan det fort bli en stund i halmen😉 

Anonymkode: 6a119...78e

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en fyr, og jeg kan det.. Det er fordi jeg har litt personlige problemer for tida, og huet er ikke helt med, lol. Har liksom ikke den store lysten for tida. Blir nesten ikke kåt, og bare så vidt jeg blir hard. Ikke noe gøy.

Jeg syns egt dette høres ut som noe han skryter på seg. Kan umulig forstå at hun har fått så mange orgasmer av knulling i 1-2 timer. Da må hun enten ha faka, eller de må ha gjort noe annet enn knulling og innimellom. Men har jo egt ikke peiling, det er da sikkert noen damer som funker slik og.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enig. Jeg hadde blitt lei, så direkte sinnt og gått.

Anonymkode: 8d3c5...7f7

Herregud.

Anonymkode: 26783...6cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med 20 menn og aldri opplevd dette 

Anonymkode: 8a304...e98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min kan det. Nå har vi tre barn, den minste er fortsatt baby, så blir bare en kjapp en når vi først har sex. Først og fremst fordi vi er slitne. Vi har relativt ofte sex da, men det er snakk om noen minutter kontra timer.

Men jeg håper virkelig at det er noe vi kommer tilbake til. Ikke veldig ofte, men hvis vi først har mulighet. Kjente at jeg savner det nå. Men det er ikke sånn at vi har sex i form av penetrering non stop i flere timer. Bytter mellom penetrering, oral, berøring. Bytter tempo osv. 

Vi kunne holde på mer enn to timer også da vi var nyforelska. Men da var vi i senga hele dagen. Kom og tok "pauser" før vi fortsatte. Det er det første jeg vil gjøre når vi en gang får barnevakt en helg 😅 Bare stikke på et hotell og ha sex hele oppholdet.

Anonymkode: 70bd6...489

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen klarer det, men at hun fikk maaaange orgasmer av den grunn, tror jeg ikke. Hun ble nok sår og lei lenge før 1. timen 😅 

Anonymkode: 0c657...abb

Vi kan godt knulle over en time uten at jeg blir sår. Blir aldri sår så lenge jeg ikke er sår fra før liksom. Har hatt soppinfeksjon, og da ble det jo ubehagelig med en gang, men når alt er fint og sunt der nede kan vi fint knulle over timen, og gjør det jevnlig. Ikke konstant duracellkanin- knulling selvfølgelig. Da hadde jeg fått nok etter maks 5 minutter. Hater slikt.

Mannen har full kontroll på når han kommer. Er jeg fornøyd kan han komme straks. Trening sier han. 

Anonymkode: c933f...c7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Amfetamin. Og/eller adhd medisiner. De gir lang utholdenhet, men litt problemer med å oppnå utløsning.

Anonymkode: 9c1ae...37e

AnonymBruker
Skrevet

Ssri medisiner fører ofte til nedsatt følelse, da kan slikt skje.

Anonymkode: 5105c...4cb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen var sånn. Kunne holde i en til to timer og vare og styre når han kom. Han bare kunne det. Var godt utstyrt også, vet ikke om det hadde betydning på utholdenheten. 

Anonymkode: 1dc21...89b

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok mer sånn at dama blir sår og drittlei av jukkinga, faker orgasme nr 2, 3 og 4 for å omsider få han til å stoppe. Men han derimot blir fra seg av manndomsstolthet, biter tenna sammen og peiser på mens han hardt og intenst tenker på kattunger og bestemor for å unngå å komme... Hun tenker wtf er dette her, og forsøker å skrike enda høyere og bykse vilt til orgasme nr 8 og 9 og håpe det at det gjør ham fornøyd nok, mens han tenker at dette blir jo bare bedre og bedre, blir hun aldri mett?

Og det eneste man egentlig oppnår er søvnløse naboer og såre kjønn neste dag. Og å grue seg til samme seanse til kvelden igjen..

Anonymkode: a06f9...ff6

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...